21.8.2015

Summery outfit

Asukuvia on tullut otettua viimeaikoina todella vähän, mut tää asukokonaisuus on viimeaikoina päässyt mun päälle niin monesti, että ansaitsi pääsyn jopa tänne blogin puolelle ihan omana postauksenaan. Taisipa nää samat shortsit ja paita vilahtaakin jo viimepostauksessa. Jotenkin oon todella rakastunut tähän yhdistelmään - pitsipökät ja sinivalkoinen toppi. Jotenkin niin simppeliä, mutta samalla kuitenkin erikoista. Täydellinen asuvalinta hellepäiville!
  summery3summery6 summery2 Enpä oo juurikaan viimeaikoina käyttänyt muita koruja kuin näitä. Nää on vaan niin ihanat!

summery7 summery1 summery4 summery5
toppi: bik bok | shortsit: h&m | korut: ebay

Tykkäättekö tekin yhtä paljon rästä mun kesän asulempparista kuin mä itte?

3 kommenttia:

  1. On kyllä ihanan simppeli asu! :) Ton tapasia shortseja oon kattellut, mutta en oo vielä ostanu. Näyttää kyllä niin kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pitsishortsit on niin helppo yhdistää kaikkeen ja ne on niin ihanat, että vois melkein sanoo, et ne pitäs löytyy jokasen vaatekaapista! :D

      Poista
  2. Just sellainen ihanan simppeli kesäasu :) Ja sopii sulle niin hyvin (:

    VastaaPoista