15.8.2015

IN / OUT part. 4 (home edition)

Näiden in/out -postausten tekeminen on aina jotenkin niin inspiroivaa, kun tulee syvennyttyä niihin juttuihin, jotka on just sitä ominta tyyliä ja päinvastoin. Tällä kertaa päätinkin normaalien tyylijuttujen sijaan listata mun sisustusaiheisia inhokkeja ja suosikkeja!

INOUTJEEE inout home1

Neule

Oon viimeaikoina himoinnut etenkin helmineuleisia tyynynpäällisiä ja oon jopa harkinnut ostavani lankaa sitä varten ja kutovani semmosen omin käsin. Neule tuo ihanaa pehmeyttä sisustukseen ja saa aikaan jotenkin todella kotoisan olon. 

inout home2

Metalliset pinnat ja värit

Metalliset värit ja pinnat yksinkertaisesti vain näyttää tooodella tyylikkäiltä. Vaikka pukeutumisessa esimerkiksi kullan ja hopean sekoittaminen on mulle ehdoton ei, niin sisustuksessa kuparin, hopean ja kullan sekoitus näyttää tosi kivalla. Metallit antaa kivaa kontrastia sisustukseen ja ite voisin haalia niitä vaikka kuinka paljon.

inout home3

Marmori

Tää kohta tuskin tuli kenellekään yllätyksenä. Marmori - mun suuri viimeaikojen ihastus ja rakkaus. En edes tiiä, mikä marmorissa mua kiehtoo niin paljon. Se vaan näyttää pirun hyvälle mun silmissä.

INOUTJJEJEJJinout home4

Sisustustarrat

Myönnettäköön, että meidän keittiön pöydän viereistä seinää koristaa sisustustarra - vieläpä sellasella ylikulutetulla elämänviisaudella. Tykkäsin kaikista sisutustarroista vuosi sitten, kun tehtiin muuttoa ja pakkohan semmonen oli saada. Yks sisustustarra meillä on edelleenkin jopa kaapin pohjalla täysin korkkaamattomana. Mutta ei... Ei enää näitä kiitos.

inout home 5

Liika värikkyys

Koti on mulle paikka, jossa haluan rentoutua, eikä värien sekamelska ainakaan auttais siinä asiassa. Näissä ylläolevissa esimerkkikuvissa  ylivärikkyys näyttää jopa ihan kivalle, mut yleensä liika värien käyttö ei vaan näytä hyvälle. Oon enemmänkin niitä ihmisiä, jotka tykkää siitä tylsästä valkoisen, mustan, harmaan ja ruskeen yhdistelystä korkeintaan yhdellä korostusvärillä höystettynä. 

inout home6

kuvat: weit
Lasipinnat


En voi muuta kuin sääliä niitä ihmisiä, jotka omistaa paljon lasipintoja. Siis millä ihmeellä ne saa pidettyä siistinä, puhtaina ja etenkin pölyttöminä?! Eipä ne edes näytä erityisen kivoille. Mä valitten paljon mieluummin jonkun puisen materiaalin lasin sijaan. 

Onko teillä samoja sisustusinhokkeja ja -suosikkeja kuin mulla?

12 kommenttia:

  1. Kaikista muista olen samaa mieltä mutta noi lasipinnat ja värit kyl kuuluu in-puolelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! :D Värit on kyl kivoi pieninä määrinä, mut liika on ehdoton hyihyihyi.

      Poista
  2. Ah siis marmori! Mäkään en osaa sanoa mikä siinä vetää puoleensa mut oon kanssa viime aikoina rakastunut siihen ihan totaalisesti :D Monista olin samaa mieltä muutenkin :)

    psneverstopsmiling.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en aiemmin marmorista välittänyt, mut nyt oon jotenkin ihan täysin rakastunut siihen! :)

      Poista
  3. Mistä olet ottanut postauksessa olevat kuvat vai oletko kuvannut ne itse?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvien lähde näköjään unohtui. Mut asia korjattu! :D

      Poista
  4. Melkein kaikista olin kyllä täysin samaa mieltä! Varsinkin nuo sisustustarrat, jotenkin niin mauttomia mun mieleen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Sisustustarrat näyttää jotenkin niin halvoilta ja mauttomilta. Ei vaan enää iske. :)

      Poista
  5. Mulla kans ehdottomasti rakkautena nyt toi marmori, mutta niin myös lasi, heheh.. :D
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marmori ♥ Siitä ei voi vaan olla tykkäämättä! :D

      Poista
  6. Oon samaa mieltä kaikessa muussa, paitsi tosta lasipinnasta! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää! Oon varmaan ainut, joka ei oo tosta lasista niin innostunut, mutta no... Ehkä mä jonain päivänä vielä innostun. :D

      Poista