3.9.2015

Piimax C + Biotiini

Noin kolme kuukautta sitten mä mainitsin jossain postauksessa mun hiustenkasvatusoperaatiosta ja sanoin ottaneeni kasvatuksen tueksi Piimax C + biotiini -ravintolisän. Purkin pohja tuli vastaan muutama päivä sitten ja aattelin jakaa teille paremmin mun kokemuksia tästä tuotteesta ja siitä, onko näistä ylipäänsä ollut apua. Ja tosiaan, tää ei oo mikään mainos- tai yhteistyöpostaus! 

piimax2 piimax3Näitä otetaan 3 tablettia päivässä ja kolmen tabletin päiväannos sisältää yhteensä 780 mg piimaata, 75 mg c-vitamiinia, 50 mikrogrammaa kromia ja 60 mikrogrammaa biotiinia. Olin aluks tooosi skeptinen näitä kohtaan ja luin netistä jotain kauhutarinoita, kuinka joidenkin hiukset on jopa harventuneet näiden käytön myötä. Mut hei, tuote joka tukee hiustenkasvua - pakko tämmöstä oli päästä kokeilemaan! Jostain lueskelin myös, että biotiinin määrä näissä olis liian vähäinen, mutta enpä osaa sanoa... Näiden lisäks popsin sinkkiä, sillä sen pitäis myös auttaa hiustenkasvussa.

piimax1
Jotenkin ihminen ei huomaa ikinä omaa hiustenkasvuaan. Aina sitä vaan haaveilee pidemmistä ja pidemmistä hiuksista, eikä huomaa niitä kertyneitä senttejä. Olin ihan varma, että mun tukka ei oo venähtänyt paria senttiä enempää. Oli siis pakko kaivaa esiin huhtikuussa otettu kuva, joka on napsastu muutama viikko ennen kuin aloin syömään piimaxia. Oikean puoleisen kuvan napsasin vertailuks noin viikko sitten elokuun lopulla. Ja onhan näissä ihan mieletön ero! Ja mä kun kuvittelin mun hiusten junnaavan samassa pituudessa. 
   Tietenkin oon kohdellut mun hiuksia superhellästi ja muistanut öljyt sun muut hoidot ja unohtanut lämpölaitteet kokonaan laatikkoihinsa. En osaa sanoa, johtuuko tää kasvu siitä, että oon huolehtinut mun hiuksista hyvin vai onko myös ravintolisä vaikuttanut hiusten kasvuus. Voisin silti melkein väittää, että ilman piimaxia hiukset ei olis venähtänyt näin paljoa, joten pakko varmaan kaupasta kipittää hakemaan uus purkki.

14 kommenttia:

  1. Niissä muuten pitää piettää muutama kk tauko sitten saa syödä taas "kuurin" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta. :) Katotaan maltanko pitää taukoo. :D hah

      Poista
  2. Paljon tollanen purkki maksaa? Ja mistä sitä saa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksaa noin 6 euroo muistaakseni ja saa ihan päivittäistavarakauppojen hyllyistä, sieltä osastolta missä myydään muitakin vitamiineja. :)

      Poista
  3. Eihän tossa mitään ihmeellistä kasvua, todnäk olis samalla lailla kasvanu ilmanki.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa katsoin. Tai jos vertaa mun hiusten kasvutahtiin :) Mut ei kaikilla kasva yhtä nopeasti luonnollisesti :) Eli hienolta näyttää!

      Poista
    2. No en kyl usko, että mun hiuksis näkyis näin isoo eroo, jos en olis piimaxeja popsinu. Ja kuten Anna mainittikin, niin ei kaikkien hiustenkasvu oo luonnostaan mikään supernopee. :)

      Poista
  4. No kyllähän tuossa selvä kasvu ero näkyy! Upeat hiukset! :) Ja hiusravinteet TOIMII! Itse käytän Evonia Ja hiukseni kasvaneet 5-10cm

    http://vauhdillavastatuuleen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voisin kyl vertailun vuoks ostaa seuraavaks jonkun erimerkkisen tuotteen, mut pitääpä miettiä. :) Kiva kuullu, että lisäravinteet on jollakin muullakin toiminut, joten ei noi voi ihan humpuukia olla. :)

      Poista
  5. Mä syön samoja tabletteja ja mun hiukset on ainakin paksuuntunut tosi paljon! En tiedä onko kasvaminen nopeutunut kun nää muutenkin kasvaa aina (onneksi) hirveetä vauhtia :D Tosi upeet hiukset sulla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla positiivisia kokemuksia sultakin. :) Kiitos! :) ♥

      Poista
  6. eivitsi pakko kyllä kokeilla tota!
    mun tukka kasvo joskus ihan hyvää tahtia mut nyt tuntuu että tää on ollu puoltoista vuotta samassa tilanteessa :-(

    - toinen sonjatuulia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vaan toinen Sonja Tuulia! :D Haha! :) Mut kannattaa kyl kokeilla näitä tai muita vastaavia. Toivottavasti toimii myös sulla. :)

      Poista
  7. Kaikenlaiset "hiusvitamiinit" ns. toimivat vain, jos sulla on puutosta niistä.

    VastaaPoista