17.9.2015

Relaxing Thursday

Kameraan tuppaa aina kertymään kasoittain ns. randomräpsyjä ja ite tykkään ainakin kirjottaa tämmösiä höpöttelypostauksia ilman mitään sen kummempia suunnitteluja. Tykkään myös lueskella semmosia blogeja enemmän, joissa on paljon sekalaisia postauksia - nykyään on niin tylsää, kun kaikki pitää olla siistikseen eriteltynä ja jokaselle paidalle ja kellolle näkee tehtävän omia postauksiaan. Huoh.

autumnrandoms7 autumnrandoms9 Mulla oli ihanan hiljanen ja rentouttava aamu pitkästä aikaa. Vapaapäivä ja oon saanut nauttia aamupalan rauhassa, jumpata, istua koneella ja sisustanut. Ihana hengähdystauko keskellä raskasta kouluviikkoa. Ja eikö ookin ihan ok sytyttää kynttilät jo heti aamusta. On tuol pihalla sen verran harmaata.
  autumnrandoms6Voiko mukia rakastaa? Sillä rakastan niin paljon tätä mukia! ♥
  autumnrandoms2 autumnrandoms3 Sain vihdoin ja viimein aikaseks kiinnittää meidän makkarin sängyn yläpuolelle pari taulua. Seinässähän on edellisen asukkaan jäljiltä semmosen valkoset silmiinpistävät reiät ja peitin ne näillä tauluilla. Heti näyttää paljon paremmalta! Mä en ruvennut seiniin poraileen lisää reikiä, vaan käytin taulujen kiinnittämiseen tällästä tauluteippiä - niin kätevää!

autumnrandoms4 Oon viimeaikoina kärsinyt joka-aamu jonkin sortin vaatekriisestä. Ei olis varmaan pitänyt valittaa, sillä nyt mulla vasta on todellinen vaatekriisi. Lykkäsin tänäaamuna normaalisti pyykit koneeseen ja kas kummaa koneeseen valkosena menneet vaatteet tuli ulos haaleenpinkkeinä. Sinne meni mun valkoset villapaidat, joita mä kuvittelin olevan mulla tänävuonna enemmän ku tarpeeks... Eetu oli mennyt lykkäämään eilen koneeseen mun uudet viininpunaset housut ja niiden ei tosiaankaan pitänyt olla koneessa siis. Oisko jollain jotain vinkkejä, että voiko näitä vielä pelastaa? Vai onko mulla nyt hyvä syys shoppailuun? Hah.

autumnrandoms1 Yks ehdoton suosikki syksyllä on tummat kynnet!
  autumnrandoms8
Mä jatkan mun vapaapäivääni laittautumalla ihan rauhassa ja siirryn sen jälkeen pienimuotoselle kauppakierrokselle. Rentouttavaa torstaita kaikille! 

12 kommenttia:

  1. Haha mulla on just nyt päällä paita, jossa on tismalleen sama kuva ku sun mukissa :D Tykkään ihan hirveästi sekä mun paidasta että sun mukista. Eikä noi sun paidat musta pahoilta näytä. Voit toki yrittää valkaista ne tai jotain, mut jos väri on levinnyt tasaisesti ja yhtään tykkäät vaaleanpunaisesta ni kyllä noita vielä käyttää voi! Ei kukaan tiedä että ne on alun perin ollu valkoiset, jos et asiasta erikseen ihmisille mainitse ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsit, mä haluun kans sellasen paidan!! Pakko varmaan ettiä jostain netin syövereistä ja tilata. :D Vaaleenpunanen ei vaan yhtään sovi mulle, enkä vaatteissa pahemmin välitä siitä väristä. Mut onneks pahemmin värjäyty vaan pari paitaa ja uusiahan on kaupat pullollaan. Ja niin, nyt on hyvä syy shoppailla. ;D

      Poista
  2. Ähh, taas just ihanan laadukas postaus! Mäkin tykkään nykyään sekalaisista postauksista eniten :)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Tälläset sekapostaukset on jotenkin aina kaikista mielenkiintosimpia. :)

      Poista
  3. Kun ton teipin ottaa seinästä pois, niin mahtaakohan mukaan lähteä tapetit tai maalit? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on maalatut seinät, mut tuskinpa lähtee. Ja vaikka lähtiskin, niin eiköhän se lähtenyt maali oo pienempi paha kuin reiät seinissä. :)

      Poista
  4. Tälläset postaukset on just kivoja munkin mielestä :) Muistan, kun yhen kerran munkin vaaleet vaatteet värjäyty ja ei siinä muu auttanut, kun lähteä metsästämään uusia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät. :) Jep, ei muuta kuin shoppailemaan! :D

      Poista
  5. Oot saanu teiän kodin ihanan kodikkaaks! :-) Samaa ei voi sanoa omasta kodista, vaikka täällä on asuttu jo yli vuosi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon kyl sun blogistas ihaillu teidän asuntoa! :) Jotenki se oma kämppä ei ikinä tunnu näyttävän valmiilta. :D

      Poista
  6. Ihanan valoisia ja pirteitä nuo kaikki kuvat !

    http://lifestylefortomorrow.blogspot.fi/

    VastaaPoista