2.8.2015

Favorites of July

Heinäkuu tuli ja meni ihan hujauksessa ohi. Oikeastaan koko kesä on kiitänyt ihan salamana ohi ja no, myönnettäköön, että ei oo viikonloppukaan tuntunut kovin pitkältä. Onko ajankulku nopeutunu vai onks mun käsitys ajasta muuttunut? En tiedä. Mut eiköhän siirrytä ilman sen kummempia sepustuksia suoraan heinäkuun suosikeihin.

heinäkuu1 Avonin meikinkiinnityssuihkeeseen tykästyin ihan älyttömästi heinäkuun aikana. Tää tavallaan viimeistelee ja "liimaa" meikin kiinni kasvoihin. Normaalisti iltaan mennessä mun naamassa ei oo enää jälkeekään siitä, että olisin aamulla käyttäny esim. aurinkopuuteria tai highlighteria, mut tän tuotteen kans on saanut unohtaa kaikki huolet haihtuneista meikeistä. Meikki näyttää vasta tehdyltä ja raikkaalta vielä illallakin.

heinäkuu3 Maybellinen the Falsies -ripsarit oli kaikki tarjouksessa minimanissa ja oli pakko napata pikasesti joku mukaan entisen loppuneen tilalle. Tää kyseinen pitsireunainen yksilö on ollut mulla käytössä aiemminkin, mutta en muistanut, kuinka hyvää tää oikeestikin on. Tekee ripsistä superpitkät ja tuuheet! 

heinäkuu6 KC:n Repair Conditioner oli heinäkuussa ehdottomasti käytetyin hoitoaine. Nyt mun hiustenkasvatusoperaation aikana oon testaillu paljon erilaisia hiutuotteita ja tää pääsi ehdottomasti lempparien joukkoon.

heinäkuu4 Victorias Secret -hylly Keskisellä veti mua kuun alussa pahasti puoleensa ja nappasin tän kirsikan ja persikan tuoksusen rasvan sieltä mukaan. Tää kosteuttaa ihoa just sopivasti näin kesällä ja aah tän tuoksu - se kestää iholla pitkään, joten peukut siitä.

heinäkuu8 Mitä oliskaan kuukauden suosikit ilman uutta lempparisarjaa... Hah!  Heinäkuussa mun Netflixissä pyöri useimmiten New Sherlock. Ja pakko myöntää, että oli aivan mahtavaa seurata Sherlockin järjenjuoksua ja ratkaisukykyä!

heinäkuu2 Avonin Luxe -sarjassa ihastuin erityisesti tähän hempeen väriseen huulirasvaan, joka tekee huulista ihanan pehmeet ja antaa kivan hehkun vieläpä kaiken lisäks. Täydellinen tuote siis!

heinäkuu5 Mun marmori-ihastus tuskin on jäänyt kellekään mun blogia seuranneelle epäselväks. Sitä on tainnut näkyä vähintään joka toisessa postauksessa. Tätä tuotteen ihanuutta tuskin tarvii perustella edes sen kummemmin. Seuraavaks taidan tota kontaktimuovia laittaa tietokoneen kanteen. 

heinäkuu7 Rexonan käsisaippuan tuoksu vei mun sydämen. Siis, jos mun pitäis valita tuoksu, jota haistelen loppuelämäni, niin se olis tämä. Greipin ja basilikan tuoksujen yhdistelmä on jotain niin taivaallista. Tää tuote tekee jokasesta käsienpesuhetkestä ihan luksusta! Arjen pieniä iloja.

9 kommenttia:

  1. nää suosikki-postaukset on aina niin kivoja! :) kuten myös tää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Tykkään kans lueskella näitä muiden blogeista, kun löytyy kaikkia kivoja tuotteita kokeiltavaks. :)

      Poista
  2. Nää postaukset on ihana huippuja! Löytää itsellekkin aina jotain uusia juttuja testaukseen. :-)

    www.meri-mmm.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oooh, tuota meikinkiinnityssuihketta on pakko päästä kokeilemaan! Samoin kuin tuota Rexonan käsisaippuaa. Tosi kiva postaus! Sai itsellekin uusia kokeiluehdokkaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa todellakin kokeilla molempia! :) Kiitos :)

      Poista
  4. Ihana postaus ja tosi kiinnostavia suosikkeja! :) Mistä oot hankkinu tuon meikinkiinnityssuihkeen? Kuulostaa tosi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se on Avonilta, josta hankitaan tuotteen myyntikonsulttien kautta. Ja myyjäkshän voi ryhtyä kuka vaan eli jos Avonin tuotteet kiinnostaa, niin kannattaa ruveta ite myyntikonsultiks, jolloin voi tuotteita myydä esim. kavereilleen tai sit vaan hankkia ihan omaan käyttöön. :)

      Poista
  5. Tosi kivoja juttuja! Mun blogista löytyy sulle haaste http://livefearlessly-ellen.blogspot.fi/2015/08/libster-award.html :)

    VastaaPoista