26.8.2015

My new love - Stockholm

Mä oon rakastunut! Tukholma vei mun sydämmen ihan täysin ja pari päivää tuolla tuntu menevän ihan hujauksessa. Oli niin täydellistä vaellella iltahämärässä pitkin Gamla Stanin kujia päämäärättömästi ja katsella, kuinka kaupungin valojen loisto heijastui vesistöjen pinnasta. Shoppailumahdollisuudet oli aivan mielettömät ja varmasti käveltyjä kilometrejä päivien aikana tuli vähintään pari kymmentä - varmasti enemmänkin. Enkä myöskään valita sunnuntaipäivän vietosta aurinkoisella laivan kannella ja trooppisen yön kokemisesta merellä. Aivan täydellinen reissu!

tukholma12 tukholma5 Aivan ihana kirjakauppa Gamla Stanissa. Mun sydän hyppäs ainakin seittemän kuperkeikkaa, kun näin Harry Potter tavaraa kyseisessä kaupassa. Tota kirjakauppaa olis voinut kiertää ympäri yhä uudelleen ja uudelleen ja siltikin sieltä olis löytänyt aina jotain uutta ja mielenkiintosta.

tukholma14 tukholma10 Kuvien otto oli jotenkin ihan erilaista Tukholmassa kuin täällä Suomessa. Kauniit maisemat taustalla ja loputtomasti uskomattoman upeita rakennuksia ja paljon vesistöä - valokuvaajan unelma! Tästä asusta aion tehdä vielä ihan oman postauksensa.

tukholma13 Nää valot! ♥
  tukholma11Taidettiin vähän shoppaillakin. Mut hei, eiköhän tää oo ihan ansaittua, kun oon koko kesän paiskinut töitä. Tein muutamia todella täydellisiä löytöjä, joita on pakko esitellä myöhemmin vielä paremmin. Kerrankin oon syvästi rakastunut kaikkiin mun ostoksiin. Hah.

tukholma8 tukholma7 Miksei Seinäjoella voi olla näin upeita rakkenuksia. Näitä kuvia katsellessa tukee kamala ikävä takaisin Tukholmaan.

tukholma6 tukholma2 tukholma3 Ylikallista kanasalaattia, josta muuten löysin ainakin kaks ötökkää... Hyi.

tukholma1 tukholma4 tukholma9
Aiemmin oon ollut ulkomailla vaan koulun kautta, joten tää oli mun elämän ensimmäinen ihan ite tehty ulkomaanmatka ja hyvin me selviydyttiin Amandan kanssa. Ei voi muuta kuin hehkuttaa, kuinka onnistunut reissu tää oli. Nyt kyllä tuntuu jaloissa, että on tullut käveltyä lukemattomia kilometrejä ja ette uskokaan, kuinka väsynyt mä tänään olin, kun ajelin satamasta takaisin Ikaalisiin kotikotio - onneks joku viisas on keksinyt kahvin ja batterin, sillä ilman en olis varmaan selvinnyt. Monta ihanaa kokemusta rikkaampana on hyvä palata viettämään viimeistä lomaviikkoa ennen koulun alkua.

8 kommenttia:

  1. Oi kuinka ihania kuvia!💕 Mä niin haluaisin Tukholmaan😍 hei,pitää ny sanoa et näin sut joku aika sitte täälä Seinäjoella,olit menos ykkösbasaariin mut en sit tullu tervehtiin ku oltiin just lähdössä siskon kans :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tukholma on kyl niin ihana paikka ja sinne vieläpä on niin helppoo ja halpaa mennä laivalla. :) Ai, no höh. Ehkä vielä joskus törmätään. :)

      Poista
  2. Ihania kuvia olet ottanut ja voin vaan kuvitella miten upeaa tuolla oli ottaa kuvia! :) Innolla jään odottamaan millaisia ostoksia olet tehnyt ;) JA hei niimpä, mun mielestä Seinäjoen arkkitehtuuri on aivan surkeaa. Siis ei näytä yhtään miltään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuolla olis voinut vaan kävellä loputtomiin kamera kädessä! Oli kyl niin upeita paikkoja joka puolella. :) Seinäjoen maisemat tuntuu kyl entistä ankeemmilta Tukholman jälkeen... :D hah

      Poista
  3. Oi miten kivoja kuvia! Vaikka oon asunutkii täällä vasta hetken, tää tuntuu niin kodilta jo! ♥

    VastaaPoista
  4. Onneksi olkoon voitit SHHF15 lipun itsellesi :) Laitan sinulle juuri spostia !

    VastaaPoista