15.7.2015

Is it Wednesday?

Viimepäivät on kulunu ihan salamannopeesti mun pikkuveljien kans touhutessa ja mä oon päivistä ihan sekasin. Oon laskenut liukumäkee, leikkiny kiipeilytelineessä ja juossu hulluna pallon peräs. Mä kun kuvittelin, että mulla on hyvä kunto, mut eipä noitten vipeltäjien peräs meinaa pysyä sitten millään. Onneks on olemassa tabletit ja puhelimet nykyään, niin mäkin pääsen välillä hengähtämään, kun pojat on uppoutunut laitteisiinsa. Haha.

wednesday4 Viimeviikonloppuna leivoin ekaa kertaa elämässäni brita -kakkua. Toi marenki onnistu ihan täydellisesti, mutta itse pohja ei meinannut kypsyä - ei sitten millään. Mut hyvää oli ja pakko kokeilla toistekin vähän eri ohjeella.
  wednesday5Mulla on viimepäivinä ollut jotenkin tosi syksynen fiilis. Tekis vaan mieli polttaa kynttilöitä ja hautautua villapaitaan teekupillisen kera. Syksyn odotusta ei helpottanut yhtään ainakaan se, että löysin Kappahlin alesta kympillä tän superihanan neuleen.
  wednesday1Äiti kiikutti mulle poikia tuodessaan sunnuntaina mun Avonin tilauksen. Oon ihan rakastunut tohon huulivoiteeseen ja meikinkiinnityssuihkeeseen. Näistä vois tehdä myös parempaa postausta, jos jotakuta kiinnostaa. Tai ainakin tosta meikinkiinnityssuihkeesta. Se taitaa olla monille kuitenkin melko outo tuote. Onko kiinnostuneita?
  wednesday10Vietiin Eetun kans mun pikkuveljet kattomaan elokuviin 3D:nä uus minioni -leffa ja voi vitsit se oli hauska.
  wednesday3Ostin nyt vasta kesän ekat mansikat ja nääkin oli vieläpä ruotsalaisia... Voivoi. Ootan vieläkin sitä päivää, että löydän suomalaisia mansikoita jostakin ison laatikon oikeestikin halvalla! Tai sit mä vaan ajelen Ikaalisiin kerään omasta maasta mansikoita.
  wednesday2Kävin muuten eilenaamulla varailemassa Ullakolta pöydän ittelleni ja tyhjensin mun vaatekaapista kaks Ikean kassillista tavaraa. Tää päivä onkin vierähtänyt niitä hinnoitellessa. Ei voi muuta kuin miettiä, että oikeesti, mistä tätä tavaraa kertyy!?
  wednesday7Kesän ensimmäisistä tuoreista mansikoista ei voi ottaa likaa kuvia, eihän? Eikä myöskään mun uudesta rakkausnahkatakista.  Haha.
  wednesday6Vaatekaappien siivoilun ohessa oon kokeillu kaikkia kivojakin vaatteita päälle ja muistanut esimerkiks näiden ihanien kesäkenkulien olemassaolon. Harmi kun säät ei oikein salli paljaita varpaita. Oliskohan nää kauheen pahat mustien sukkahousujen kera?
  wednesday9Lähetettiin äitin kans kuvia ifolorille kehitettäväks pari viikkoo sitten ja ehdin nyt selailemaan nää kunnolla läpi. Näistä kyl tajuaa, että miks tulee kuvia otettua paljon - on niin ihana selailla vanhoja kuvia ja nauraa kaikille hassuille muistoille ja otoksille vedet silmissä. Etenkin kaikki oudot ilmeilykuvat on parhaita. Hah!

Mukavaa keskiviikkoillan jatkoa kaikille! Mä taidan nyt upottautua pinterestin ihmeelliseen maailmaan - oon ihan koukussa!

18 kommenttia:

  1. Ihania laadukkaita kuvia! :) Kiva katsella ja samoin myös lukea, selkeää kivaa tekstiä! Tuli ihan viime kesä mieleen tuosta, ellen väärin bongannut, Marilyn leffateatterista seinäjoella! Kerran olen käynyt, silloisen seinäjokilaisen poikaystävän kanssa.. :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ja oikein bongasit - bio marilynis oltiin. :D Ihana, kun tää blogi tuo jollekin jotain muistoja mieleen. :)

      Poista
  2. Oh täällä ainakin yksi jolla kiinnostaa tuo meikinkiinnityssuihke, jos se nyt oli sen niminen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekään en sen virallista nimee tiedä, mut joku sen tapanen. :D Mut pitääpä siitä raapustella enemmänkin josain vaihees. :)

      Poista
  3. Tosi kiva blogi sulla! Sait uuden lukijan :)

    http://niinaullamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! Selasinkin muutamat postaukset läpi ja jään ehdottomasti seuraamaan. :-)

    www.meri-mmm.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tykkään tosi paljon tästä ulkoasusta! Ja tosi pirteitä kuvia :) Pakko jäädä seurailemaan!!

    VastaaPoista
  6. Koska viet noi sun vaatteet Ullakolle?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna olis tarkotus iltapäivällä käydä viemässä :)

      Poista
    2. täydellistä, oon huomenna menos sinne:)

      Poista
  7. Ihana postaus <3 Sinun kuvat on aina niin kauniita :)

    VastaaPoista
  8. Vitsi sulla on kivan olonen blogi! Täytyy ihan liittyy lukijaks! :p

    jaanajemiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Täällä ois vaatekaappien siivousprojekti edessä ja kaikki turha kirppikselle :) Liikaa vaatteita kaapissa..kukahan niitäkin ostaa ;)

    VastaaPoista