26.7.2015

Tired Sunday

Fiilikset on tällä hetkellä sitä luokkaa, että en tiiä pitäskö itkee vai nauraa ja pää jumittaa siihen malliin, että tekis mieli jäädä vaan tuijottamaan tyhjää seinää ajattelematta mitään. Oon kiskonu itteni yövuoron jälkeen "jo" kello 12 ylhäälle ihan vaan siks, että saisin illalla unen päästä kiinni ja jaksaisin huomenna taas painella kasiks töihin. Huh huh - ei voi muuta sanoo. Onneks blogin kirjottaminen rentouttaa aina kaiken kiireen keskellä ja aattelinkin tulla jakamaan muutamia kuvia viime päiviltä.

ooooo4 Paras tapa rentoutua on tyttöhömppäkirjan lukeminen. Ennen tätä luin rikosjännärin ja sanottakoon, että tää on kivan rentoo ja helppoo lukemista siihen verrattuna. Ihana heittää välillä aivot täysin narikkaan. (Vaikka ne nyt tuntuu muutenkin olevan siellä välillä. Haha) Ostin myös halpa-hallista yks päivä tommosen lasimukin kannella ja pillillä. Ihan söpö, vaikka toi nyt ei vastaa sitä mun unelma -kansimukia. Mut onhan toi ihan superkätevä öisin sängyn vieressä.

ooooo5 Uusia koruja ebaysta sekä parin euron rannekello. Pitänee esitellä mun ebay-löydöksiä josain vaiheessa taas paremmin. Niitä kun tuntuu kertyvän vähän liikaakin välillä.

ooooo1 Mun tuunailuinnostus on huipussaan. Tavalliset mustat kehyksetkin sai täysin uuden ilmeen marmorimuovilla. Kivat vai mitä?

ooooo7 ooooo2 Mä rakastan sitä, kuinka kesän lopulla kaupat pursuaa kaikkia koulujuttuja. Tulee ihan mieleen se, kuinka pienenä lähettiin mummun kanssa aina Tiimariin koulutarvikeostoksille! Mun oli ihan pakko napata Cittarista parit vihkot, koska hei, nää oli tooosi nättejä ja vieläpä tarjouksessa. Hah!

ooooo8 ooooo3 Pikatuunasin myös tommosen purkin mulle rahalippaaks. Katotaan kauanko menee, että mä meen tuhlaamaan noi kolikot tuolta.

oooooo6
Väsyttävä sunnuntai vaatii seurakseen tummat vaatteet kivoilla yksityiskohdilla. Nyt kun vielä jaksais raahata ittensä kauppaan hakeen maitoo, niin olis aika bueno! Rupeenkin siis keräilemään voimia New Sherlockin parissa. Mukavaa sunnuntaita kaikille!

12 kommenttia:

  1. Tosi kivat noi marmorikehykset, tykkään! Hyvää sunnuntaita myös sulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Niistä tuli kyl tooosi kivat: :) Kiitos :)

      Poista
  2. Olipa kiva postaus :-) Aivan ihanat noi kehykset ja se pöydän pinta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niistä tuli kyl molemmista kieltämättä superkivat. :)

      Poista
  3. Ihana blogi, jään seurailemaan! :)
    Ja pakko sanoa tosta kansimukista, että vois ite tehdä tollasen tyyliin jostain pilttipurkista ja pillistä (oon vähän pihi), mutta tollanen idea tuli, ihastuin tohon senverran. Ja pitäis itsekkin käyä koulutarvike ostoksilloa, ihan meinas unohtua, vaikka koulunalkuun on enää pari viikkoa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niin kyl vois, mut eipä toi halpa-hallissa maksanu ku 2,50 euroo, joten ei kovin paha menetys. :D Mulla alkaa koulu vastaa kuukauden päästä, mut silti oon jo ihan fiiliksis ostelemassa kaikkia koulutarvikkeita. Hah! :D

      Poista
  4. Ihana toi kannellinen lasimuki! Mun blogista löytyis muuten haaste sulle :)

    http://niinaullamaria.blogspot.fi/2015/07/liebster-awards.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon jo ton haasteen suorittanu kerran ja nyt mut on haastettu uudelleen tohon varmaan neljä kertaa, joten pitää harkita, jos vastailisin noihin kysymyksiin ainakin. :D

      Poista
  5. Missä oot töissä kun on tuommoiset työajat? : o tsemppiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eräässä 24h kahvila-ravintolassa. :D Kiitos :)

      Poista
  6. Tsemppiä yötyöhön!! Ihania vihkoja, mäki hamstraan vihkoja aina tilaisuuden tullessa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sitä kyl välillä tarvitaan. :D Vihkot on vaan niin ihania ja niitä kuitenkin tarttee aina, joten miks jättää ostamatta. :D

      Poista