12.6.2015

New at home

Jos mä olisin rikas, niin sisustaisin ja uudistaisin meidän kämppää varmaan päivittäin. Oonkin tehnyt kivoja ostoksia meidän kämppää viimekuukausien aikana ja pikkuhiljaa tää alkaa alkaa miellyttämään mun silmää aina vaan enemmän ja enemmän. Onneks Eetu vieläpä antaa mun sisustaa just niin kuin mä haluan, eikä sitä paljoo varmaan häirittis, vaikka vetäisin koko kämpän prinsessapinkiks. Haha! 

homenew2 homenew3 Lyhty on ollut mun ostoslistalla jo viimesyksystä lähtien. Ettin koko talven täydellistä, mutta aina ne oli liian kalliita tai sitten niissä oli jotain, mikä ei mun silmää miellyttäny. Nyt näin kesän kunniaks löysin minimanista alle kympillä nätin hopeen värisen lyhdyn ja pakkohan se oli napata mukaan. Tää vielä vähän hakee paikkaansa meillä, kun tää tuntuu näyttävän joka nurkassa superkivalle.

homenew1 Teestä viimeaikoina innostununeena mun piti tietenkin ostaa rasia mun teille. Noh, jälleen kerran minimanista tarttui mukaan tämmönen nätti rasia, eikä tälläkään hintaa ollut kuin noin kympin. Oonkin tainnut joskus mainita, kuinka minimanin sisustusosasto on yks mun heikkouksista - sieltä kun löytää kaikkee tosi kivaa halvalla. Hah. 

homenew9 homenew8 Tyynynpäällisiä ei voi ikinä olla liikaa - eihän? Tän tilasin joskus jo viikkoja sitten h&m:ltä ja oon tosi tykästynyt tohon kuviointiin. Seuraavaks ostoslistalla oliskin jonkinmoinen kukkakuvioinen tyynynpäällinen.

homenew7 Tää keittiöpyyhe tuli samaisessa paketissa aikoinaan kuin yllä oleva tyynynpäällinen. Jokin näissä graafisissa kuvioissa vetää mua selvästi puoleensa. Niin kivan simppeliä, mut samalla jotenkin erikoista.

homenew6 homenew5 Tästä pussilakanasta mä taisin pulittaa noin 12 euroo ja tää on myös h&m:ltä. En voinut millään ohittaa hyvää tarjousta, kun oli nätti pussilakana tarjouksessa. Ja hei - eihän kivoja pussilakanasettejäkään voi ikinä olla liikaa!

homenew4Aiemmin mulla on ollut vaaleenpunanen helmalakana ja pakko myöntää, että mä vihasin sitä melkeinpä sydämeni pohjasta - se ei pysynyt paikoillaan, eikä kyl sopinut oikein meidän sisustukseenkaan. Äiti oli onneks niin ihana, että tilas mulle Ellokselta tälläsen röyhelöhelmasen lakanan ja kyllä, nyt oon vihdoinkin tyytyväinen meidän sängyn ulkonäköön! 

16 kommenttia:

  1. Onpa ihania ostoksia! Tuo lyhty on tosi kiva! :) ite kans rakastan Minimanin sisustusosastoa, voisin kotiuttaa sieltä kaikki.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, munki kyl tekis mieli ostaa sieltä aina hyllyt tyhjäks! :D

      Poista
  2. Oma heikkouteni on Ikea - aina kun sinne menee, tarttuu jotain epäoleellista mukaan :'b Vaikka toki koskaan ei mmitään turhaa, mutta suunnittelematonta ehkä. Keittiökama kaikista erityisesti on vaikea sivuuttaa - siellä kun on vaikka mitä astioita ja kulhoja ja kippoja... :b

    denppu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ikea on kans toinen paha paikka - siel tulee tehtyä kaiken maailman heräteostoksia! :D Ja eihän mitkään sisustustuotteet voi ikinä olla turhia! ;D haha! Pakko kyl kesällä mennä Ikeaan! :)

      Poista
  3. Oi että, tykkään tosi paljon sinun sisustustyylistä! Teillä no tosi kaunis koti :) Rakastuin eteenkin noihin pussilakanoihin ja Tee-rasiaan!

    VastaaPoista
  4. Ihana koti teillä, sulla on hyvä sisustusmaku :) Mäkin olen muuttamassa poikaystävän kanssa loppukesästä yhteen ja oon ihan täpinöissäni, kun pääsee sisustamaan. Poikaystävää se puoli ei kyllä kiinnosta, mutta onneksi se sentään antaa mun sisustaa niin kuin haluan, haha :D

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Se on hyvä, kun noita miehiä ei yhtään kiinnosta miltä ympärillä näyttää, niin saa ite vapaat kädet sisustaa just niinku haluaa! ;)

      Poista
  5. Aivan ihana tuo teerasia! Olen etsinyt juuri tuollaista, itsekin kun olen kova teenjuoja. :) Teillä on kaunis koti ja sulla hyvä maku ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Kannattaa käydä minimanista kattomas tollasta, jos semmonen sattuu lähimailta löytymään tai uskon että anttiloistakin löytyy jotain tän tapasia - ainakin muistan joskus nähneeni. :) Kiitos :)

      Poista