12.7.2015

Törnävänsaaressa

Mun pikkuveljet tupsahti tänne Seinäjoelle tänään yökyläilemään ja pakko myöntää, että ei vois päivä enää tästä parantua. Mä oon leiponu heti aamusta herkkumansikkakakkua äitille, iskälle ja mun veljille. Äitin ja iskän lähdettyä takas Ikaalisiin päin ollaan vietetty laatuaikaa mun veljien kans. Voi kuinka vaikeeta voikaan muuten olla käydä kaupas lasten kanssa, jotka ei millään pääse yhteisymmärrykseen siitä, että ostaakko karkkia vai sipsiä ja mitä laatua ylipäänsä. Haha. 
   Mä oon muuten pitkän aikaa yrittäny ottaa selville, missä päin Seinäjokee olis nättejä paikkoja kuvailla ja laitettiin tänään Törnävänsaari testaukseen ja voi vitsit, kuinka ihana paikka se on. Miks mä en oo aiemmin tajunnut eksyä niille suunnille?! Otettiin myös reilusti kuvia, ja vähänkö mä oon onnellinen siitä, että myös mun veljet tykkää kuvailla, joten ne oli ihan innoissaan tällä reissulla!
  törnävänsaares2törnävänsaares8 törnävänsaares7 törnävänsaares6 törnävänsaares10 törnävänsaares4 törnävänsaares9 törnävänsaares5 törnävänsaares1
takki: nelly (sisters point) | kaulakoru: kappahl | muut korut: ebay | laukku: aleksi13 | toppi ja housut: veromoda

Kaunista, eikö? Tonne pitää mennä toistekin!

12 kommenttia:

  1. Voi miten ihania kuvia ! Mullaki meinaa olla aina ongelma että missähän päin seinäjokea tälläkertaa ottaa kuvia, haha. Tuntuu että kaikki paikat on jo nähty, eikä uusia kivoja löydy mistään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla on taas ollu lähinnä ongelmana, että mis olis semmonen mukava rauhallinen paikka kuvailla ja Törnävänsaari osottautu kyl aika täydelliseks siihen! :) Muutenkin Ikaalisista tänne muuttaneena on ollu vaikeeta saada tietoon niitä oikeesti kivoja paikkoja kuvailla, mut nyt kyl tarttee aktiivisemmin lähtee vaan joka paikkaan kierteleen. :)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Ja tuo sun nahkatakki, pure love!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi nahkatakki on kyl ihan täydellisyys - paras ostos pitkiin aikoihin. ♥ :)

      Poista
  3. Onpas kauniita kuvia :) ja ihana takki muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja kyllä, se on ehdottomasti yks mun uusista lemppareista vaatekaapissa. ♥ :)

      Poista
  4. Ah, aivan upeita kuvia! Varsinkin tuo suihkulähde kuva, todella hieno ja hyvin saatu napattua (:

    VastaaPoista
  5. Kaunis tyttö sekä yksinkertainen blogi :)

    VastaaPoista
  6. Vau, tosi hyviä kuvia!!

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista