7.6.2015

Leather crush

Viikonloppu vierähti taas supernopeesti ja ollaan nyt ajelemassa kohti Seinäjokea ja mä lähinnä vaan mietin, että riittääkö tän koneen akku vielä postauksen kirjottamiseen - toivottavasti. En oo ehtinyt moneen päivään istahtamaan tietokoneelle, joten mikäs sen parempaa, kuin kirjoitella pitkällä automatkalla. Onneks joku viisas on keksiny puhelimeen wifi-hotspotin! Kiitokset siitä! Haha.
  kesäasu2kesäasu1 kesäasu7 kesäasu5 kesäasu3 takki: vero moda | toppi: river island | hame: h&m | kengät: nelly | korut: ebay | laukku: aleksi13

kesäasu4 kesäasu6 Tää asu pääty mun päälle jo eiliselle baarireissulle, mut tykästyin tähän niin, että päätinpä pukee samat vaatteet myös tänään pikkuveljen synttäreille. Oon palavasti rakastunu tähän mun h&m:n nahkahameeseen! Se nyt vaan sopii hyvin kaiken kans ja tekee tylsästäkin asusta mielenkiintosemman - ehdottomasti yks mun vaatekaapin kulmakivistä siis! Toinen juttu mihin oon palavasti rakastunut selvästikin on kukkien kuvaaminen. Kesällä tuskin tulee olemaan montaa postausta, joka ei kukkapuskia sisältäis.

Ja koneesta muuten loppu akku tätä postausta kirkoittaessa. Just niin mun tuuria! Mutta mitäs tykkäätte mun asusta tällä kertaa?

12 kommenttia:

  1. haha mäkin rakastan kesässä kukkien kuvaamista, niistä kuvista tulee vaan aina niin nättejä :-D toi paita piristää kivasti tota asua ! :-)

    VastaaPoista
  2. Tyylikäs asu, sopii hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Jep, pakko kyl hankkii lisää nahkahameita tulevaisuudessa! :) Ne on niin kivoja. :)

      Poista
  4. Ihania ja piristäviä kuvia. Kiva postaus kaiken kaikkiaan :)

    VastaaPoista
  5. Onpa ihanan kesäisiä ja raikkaita kuvia ♥ Toppi on todella kiva ja muutenkin todella ihastuttava ja tyylikä kokonaisuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tää toppi on vasta ostettu ja se on noussu ihan salamana mun lempparivaatteiden kärkeen. :) Kiitos :)

      Poista