31.8.2015

Last days of holiday

summer6 summer4 summer10 summer9 summer8 summer2 summer7 summer11 summer1 summer5 summer3 Mun lähes parin viikon pitunen kesäloma sekä kesä vetelee viimesiään. Mä oon viettänyt suurimman osan mun kesästä mahtavassa kesätyöpaikassa, tutustunut moniin uusiin ainutlaatuisiin ihmisiin, kävellyt iltahämärässä pitkin Gamla Stanin katuja ilman päämäärää, arvostanut niitä harvoja läheisten kanssa vietettyjä päiviä, lukenut postia takapihalla kuumassa auringonpaisteessa töiden jälkeen, tanssinut aamuun asti ja todennut aamulla jalkoja kolottavan, käynyt uimassa tasan yhden kerran, oppinut nauttimaan illoista, jolloin saa vain olla tekemättä mitään, pelannut pikkuveljen pakottamana ainakin miljoona kertaa uunoa sekä monopolia, nauttinut aamuisista jumppahetkistä, katsonut liian monta uutta hyvää tv-sarjaa kokonaan läpi, pelannut life is strangea ja jäänyt innolla odottamaan viimeistä osaa, juossut kameran kanssa kauniiden auringonlaskujen perässä, käyttänyt liian vähän kesävaatteita, viettänyt aikaa hyvän ystävän kanssa Tukholmassa, nähnyt paljon kauniita paikkoja ja laskenut liukumäkeä ja ollut kiipeilytelineessä ihan niin kuin lapsena.
   Mun kesä on sisältänyt lukemattomia ihania hetkiä. Ensimmäisenä mieleen tulee, että en oo koko kesänä tehnyt muuta kuin ollut töissä, mut pakko myöntää, että tää kesä on loppujen lopuks ollut todella tapahtumarikas ja ainutlaatuinen. 

Ajeltiin eilen Ikaalisista Seinäjoelle ja mulla on huomenna viimenen lomapäivä ja sitten SeAmk kutsuu jälleen. Ilmeisesti nyt jo jonkinmoinen dementia painaa päälle, sillä olin onnistunut kotikotona pakkaamaan mun laukkuun jopa kaukosäätimen. No siinäpähän miettii ny kotona, että millä käyttää telkkaria. Haha. Mä taidan nyt napata kameran käteen ja kuvailla loput Tukholman ostokset sekä pari muuta postausideaa - niitä tuntuu pää pursuilevan tällä hetkellä.

2 kommenttia: