17.7.2015

Kirppispöytä Ullakolla Seinäjoella

kirppispöytä3 kirppispöytä2 kirppispöytä1

Mulla on Seinäjoella Ullakko -kirppiksellä pöytä nro 68 nyt viikon ajan. Myynnissä on paljon vaatteita koossa xs-m sekä kenkiä koossa 38. Myynnissä on myös muutamat parit kenkiä,  kirjoja, lampaantaljoja ja laukkuja. Eli kaikki tekemisen puutteessa olevat, jotka liikkuu Seinäjoella päin, penkomaan mun kirppispöytää. Ja miehet kannattaa myös raahata mukaan, sillä myynnissä on vinot pinot playstation 3 -pelejä. 

10 kommenttia:

  1. Voi ei, asuisinpa Seinäjoella. Kaikki kiinnostavat kirppispöydät löytyy just niin kaukaa :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh. :( Pitää joskus harkita blogikirppiksen pitämistä. :)

      Poista
    2. Ehdottomasti blogikirppis! :)

      Poista
    3. Katotaan jos joskus lähiaikoina innostuisin pitämään semmosta. :)

      Poista
  2. toivottavasti on vielä ma jälel jotain kun pääsen sinne!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä käyn tonne lisäilemässäkin tavaraa, että en mä sinne oo vielä edes kaikkee ehtiny raahta, joten ei pelkoa siitä, että sua oottais vaan tyhjä pöytä. :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiva! :) Ite oon tänään menos viel täydentämään pöytää. :)

      Poista
  4. Mulla on ollut myös pari kertaa pöytä Ullakolla ja sieltä menee tavarat kyllä hyvin kaupaksi! Viimeeksi oli Lakeuden Shoppiksessa, eikä sieltäkään yhtään huonommin mennyt! :) Toivottavasti sait ylimääräiset tavarat kaupaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvii joskus kokeilla viedä Laukeuden shoppikselle kans tavaraa. :) Mut tuol ullakolla meni kyl suurin osa tavaroista kaupaks. :)

      Poista