24.6.2015

IN / OUT part. 3

Mun päivät vierähtää vähän turhankin nopeesti ja oon viimepäivinä herännyt siihen todellisuuteen, että kesä on oikeeasti jo melkein puolessa välissä. Siis pian on heinäkuu. Miten se on mahdollista? Vastahan oli joulu. Huomenna onneks saa pitkästä aikaa nukkua pitkään - siitä kiitokset iltavuorolle. Hah. Mutta turhat löpinät sikseen. Aattelin pitkästä aikaa listata mun tän hetken in ja out juttuja!

INOUTJEEE inout1

Kultaiset ja hopeiset feikkitatuoinnit 

Onkohan näitä hehkutettu vielä tarpeeksi kevään ja kesän aikana? Tuskinpa. Nää on niin kivoja ja antaa ihan oman säväyksensä - jopa mun mummu kehu näitä, kun mulla oli ranteessa yks päivä korun sijaan feikkitatska! Näitä käyttäessä ei tarvitse edes välttämättä miettijä koruja, sillä nää on todella nättejä yksinäänkin esimerkiksi ranteessa.
  inout7

Jumpsuitit  

Ei kesää ilman jumpsuiteja. Eihän? Mun koko viimekesän käytetyin vaate tais olla kukkakuosinen jumpsuitti. Ne on niin ihanan helppoja ja kepeitä, eikä tartte ruveta miettimään, mikä sopis yhteen minkäkin kans ja onhan noi mielettömän nättejä. Tänä kesänä haussa on joku ihana pitsinen yksilö.
  inout5

Boyfriend -farkut 

Jos jotkut housut pitäisi löytyä jokasen vaatekaapista perus farkkujen lisäks, niin boyfriend -farkut. Etenkin rikotut sellaiset. Itteltäni vielä tosin puuttuu kyeinen vaatekappale kaapista, mutta täydellisiä yksilöitä odotellessa... Boyfriend -farkut yhdistettyinä etenkin naisellisiin korkkareihin on ainakin mun mielestä jotain niin hyvän näköstä!
  inout6Ämpärilaukut 

Mun IN -listalla on pitkään ollut ämpärilaukut. Vai onko noille jotain järkevämpää nimitystä? Hah. Jos olisin rikas, niin ihan varmasti hamstraisin noita mun kaapit täyteen. 

INOUTJJEJEJJ inout3

Peplumit 

Peplumien kulta-aika meni jo, mutta silti näitä näkee vielä todella paljon. Mä en oikeestaan koskaan oo lämmennyt näille, vaikka omistankin pari kappaletta. Jotenkin, ne ei vaan miellytä mun silmää.
  inout2

Emoji -kuvioiset vaatteet 

Emojit on söpöjä - sitä en voi kieltää! Niiden avulla pystyy välittämään viesteissä paljon paremmin omia tuntemuksiian ilman sen suurempia selittyilyitä. Mutta tarviiko näitä tunkea joka paikkaan? Vaatteissa nää on vaan ehdoton not. Mä en ainakaan pistäis päälleni paitaa, mikä on täynnä tuttuja keltanaamoja ja apinoita.
  inout4

Lenkkarit yhdistettyinä hienompiin vaatteisiin 

Usein näkee kuvia supernäteistä asuista, mutta hei, onko siihen pitsimekkoon ihan pakko yhdistää lenkkarit. Tennarit vielä menee, mutta pysyköön lenkkarit lenkkipoluilla. Tai no, ehkä mäkin sorrun vielä jonakin päivänä pitsihamelenkkari -yhdistelmään ihan vaan mukavuuden takia, mutta muuten ehdoton ei!

Tälläsia tällä kertaa. Mitäs teidän in ja out -listoilta löytyy? Ootteko samaa mieltä näistä mun kanssa?

kuvat: weit

19 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä noiden out juttujen kans! varsinkin emojit, ei ei ja ei pitäkää ne siellä viesteissä mutta ehdoton ei vaatteisiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ne emojit sais nyt vaan pysyä siellä mobiililaitteissa! :D

      Poista
  2. Samaa mieltä kaikista!:D Tatskat on hot! Ite oon hamstrannu nuita ebaystä ihan liikaaki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mullakin tipahtelee ebaysta tilattuja tatskoja postilaatikkoon vähän väliä. :D

      Poista
  3. Ah ihanaa, että joku muukin on sitä mieltä, ettei lenkkarit sovi muualle kuin lenkkipolulle, matkalle salille tms :D En oo ymmärtänyt tätä villitystä ollenkaan!

    VastaaPoista
  4. Agree agree agree!! Mulla tulee vähän oksennusta suuhun noista emojipaidoista... Mut noihin tatskoihin en oo oikein vielä sopeutunut, ehkä joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en heti aluks noille tatskoille, mut sit kun tilasin niitä kokeiluks yhen arkin ja pääsin testailemaan niitä ihan oikeesti niin tykästyin niihin ihan älyttömästä. Kannattaa siis ainakin kokeilla. :)

      Poista
  5. Oon täysin samaa mieltä ton lenkkarijutun kanssa! Ei oo koskaan menny perille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Pysykööt lenkkarit lenkkipoluilla! :D

      Poista
  6. Ihanaa, vihdoinkin joku muukin joka ei tykkää peplumeista. Ostin joskus pari vuotta sitten peplum-topin, mutta käyttämättä jäi. Onneksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan ne aluks musta ihan kivoja, mutta nykyään... njääh. Ei vaan iske enää, ei sitten yhtään. :D

      Poista
  7. ihan samaa mieltä, varsinkin out-kohdan tuotteiden kanssa. Lenkkareiden kanssa itse pistäsin samaan ryhmään ehkä vielä myös kumpparit. Ei mahdu mun kaaliin :D


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maalla kasvaneena voin kans myöntää, että pysykööt ne kumpparit siellä navetoissa ja kurapelloilla - siellä ne on oikeestikin tosi hyviä. Mut kumpparit just joidenkin siistimpien vaatteiden kans arkikäytössä on ehdoton ei. :D

      Poista
  8. Toi lenkkarijuttu toisaalta on terveyden ja jalkojen kannalta hyvä, ku ne tukevat jalkaa paremmin kuin lättäpohjaiset tennarit ja mun mielestä ne sopii joihinkin asukokonaisuuksiin oikeasti hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä mielessä ne on kyl hyviä ja on kyl varmasti monia muita kenkiä mukavemmat. Kiva kun tulee myös eriäviä mielipiteitä! :)

      Poista
  9. Aah toi lenkkarimuoti ei kyllä iske muhunkaan, vaikka sitä varsin paljon näkeekin. Tossut on musta kiva hameenkin kanssa, mutta tollaset kunnon urheilukengät ei vaan kolahda näin yhdisteltynä :P

    VastaaPoista
  10. Haha, hyvä postaus! Monissa kohdissa olin samaa mieltä, ehkä eniten out-kohdan peplumien ja emoji-paitojen kohdalla :--D oli kiva lukee tätä! :3

    VastaaPoista
  11. Tää oli kiva postaus! :-D Tosin mä oon kyl yks niistä ketä vieläkin rakastaa käyttää peplum paitoja ja mekkoja :'-D <3 Mä en varmaa koskaa tuu pääsee niist yli, haha! Ja noist lenkkareist oon kyllä niin samaa mieltä!!!

    VastaaPoista