22.8.2015

Off to Stockholm

offto1 offto2

Mulla on ollut pienoinen pakkauskriisi päällä. Mulla oli viimenen työpäivä torstaina ja ensin piti pakata Ikaalisiin, kotiin, tuloa varten, enkä ees tiedä kauanko tuun täällä olemaan. Ja tänään piti pakkailla Tukholman reissua varten. Laiva lähtee satamasta huomenna 8:45 ja voi vitsit, kuinka innoissani mä oon. Lähdetään kaverin kanssa kaksistaan ja kyllä, mä aion shoppailla hulluna, haahuilla ympäri vanhaa kaupunkia ja täyttää kameran muistikortin miljoonilla otoksilla. 
   Palailen takasin keskiviikkona, joten kuulette musta seuraavan kerran vasta ensviikon puolessa välissä. Viettäkää mukava viikonvaihde! Mä ainakin aion pitää hauskaa ja nauttia mun lomapäivistä!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Vastailen näin jälkikäteen, kun en oo bloggeria ehtinyt availemaan, mut kiitos. :D

      Poista
  2. Kuulostaa hyvältä, mukavaa lomaa! :)

    VastaaPoista
  3. Sut on haastettu! Tosin vähän erilaiseen haasteeseen kuin yleensä eli ei 11 asiaa/liebsteriin. Kyseessä nimittäin on All about my hair -tag!
    jenzkusmile.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, tää pitääkin toteuttaa! :) Kuulostaa kivalle haasteelle. :)

      Poista