21.7.2015

When the sun goes down

Mä luin joskus jostain valokuvausoppaasta, kuinka vuorokaudessa on vain kaksi hetkeä, jolloin valo on täydellinen: auringonlaskun sekä -nousun aikaa. Eilen illalla kuvatessa juuri ennen auringonlaskua oli kyl pakko myöntää, että toi juttu on tosi. Kuvat näyttää niin paljon kauniimmilta, kun ne on otettu juuri oikeaan vuorokauden aikaan. Ehkä mä vielä joskus jaksan nousta kokemaan myös sen hetken, jolloin aurinko nousee, kamera kädessä.
  sunset1 sunset2 sunset6 sunset8 sunset7 sunset9 sunset3 sunset5

Ajelin eilen kotikotio Ikaalisiin ja on jotenkin tosi ihanaa olla taas kotona maalla pitkästä aikaa. Mä tykkään asua kaupungissa, mut silti oon enemmän kuitenkin niitä ihmisiä, jotka viihtyy maalla omassa rauhaussa keskellä ei mitään. Mä rakastan sitä, kuinka voin astuu ovesta pihalle ja lähtee hortoilemaan ympäri lähimetsiä kameran kanssa ja rauhottua. Nyt mä kuitenkin aion raahata kasan lukemista pihalle ja toivoo, että lämpöasteet riittää mun kesän ekaan auringonottohetkeen.

16 kommenttia:

  1. Onpa tosiaan ihania kuvia, tosi kaunis valo näissä :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä oikeesti upee valo noissa kuvissa, saa muutenkin nätit kuvat hehkumaan (: Jos sitä itsekin jaksaisi mennä joku ilta tai aamu kuvailemaan.. :D

    VastaaPoista
  3. Mukavan oloinen blogi ! Tykkään selkeästä ulkoasusta ja suurista kuvista. :-)

    http://www.suskuraita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Nämä kuvat ovat upeita! :) Tuo auringonlasku on kyllä tehnyt tehtävänsä! Asiasta toiseen, selailin kaikkia blogeja, että löytäisin lisää luettavaa ja sitten tadaa tämä sun blogi hyppäsi eteen, olen aika innoissani. Tämä vaikuttaa tosi hyvältä ja on kiva lukea jonkun ajatuksia + höpinöitä, joka asuu myös Etelä-Pohjanmaalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihana kommentti! ♥ Kiva kun tykkäät mun höpinöistä. :D

      Poista