16.9.2015

All about my hair TAG

Jenni heitti mulle muutama viikko sitten haasteen hiuksiin liittyen ja nyt vihdoin ja viimein löysin aikaa toteuttaa tän. Nyt siis vastauksia muutamaan hiusaiheiseen kysymykseen, joten luvassa juttua mun pörrökasastani - siltä tää ainakin on tänään tuntunut. 
hairtag1 1. Milloin muutit hiusmalliasi ensimmäisen kerran?
Mulla on aina ollut pitkät hiukset, paitsi muistaakseni eskarissa ollessani halusin jostain syystä tosi lyhyet hiukset. Ne ylsi just ja just olkapäille. Sen jälkeen suurempi muutos oli 14-vuotiaani, kun keksin pyytää äitiä leikkaamaan mulle otsatukan - voi sitä aamuista hiustensuoristusoperaatiota... Taisin otsatukalla viihtyä viikon ja sen jälkeen käytin pantaa joka päivä. 

2. Milloin värjäsit tai raidoitit hiuksiasi ensimmäisen kerran?
Muistatteko, kun 7-8 vuotta sitten kaikki värjäili hiuksiaan niillä väreillä, jotka lähti pois muutaman pesun jälkeen. No mä päätin vetää sellasen violetinpunertavan värin päähäni 12-vuotiaana. Ekaa kertaa mulle laitettiin vaaleita raitoja just ennen yläasteelle menoo.
hairtag5
3. Hiustuote, jota ilman et voisi elää?
Mä voin kyl elää ilman mitään hiustuotteita. Ihan oikeesti! Mut hiuspuuteri on aika ehdoton, kun yrittää näihin mun superliukkaisiin hiuksiin saada jotain kampausta aikaseks.

4. Hiustuote, jonka ostoa kadut?
Biozellin hopeashampoo, jolla yritin taltuttaa mun hiusten keltasuutta, kun mulla oli vielä tummanvaaleet hiukset. Ei auttanut, ei sitten yhtään...

5. Millaiseksi haluaisit värjätä hiuksesi?
Mä haluaisin tällä hetkellä, että mun oma väri jotenkin kummasti pöllähtäis mun hiuksiin takasi koko piituudelta. No, mut tän hetkinen viiden sentin juurikasvu on ihan hyvä alku. Hah. Mut jos olis pakko valita joku väri, niin punasta olis kiva kokeilla. Tai jotain pastellinsinertävää.
hairtag4
6. Minkä hiustenhoitotuotteen haluaisit hankkia?
Maroccanoilin hiusöljy houkuttais tällä hetkellä. Just eilen kattelin kampaamotuotteita ja totesin, et ei perhana, en varmasti maksa kolmeekymppiä jostain öljystä...

7. Hiustuote, joka ei toiminut hiuksillasi?
Muotovaahdot ylipäänsä. Ne ei vaan jotenkin toimi mun päässäni.

8. Mitä mieltä olet hiustenpidennyksistä?
Kivat niin kauan kun sieltä seasta ei pilkota omia puolipitkiä hiuksia tai klipsejä - tätä meinaan näkee todella usein.
hairtag2
9. Hiustenhoitosääntö, jota harvoin noudatat?Mä itseasiassa pidän nykyään tosi hyvää huolta mun hiuksistani. Mut ehkä se, että en jaksa suojata mun hiuksia pyyhkeellä saunassa. Mä rakastan saunassa rentoutumista yli kaiken ja en jaksa sielä stressata palaako mun hiukset vai ei.

10. Käytätkö vitamiineja hiustesi kunnon parantamiseksi? Ovatko ne auttaneet?Pari postausta takaperin kirjottelin Piimaxeista ja ne on mun mielestä ainakin vaikuttaneet positiivisesti mun hiustenkasvuun.

11. Kuka on hiusidolisi?
Jostain syystä mä tykkään älyttömästi bloggaaja Marianna Mäkelän hiuksista. Ihanan luonnolliset ja tuuheat.
hairtag3
Ja no, koulu on saanut mussa aikaan jonkinmoisen laiskuunmoodin, enkä jaksa haastaa ketään, joten jokanen joka kokee tarvetta jakaa informaatiota hiuksistaan, niin vastailkoon vapaasti näihin kysymyksiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti