18.9.2015

Colors everywhere

syksyasu3 syksyasu8 syksyasu4 copy syksyasu1 syksyasu2 syksyasu5 syksyasu7 Keltasta, oranssia, vihreetä, punasta... Värejä joka puolella! Miettikää, kuinka masentava syksy olis ilman näitä kaikki värejä. Ajeltiin tänään Seinäjoelta Ikaalisiin kotikotio ja oon koko viikon oottanut sitä, että pääsen kuvailemaan. On niin ihanaa, kun joka paikka hehkuu eri värisenä, eikä koivunlehdet oo vielä ehtinyt saavuttaa sitä rumaa ruskeaa. Ei voi muuta ku olla onnellinen. 
   Päälle vetäsin tänäaamuna suurinpiirtein kaikki mun lempparijutut eli nahkaa, viininpunasta ja kultaa. Alkusyksystä pukeutuminen on vieläpä niin helppoa, kun ei tartte vielä miettiä sitä, et jos ei vedäkään päälleen sitä pilkkihaalaria, niin voi olla, että jäätyy kuoliaaks matkan varrella. Hah. Pakkasia odotellessa...

Mitäs tykkäätte mun asuvalinnasta? Ja hei! Hauskaa viikonloppua kaikille! Mä aion viettää laatuaikaa mun perheen kanssa, kierrellä sukuloimassa ja nauttia hetkistä ilman kiirettä. 

10 kommenttia:

  1. Ihana asu! Oon koittanut katella jotain ton tyylistä paitaa itelleni, mut en oo vielä onnistunut sellaista löytämään :D Mut mä rakastan kans syksyn väriloistoa. Tekee mieli viettää mahdollisimman paljon aikaa ulkona, kun joka puolella on niin nättiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tää mun yksilö on Lindexistä, joten kannattaa sieltä käydä kattelemassa. :) Jep, ulkona on kyl niin ihana vaellella syksysin - ainakin silloin kun ei sada. :D

      Poista
  2. Ihania kuvia ja ihana asu!! Viininpunainen on kyllä niin kiva väri vaatteissa, haluaisin itsekkin löytää jonkun samantyylisen neuleen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Viininpunanen väri toimii aina! :)

      Poista
  3. Niin ihania ja syksyisiä kuvia! <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Blogissani on sinulle haaste :)

    VastaaPoista
  5. ihanan syksyisiä kuvia <3! ja tykkään tosi paljon tosta sun asusta! :)

    VastaaPoista