9.6.2015

Snapshots

Voi kun mä olisin pilvi. Vois leijailla taivaissa päivät pitkät, nähdä yläilmoista maailman kauneutta ja pissata välillä kaikkien ärsyttävien ihmisten päälle. Haha! Oon niin väsyny, että mun ajatuksenkulku on viimepäivinä ollut mitä kummallisin. Eetu on multa monesti kysellytkin, että oonko mä ihan varmasti tervejärkinen. No, kukapa nyt oikeesti olis.

yyyyy6 yyyyyy2 yyyyy5 Oon todennut, että nettishoppailu on ehdottomasti tällä hetkellä se mun juttu. Yritin kierrellä tänään vaatekauppoja, koska mun dr. denimit päätti sanoo perseen kohdalta sopimuksensa irti, ja löytää jotkut mukiinmenevät mustat farkut. Kyllä oli aikas tuskaa... Ja lopulta löysin semmoset mustat karvankerääjä-älämenekissojenlähelle-pyyhinäillävaikkalattia -housut! Pakko laittaa uudet dr. denimit ostoslistalle ja selata nettikauppoja - eihän kukaan kesällä jaksa kaupoissa hikoilla.

yyyyy8 yyyyy4 Siitä ei muuten taida kovin pitkä aika olla, kun mä viimeks vakuuttelin, että mustahan ei teenjuojaa tuu  - ei sitten niin ikinä! Mutta kuinkas kävikään. Innostus lähti, kun äitillä oli jotain jumalattoman hyvää suklaakakku -muumiteetä. Nyt hörpin teetä pitkin päivää, koska hei, onhan tee jopa terveellistä.

yyyyy3 Eetu päätti tehdä musta ps4 -lesken. Olo on ihan niinku yksineläjällä ja mies istuu hiljaa sohvalla ja rämpyttää peliohjainta. Iha sama vaikka mä strippaisin ja tanssisin ripaskaa sen naaman edessä, niin ilmekään ei värähtäis.

yyyyy7 yyyyy11 yyyyyy9 yyyy6
Mun päivät vierähtää tällä hetkellä töissä, joten mua ei ees yhtään harmita, että pihalla ei oo mitään huippulämpimiä hellepäiviä. Tänään kyl ihmettelin, kun joku pikkutyttö pyöräili mua vastaa pelkkä kesämekko päällä. Siis mitä? Mulla oli ainakin päällä paksu huppari, takki ja kaulahuivi. Pakko pukee varmuuden vuoks lämpimästi, etten tuu kipeeks! Haha. 

Tämmösiä kuulumisia siis tällä kertaa. Mä käperryn nyt peiton alle teekuppikädessä, koska mulla on ihan syksyfiilis - tekis mieli vaan polttaa kynttilöitä ja istuu takkatulen ääressä. Rentouttavaa tiistai-iltaa teille kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Ihanan pirteä toppi! Toi kaulakoru on myös aivan upea :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista