13.8.2015

Bloggaajailta Seinäjoen Glitterissä

Oona oli järjestänyt mahdollisuuden osallistua bloggaajailtaan Seinäjoen glitterissä ja eilen kyseinen tilaisuus vihdoin koitti. Glitterissä tutustuttiin toisiimme ja meille kerrottiin syksyn trendeistä. Suurin osa ajasta vierähti vapaasti kierrellen ja meillä oli mahdollisuus ostaa tuotteita -30 % alennuksella. Ja hei vähä oon ylpee ittestäni - en sortunut edes sen alehyllyn kohdalla ja mun operaatio säästäminen sujuu täydellisesti. Hah!

glitter1 glitter4 Meillä oli myös mahdollisuus ostaa perjantaina Glitteriin myyntiin tulevia Victorias Secret body mistejä jo nyt. Oonko muuten ainut joka ei enää jaksa innostua noista VS:n vartalosuihkeista? Eihän ne edes tuoksu kauaa iholla ja noissahan maksaa lähinnä vaan se merkki.

glitter6 glitter2 Parille bloggaajalle  loihdittiin illan aikana ihanat kampaukset!

glitter5 glitter7 glitter3 Olihan tuol vaikka mitä ihanuuksia ja mun huomion kiinnitti etenkin tää korulaatikosto - olis muuten kätevä mun jatkuvasti kasvavalle koruvalikoimalle! Ehkä sitten joskus.

glitter8 Tässä bloggaajailtaan osallistunut yhdeksän hengen tyttöporukka. Vasemmalta oikealle: Oona, Kristiina, Essi, Ida, Linda, Jenni, minä, Maiju ja Sofia. Oli kiva nähdä muita bloggaajia oikeasti, eikä vain ruudun toiselta puolelta. Tunti vierähti glitterissä toodella nopeasti ja tälläsiä sais olla ehdottomasti jatkossakin, jotta pääsi näihin bloggaajatyttöihin tutustumaan vielä paremmin.

glitter9 glitter10
Saatiin lähtiessämme mukaan pienet lahjapussin, joista paljastui hiusdonisti, huulirasva, Bonacuren lämpösuojavoide, karkkia ja kakspuoliset korvikset, joille en edelleenkään keksi järkevää nimitystä. Tosi kiva yllätys! Etenkin toi hiusdonitsi tulee varmasti käyttöön.

Kiitokset illasta kaikille osallistuneille tytöille, glitterille ja Oonalle!

9 kommenttia:

  1. Hei en mäkään sen kummemmin piittaa tosta vs hypetyksestä! Onhan noi purkit pirun söpöjä, mutta itse en ikinä löytänyt noille kunnolla käyttöä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mä oon noita ennen töihin menoa korkeintaan suihkutellut, kun en siellä viitti käyttää kunnon hajuvettä, mut on noi muuten kyl niin turhakkeita. Nuorempana noita tuli ostettua ihan vaan just siks, että hei söpö puteli, mut onneks oon kasvanu ja viisastunu! :D Haha!

      Poista
  2. Mulla on juurikin tuo kyseinen korulipas ja se on niin ihana :) Pitkään kuolasin sitä, kunnes lopulta sain ostettua. Suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit! Tonne sais kyl kaikki korut järkättyä nätisti. Tällä hetkellä mulla roikkuu vaan kasoittain koruja yhdessä korutelineessä ja iittalan mariskooleissa. Pitää kyl vakavasti harkita, jos ostais ton! :D

      Poista
  3. Heimoi ja apua! mun piti tulla höpöttää sulle, olisi ollut kiva vaihtaa muutama edes muutama sana. Harmi kun se aika juoksi niin vikkelään,ettei sitä ehtinyt edes tajuamaan :/ Toivottavasti tullaan näkemään vielä jossain ja päästään juttelemaan! :) Ihania kuvia säkin olet ottanut <3 Ja hei, olet muuten todella vielä kauniimpi livenä kuin kuvissa! :) Ps. minkä sitruunan mä olen niellyt tuossa kuvassa haha xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunti vierähti tuol kyl ihan liian nopeesti, mut toivottavasti tullaan järkkäämään vastaavia myös tulevaisuudessa, niin olis mahdollisuus tutustua kaikkiin paremmin! :) Ja kiitos paljon! :) <3 Haha! Onkohan ees mahdollista saada ikinä semmosta kuvaa mis kaikki näyttäis järkeviltä. :D Kattelin, et mul oli jossain kuvassa silmätkin kii! :D

      Poista
  4. Itellä on yksi vs:n tuoksu,mutta niinkuin mainitsitkin, niissä merkki maksaa ihan liikaa ja tuoksu, vaikka onkin ihana, niin liian lyhytkestoinen, vähänväliä oltava suihkutelemassa lisää..

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Ei nois VS:n body misteis ainakaan laadusta makseta... :D

      Poista
  5. noista korviksista puhutaan ulkomailla ainaki double pearl korvakoruina niin mun suuhun on sit juuttunu suomeks ihan vaan tupla helmi korvikset :-D mut vähän teidän ilta vaikutti kivalta, kuopiossakin oli tollanen glitter ilta jonkun aikaa sitten.

    VastaaPoista