4.9.2015

Crush on leather & paisley

Vielä muutama kuva Tukholman kauneudesta sekä asusta, johon ihastuin täysin. Yks syy siihen, että rakastan valokuvaamista on se, että on niin rentouttavaa palata vanhojen otosten pariin ja muistella niitä hetkiä. Se tunne, kun katsoo jotain vanhaa kuvaa esimerkiksi perhosesta ja muistaa, kuinka sitä ottaessa oli pikkuveljen seurassa tai kompastui kantoon, tuo todellakin hymyn huulille. Onkin siis todella oivallinen hetki palata näihin kuviin ekan kouluviikon jälkeen ja tuoda hymyjä, muistoja sekä iloa keskelle arkea. Oon ollut kolme päivää koulussa ja nyt jo tuntuu stressitaso nousevan avaruuteen - niin paljon tekemistä ja muistamista. Luojan kiitos on viikonloppu ja saa rentoutua pari päivää.

tukholmaasu6 toppi: hollister | hame: bik bok | kauluakoru: kappahl | muut korut: ebay | kengät: river island

Tukholmassa mun päälle pääty parina päivänä peräkkäin tää sama asu, joten ei voi muuta kuin todeta, että toimiva kokonaisuus ja tässä asussa yhdistyy niin moni mun lemppariasia: nahka, naisellisuus, paisley -kuvio sekä kulta. Noita kenkiäkin oon hehkuttanut viimepäivinä muutamaan otteeseen ja pakko vielä kerran todeta, kuinka ihanat, nätit ja mukavat ne on! 

tukholmaasu1 tukholmaasu2 tukholmaasu4 tukholmaasu5 tukholmaasu8 Ja edelleenkin nää kaikki rakennukset on niin kauniita. Voi kun mä olisin arkkitehti täällä Seinäjoella ja mulla olis miljoonia käytettävis, niin pistäisin aika monta asiaa uusiks. Haha! Vähän joonialaisia pylväitä, pari kupolia sinne tänne ja romanttisia yksityiskohtia lisää, niin hyvä tulee.

tukholmaasu7 tukholmaasu9

Pakko varmaan ruveta suunnittelemaan seuraavaa matkakohdetta, sillä matkakuume olis melko kova. Mut ehkäpä mä nyt vaan siirryn pakkaamaan mun matkalaukkua ja matkustan tänään vielä kotikotio Ikaalisiin maaseudun rauhaan.

13 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja aivan ihana asukokonaisuus :)

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    Oon jossain vaiheessa tekemässä blogiini postauksen lukemistani blogeista. Saanko käyttää sinun blogiasi ja banneria esittelyssä? :)

    Henski
    sinutminahaluan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Oon samaa mieltä että Suomeen (muuallekin ku Seinäjoelle) tarvittaisiin lisää pylväitä ja kivoja yksityiskohtia. Asun ite parhaillaan Englannissa, ja ei voi kun huokailla kaupunkien kauneudelle. Katukuva ja talojen julkisivut on yks sellanen juttu, mikä on Suomessa paljon huonommin ku monessa muussa maassa, vaikka Suomi muuten onkin oikein kiva maa.

    Ja nii ihana toi sun asu kans! Sopii sulle hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä rakastan Suomen luontoa ihan yli kaiken, mut just kaikki rakennukset on hyihyihyi... Tylsää... On aina niin kiva kattoo, kun ihmiset on ottanut ulkomailta kuvia ja kaikki talot on niin kauniita. Onhan Suomessakin toki kauniita paikkoja, mut ne tuntuu olevan jotenkin ihan liian harvassa.

      Poista
  4. Ihania vaatteita, varsinkin toi koru! ♥ Tosi kiva tunnelma näissä kuvissa! Tykkään tosi paljon Tukholmasta :)

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) ♥ Tukholmasta ei voi vaan olla tykkäämättä! :D

      Poista
  5. Niin samaa mieltä, että valokuvaaminen on mukavaa ja tosiaankin valokuvien katseleminen myöhemmin tuo ihania muistoja mieleen. :) Ihana asu!

    VastaaPoista
  6. Aivan upeita kuvia ja vitsit mä rakastan sun tyyliä niin paljon! <3 Ois kyllä tosi jees, jos Suomessakin panostettaisiin kaupunkien kauneuteen - rakastan vanhoja, ylväitä rakennuksia ja niiden tuomaa tunnelmaa.

    Haastoin sut Liebster Awardiin, toivottavasti käyt kurkkaamassa! :)

    http://sanojasateessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun ihana kommentti! ♥ :) Kiitos! :) No niimpä... Mä käyn kurkkaamassa, mut voi olla, että jätän haasteen väliin, sillä oon toteuttanut sen joskus aiemminkin ja nyt mut ollaan haastettu siihen uudestaan valehtelematta ainakin 15 kertaa. :D

      Poista
  7. Ihania nuo kuvat ja toi asukokonaisuus sopii sulle niin hyvin :)

    http://lifestylefortomorrow.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista