17.8.2015

Lazy weekend

Pitkästä aikaa takana on viikonloppu ilman kiirettä minnekään. Oon ehtinyt siivoamaan, kokkailemaan, räpsimään kuvia, treenailemaan, lukemaan, käymään asioilla ja paljon muuta. Mä en oikeestaan tykkää siitä, että pitäis vaan olla tekemättä mitään ja makoilla, vaan mun käsitykseni mukavasta vapaasta viikonlopusta on se, että saan touhuta mahdollisimman paljon niitä asioita, mitä huvittaa, kuten siivota ja käydä kaupoilla. Ja mä oikeasti jopa nautin ruokaostosten tekemisestä. Musta on esimerkiks ihana haaveilla kaupan hedelmä-/vihannesosastolla, mihin kaikkee voisin käyttää parsakaalia tai mangoa. Haha!

lazy4 Hellekelien puutteesta on valitettu koko kesä, mut nyt lämpimiä päiviä tuntuu riittävän. Vihdoinkin oon saanut kunnolla ottaa käyttöön mun kesähepeniä. Viimekesänä ostetut pitsishortsit on ainakin ollut kovassa käytössä. Voiko söpömpiä shortseja ees olla? Tykkään!

lazy1 Launtaina käytiin hakemassa viilennystä alkon kautta ja silmiin osu tämmönen pullo. Kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen oikeasti hyvää vai mitä. Noh, mä otin tosta pikkuhörpyn ja mun juominen päätty siihen. Olihan toi hyvää, mut taisinkin Eetulle julistaa pari päivää sitten, että miks pitää juoda jotain mikä maistuu alkoholille ja on vaan melkein hyvää, kun voi ostaa kaupasta kylmää cokista tai Novellen sinkkivettä - ne on niin paljon parempia!

lazy3 Sunnuntaina päädyin pitkästä aikaa haahuilemaan kirjastoon ja etsimään jotain kivaa kesälukemista. Kumma kyllä, tällä kertaa en löytänyt mitään uutta, mikä olis kuulostanut hyvälle. Mukaan lähtikin vaan PLL:n  seittemäs ja kahdeksas osa. No, ainakin oli varma valinta ja nää tulee luettua.

lazy5 Ja se todellinen syy, miks mä lähdin kirjastoon oli nää Tukholma-oppaat! Varattiin Amandan kanssa matka Tukholmaan ja yövytään siellä kaks yötä! Oon niin innoissani ja voi että mä rakastan kaikenlaista suunnittelua. Nuorempana laadin mökkireissuja varten ties minkälaisia tarvikelistoja. Nytkin oon jo kalenteriin kirjannut ainakin sivun verran paikkoja, joissa haluun käydä ja mitä aion ottaa mukaan. Vielä pitäis kehitellä jonkinnäkönen ostoslista!

lazy2 Viikonloppuna päätettiin päästää ittemme helpolla ruuanlaiton suhteen ja käytiin subista hakemassa ruokaa. Mä en ees muista, koska olisin hakenut jostain syömistä. Myönnettäköön, että ittetehty ruoka voittaa kaikki maailman noutoruuat, vaikka kieltämättä subwayn kana teriyaki  on suuuperhyvää - en ees osaa ikinä valita mitään muuta täytettä. Hah!

lazy6 Lukemista ja bloggailua - täydellistä!

lazy7Tällä hetkellä mulla on menossa John Greenin Paper Towns. Haluaisin mennä katsomaan kyseisen leffan elokuviin, mutta kun pakko lukee kirja ennen sitä. Jotenkin mulla on semmonen periaate, että en kato kirjaan perustuvia leffaa, ennen kuin se kirja on luettu!

Vielä kolme päivää töitä ja sitten saan lomailla loppukuun ennen koulun alkua. Ja jos sääennustukset pitää paikkansa, niin ei voi muuta kuin olla tyytyväinen. Toivottavasti teilläkin oli mukava viikonloppu! Ja hei, mukavaa viikonalkua kaikille!

10 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta sun viikonloppu.:) itse tilaan subista aina grillatun kananrinnan ja kaikki muutkin täytteet aina samat.:D ajattelen et petyn jos tilaa eriä eikä se ookaan niin hyvä yhdistelmä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki aina aattelen, että en viitti kokeilla mitään uutta, koska hei, mitä jos toinen vaihtoehto onkin huono ja mun rahat menee hukkaan. :D Hah! Viimeks sentään valittin vähän erilaiset lisukkeet kuin yleensä - edistystä... :D

      Poista
  2. Oooo miten kiva postaus, tälläsiä on ihana lukea! :) Hei, pystyn niin samaistumaan tuohon miksi pitäisi juoda alkoholia kun voi juoda muutakin mikä on paljon parempaa. Mä en ole itse juonut alkoholia reiluun kahteen vuoteen ;) Hahah mäkin rakastan myös suunnittelua. Listojen tekemistä ja kalenteriin raapustelua, sekä laitan sinne kaikkia värikkäitä merkintöjä :D Teidän matkasta tulee varmasti huippu enkä ihmettele yhtään, että olet innoissasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Mäkään en oo ainakaan yhtä enempää juonut pitkiin aikoihin ja mitä sitä turhaan laittamaan rahojaan viinaksiin, kun samalla rahalla saa oikeastikin paljon enemmän niitä todella hyviä alkoholittomia juomia. :D Listat on niin ihania apureita - eihän ilman niitä pärjäis. :) Ja joo, tää on vieläpä mun eka ulkomaanmatka, jonne lähden ihan omin päin, eikä esim. koulun kautta. Innostus vaan kasvaa päivä päivältä ja luen samoja matkavinkkejä uudelleen ja uudelleen. :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. No on todellakin! Niin ihanan rennot ja söpöt. :)

      Poista
  4. Mitä oot tykännyt tosta Paper towns kirjasta? Oon harkinnut sen lukemista ja olis kiva kuulla vähän mielipidettä että kannattaako? :D Kävin katsomassa leffan ja se oli samaistuttava ja mukavaa katseltavaa, mutta juoni ei ollut mikään huippu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyvä se ainakin tähän mennessä on ollut. Luen sitä englanniks, joten se juoneen eläytyminen ei oo ihan samaa luokkaa kuin suomeks lukiessa, mut kyl mä tota voisin suositella. :) Aika samanlainen kuin muutkin Greenin kirjat eli jos oot tykänny niistä, kannattaa lukasta myös Paper Towns. :)

      Poista
  5. Ihana postaus! :-) Mitä kautta varasitte reissun? Ja missä yövytte? :) Itelläkin himottais lähteä mutta saa nähä piisaako aika :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Viking linelta varattiin laivamatka ja hotelli etittiin sit ihan erikseen, koska niin pääs paljon halvemmalla. Yövytään hotellissa nimeltä Scandic sergel plaza, joka sijaitsee sergelin torin tienoilla, kuten nimestäkin voi päätellä. :D Tukholma on kyl niin ihana paikka, joten toivottavasti saat raivattua kans reissulle tilaa kalenteriis. Onneks tonne on kuitenkin suht helppo lähtee lyhyelläkin varotusajalla. :)

      Poista