8.8.2015

New things in my wardrobe

En oo pitkiin aikoihin esitellyt mun ostoksia, joten eiköhän varata seuraavat minuutit taas höpöttelyyn uusista vaatekaapin asukeista. Suurin osa näistä onkin varmaan vilahtanut blogissa jo aiemminkin. Nyt oonkin viimeviikot tosin pysytelly visusti poissa vaatekauppojen lähistöltä ja jättänyt kaikki ylimääräset ostokset kaupan hyllylle, sillä ollaan kaverin kans suunnileltu pientä reissua rapakon toisella puolelle!

ostt1 Heinäkuussa kesän ekojen hellekelien aikaan vetäsin vanhat shortsit jalkaan ja totesin, että ne ei enää istunutkaan ihan niinku ennen. No tietenkin mulla lähti käyntiin heti uusien shortsien metsästys ja Seppälässä silmiin alennusmyynneissä nää yksilöt hintaan 20e. Kivan revityt ja tykkään näiden vaaleasta denimin sävystä.

ostt3 Nellyltä lähti tilaukseen kuukausi takaperin muutama kiva juttu ja tää Sister Pointin takki oli yks niistä. Tää takki onkin jo muutamaan otteeseen näkynyt täällä bloginkin puolella, joten ihan nappiostos siis! Ehdottomasti mun uus lempitakki.
  ostt2Tämäkin on blogin puolella näkynyt jo moneen kertaan. Paisley-kuvioinen toppi löyty Keskisen Vero Modan osastolta hintaan 9,90. (Eipä muuteen yhtää ärsyttänyt, kun tää pari viikkoo oston jälkeen näky lehdessä tarjouksessa jollain neljällä eurolla. Voivoi.)

ostt7 Aurinkolasit kultasilla  kehyksillä lähti mukaan Lindexiltä. Nää näyttää niin paljon paremmalta kuin mun vanhat h&m:n kulahtaneet yksilöt ja aurinkokin on viimeaikoina pilkahdellut siihen tahtiin, että nää on hyvinkin usein päässyt laukunpohjalta päähän asti. Ja mulla ainakin on pakko ajaessa olla aina päässä aurinkolasit.

ostt4 En oikein  osaa päättää tykkäänkö tästä takista vai en. Tämä Vilan farkkutakki tuli samassa Nellyn tilauksessa kuin yllä esitelty nahkatakki ja tosiaan, en tätä viittinyt lähtee palauttelemaan. Otin tän koossa S ja totesinkin, että olis pitänyt sittenkin ottaa vielä yhden koon pienempänä tää, sillä tää tuntuu liian isolta, eikä istu kunnolla. Muuten tää on tosi kiva ja oon joko suunnitellut tutustuvani FB-kirppisten ihmeelliseen maailmaan ja myyväni tän tai sitten otan ompelukoneen käyttöön ja tuunailen tän sopivaks.

ostt5 Jälleen kerran  ostos, joka on blogissa näkynyt jo useaan otteeseen eli KappAhlista löytynyt superihana villapaita. Tää roikku alennustangossa ja hintalapussa oli 10e lappu, joten pitihän tätä ainakin kokeilla, siitä huolimatta, että kokolapussa komeili M. Ja luojan kiitos mä raahasin tän sinne sovituskoppiin saakka, sillä tää on lunastanut paikkansa mun uutena lempineuleena - ihanan rento ja pehmeä.

ostt8 Mun kaappi on täynnä, mitä erikoisempia toppeja, mut perusvaatteiden osalta valikoima tuntuu olevan melko heikko. Vero Modalla törmäsin tähän naruolkaimelliseen mustaan perustoppiin hintaan 9,90, joten eiköhän tän ostaminen ollut ihan kohdallaan. Pitää varmaan jatkossa alkaa enemmän panostamaan perusvaatteiden ostoon, sillä pukeutuminen tuntuu olevan kovin hankalaa, kun kaapista löytyy vaan kaikkia erikoisilla kuvioilla varustettuja juttuja.

ostt6
Uudet Dr. Denimit sekä Onlyn vahapintaset housut tuli myös Nellyn tilauksessa. Mun "nahkahousut" tuntuu aina kulahtavat nopeesti, kun käytän niitä jatkuvasti, Pitää varmaan jossain vaiheessa sijottaa ihan aitoihin nahkahousuihin. 
   Mun entiset Dr. Denimit hajos tosiaankin pyllystä ja yritin metsästää jotain halvempi hyviä mustia housuja, mutta tuloksetta ja no, nää saa kyl luvan olla viimeset Dr. Denimit, mitkä mun vaatekaappiis tulee. Nää oli nimittäin rikki jo heti saapuessaan, mut onneks neulan ja langan käyttö luonnistuu multa. 

Tälläsiä juttuja siis tälläkertaa. Kertokaa löytykö näistä jotain omaa erityissuosikkia?

6 kommenttia:

  1. Oi miten ihania asioita oot ostellut! ♥ Mulla on paljon samoja asioita ollu listalla, just perus nahkatakit, farkut, shortsit, arskat... :) Tosi hyvännäkönen on tuo farkkutakki, toivottavasti onnistuu tuunaus!
    • Life à la Annika •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki toivon, että saan jotenkin tuunattua istuvaks ton takin. Nyt kun jaksais ottaa sen neulan ja langan käteen ja ruveta hommiin! :D

      Poista
  2. Super kivoja ostoksia! Rakastuin tohon farkkutakkiin erityisen paljon :')♥

    ♥jeannays.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin tykkään näistä kaikista tooosi paljon. :)

      Poista
  3. Voi vitsit miten kivoja juttuja oot löytänyt! Tuo Vero Modan Paisley-kuvioinen toppi sulatti mun sydämen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paisley-toppi on kyl ollu yks mun käytetyimmistä paidoista viime aikoina, joten ehdottomasti hyvä ostos! :)

      Poista