28.7.2015

#boyfriendtag

Mäkin päätin lähtee toteuttamaan poikaystävähaasteen sen jälkeen, kun luin eräästä blogista näitä vastauksia vedet silmissä, ja sain kun sainkin Eetun vastaamaan näihin kysymyksiin. Eli mennäänpä siis ilman sen kummempia lätinöitä suoraan kysymyksiin, joihin mä oon toki mennyt kommentoimaan omia ajatuksiani Eetun vastausten perään.

boyfriendtag1

1. Jos hän katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?
- Pretty Little Liars.

En mä ikinä kato telkkaria, mut uusin PLL on pakko kattoo aina heti netissä!

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
- Chili-kastikkeen.

Kaikki liian tulinen on ehdottomasti hyihyihyi. Mut mun salaatin päälle lorahtaa silti yleensä Felixin tomaatti-chili -kastiketta, mikä ei itseasiassa oo ees tulista.


 3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
- Jauhelihakastike ja spagetti.

Kyllä! Jauhelihakastike on tooosi tylsän makusta mun mielestä, enkä mitenkään erityisemmin välitä mistää pastasta.

 4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?
- Tequilan.

Ai en mä syö mitään vai? No itseasiassa harvemmin me ulkona syödään mitään. Ja tequila nyt vaan sattuu olemaan hyvää. Haha.

 5. Mikä on hänen kengänkoko?
- 38

Jep! Napakymppi!

 6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi?
- Laukkuja ja ebayn turhakkeita.

Mä en edes omista paljon laukkuja. Nytkin käytän päivästä toiseen yhtä ja samaa ja oon siihen tyytyväinen. Ebayturhakkeita sit taas tulee haalittua vähän liikaakin kieltämättä... hups. 

boyfriendtag4

 7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
- Hedelmiä.

Oi kyllä. ei päivääkään ilman isoa lautasellista pilkottuja hedelmiä samalla kun katson mun lempparisarjoja.

 8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
- Dance hardcore, suomipoppia ja kaikki luultavasti menee paitsi hevi.

Öö, enhän? Eniten mun mieleen on kaikki rauhallinen ja kaunis musiikki, joka herättää tunteita. Kaikki listahitit on myös melkeinpä mun inhokkeja. 

 9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
- Romanttisista leffoista ja kauhuelokuvista peiton alla.

Kauhuelokuvista peiton alla vai? Haha! Mä ennen rakasti kauhua. Nykyään ei iske enää yhtään.

 10. Minkä väriset silmät hänellä on?
- Ruskeat.

 11. Kuka on hänen paras ystävä?
- Amanda.

 12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä?
- Kun en välillä siivoa ja laita tiskejä koneeseen.

Voi kuinka helppoo mun elämä oliskaan, jos jokainen astia löytäis tiensä suoraan tiskikoneeseen. 

boyfriendtag5  13. Missä hän on syntynyt?
 - Ikaalinen

 14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
- En tiä sanoo. Ehkä jokin värikäs kakku.

Eetu leipomassa? Haha! Aika hulvaton ajatus. Juustokakku kyl kelpais tosin. Nam.

 15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?
- Tietokoneen ja netflixin parissa.

Internetin ihmeellinen maailma on niin loputon ja koukuttava. Eikä muuten iltaakaan ilman netflixiä. ♥

 16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
- Leikata mun hiukset ja ottaa kameralla hienoja kuvia.

Eipä oo vaativa mies näköjään hiustenleikkuun suhteen, kun kelpuuttaa mun leikkauksen: "hups. oho. Ei mun nyt tosta pitäny leikata. No nyt meni liikaa!"

 17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää?
- Nuudelit, makarooni ja jauheliha sekaisin.

Ai hä? No hyi! Kuinka pihalla mies voikaan olla naisen makuasioiden suhteen?!

 18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
- Puhelin, kamera ja nenäliina.

Ilman näitä ei pärjää.

 19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
- Väsymys töitten jälkeen.

Mikään ei vituta mua niin suunnattomasti kuin se, että mä haluaisin jaksaa tehdä paljon asioita, mutta sitten energia loppuukin kesken. Aargh!


boyfriendtag2  20. Entäs piristymään?
- Coca-cola zero ja kukkaset.

Zerocola! ♥

 21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
- Deamon näyttelijä.

Ai tarkotaks Damonia tvd:stä? Eli Ian Somerhalderia. Kuumis kieltämättä!

 22. Millainen hän on tyttöystävänä?
- Hyvä ja ymmärtäväinen.

Ai, odotin tähän kohtaan kiukkusta ja komentelevaa. Kuulostanpas mä tylsältä tyttöystävältä. Hah! 

 23. Milloin hän tapasi vanhempasi?
- Ei muistikuvaa.

Kymmenen pisteen vihje: jo ennen seurustelua toisen, toisen lähes heti sen alkamisen jälkeen. 

 24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
- Ikea ja ebay.

Mä sanoisin että marmorimuovi. 

 25. Millainen on hänen kotilook?
- Lekkinssit ja joku lyhyt vatsapaita.

Siis legginssit? Ja mikä ihmeen vatsapaita? Vaikutanpa aika tyylikkäältä.

14 kommenttia:

  1. lekkinssit ja vatsapaita :-D miehet..



    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Paras lopetus kyllä tähän postaukseen tuo "lekkinssit ja vatsapaita" ;DD ihania vastauksia, voin kyllä niin samaistua tohon väsymykseen töiden jälkeen, miks ei vois olla yhtä pirtee ja energinen myös kun pääsee kotii ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Nytkin mua odottaa kauhee lakanapino silitettäväks ja pitäis imuroida, mutta kun ei enrgia tunnu riittävän, kun on koko päivän töissä painellu täydellä teholla.

      Poista
  3. Hauskoja vastauksia! :D Ootte kyllä söpö pari :3

    http://kakkujaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ahaha nauroin maha kippurassa noille vastauksille :DD lekkinssit :'D suostuisikohan oma poikaystäväni tekemään tämän... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Mäkin sain ton yhen jääräpään vastaamaan, joten kyl luulis sunkin poikaystävän näihin vastailevan. :D

      Poista
  5. Hahah nää vastaukset oli hyviä ja vatsapaita :D Ja sama homma, kuinka helppoa elämä olisikaan jos mies laittaisi astiat suoraan tiskikoneeseen, eikä jättäisi niitä pöydälle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vatsapaita... :D Mä en ees tiiä, mistä eetu keksi croptopille tommosen nimityksen. Ja todellisuudessa mä en ees mitää napapaitoja käyttele kotosalla, vaan jotain ylisuurta t-paitaa. :D Ja on kyl niin ärsyttävää välillä, kun jotain kahvikuppeja on ympäri kämppää mitä ihmeellisemmis paikois. :D

      Poista
  6. haha tää oli hyvä postaus! tykkäsin lukea :D pitäs yrittää suostutella poikaystävä vastaamaan näihin myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Siitä vaan suostuttelemaan. :D

      Poista