20.10.2015

Back in business

hereagain6 Täällä taas pienen hengähdystauon jälkeen. Mä suunnittelin panostavani syysloman aikana blogiin, mutta lopulta päädyin pitämään pienen tauon tästä. Jotenkin rupes tuntumaan, että tuijotin välillä liikaa lukijapalkkia ja mietin, kuinka on pakko postata vähintään jokakolmas päivä - mieluummin useamminkin. Mä vihaan sitä, kuinka mun rakastamasta asiasta alkoi tulla pakkopullaa. Inpiraatio tuntui olevan nollassa, eikä ideoita syntynyt niin kuin normaalisti. Tai silloin kun oli ideoita, niin ei ollut sopivia kuvia niiden toteutukseen. 
   Totesin, että parempi antaa koko blogin olla hetken aikaa ja keskittyä loman aikana siihen, mikä todella on tärkeetä: perhe, ystävät ja sukulaiset. Ja voi kyllä, pieni tauko teki todellakin hyvää. Mä mietin koko blogista luopumista, mut samalla ajattelin, kuinka paljon mä tykkään tästä koko justusta. On niin ihana ottaa kuvia, kirjoittaa mitä mieleen pälkähtää, jakaa omia ajatuksia sekä elämää ja antaa inspiraatiota muille. Tän jutun plussat kuitenkin kumoo helposti miinukset, enkä mä loppujen lopuks osais pysyä erossa tästä blogista. Tiiän kuitenkin, että silloin kun homma alkaa tympimään, niin voin ihan hyvin ottaa tästä  etäisyyttä muutamaks päiväks ja antaa olla, jos siltä tuntuu. Nyt kuitenkin tuntuu olevan taas inspiraatio huipussaan - ainakin niin kauan kunnes tuun toteemaan muutaman päivän päästä kuinka hämärtyvät illat haittaa tätä homma. Hah! Ei kai.

hereagain5 Mut mites se mun loma meni todellisuudessa? Mä juhlin kaverin parikymppisiä, vietin viikon Ikaalisissa, nautin lenkkeilystä keskellä ei mitään, näin mulle tärkeitä ihmisiä, mökkeilin (kesällä, kun ei ehtinyt. hah), kokkailin perheelle ruokaa, tappelin veljien kanssa siitä, kuka joutuu kuorimaan seittemälle hengelle perunat, (mikä ei muuten oo mikään pieni homma), hortoilin metsässä ja ihastelin luontoa, leikin mun kummitytön kanssa, katsoin netflixiä, kävin ideaparkissa ja nautin siitä, kuinka kerrankin sai vain olla monta päivää putkeen. Ei paha vai mitä?

hereagain19 Ja kyllä, lokakuun toisiksviimenen viikko on mun mielestä huippuajankohta ripustaa ensimmäiset jouluvalot. Taisin mä raapustella ekan joululahjalistanki pikkuveljen kanssa syysloman aikana. Jouluintoilija(ko)!?

hereagain11 hereagain8 Ja koko loman  kohokohta ja ihanin ja suloisin asia tais olla tämä! Kisu tulee aina olemaan mulle se ykköskissa mun sydämessä, mutta sen lähdön jälkeen on todellakin kotikotona tuntunut oudolta, kun ei oo ollut ketää, jota silitellä, siis jos Eetua ei lasketa. Haha! Äiti ja iskä vihdoin ja viimein myönty siihen, että otetaan kissanpentu. Me käytiinkin kattomassa kissanpentuja loman aikana, jotka on luovutusikäsiä neljän viikon päästä. Ja voi apua, kuinka sulosia ne oli. Rakastuin ehkä vähän liikaakin niihin kaikkiin. Samana iltana kaveri oli laittanut facebookin päivityksen, kuinka sillä olis luovutusikäsiä pentuja. Mä näytin näitä kuvia äitille ja äiti totes, että hei, miks ei otettais kahta pentua! Ensimmäinen pentu me haettiin kotiin perjantaina. Mä oon koko pienen ikäni haaveillut kissanpennusta ja nyt meillä kotikotona on niitä pian kaks. ♥
   Tälle suloisuudelle annettiin nimeks Nami. Kuinka jokin olento voikaan olla näin sulonen ja pehmonen? Nami tulee todellakin ansaitsemaan oman postauksensa tulevaisuudessa ja voi kuinka mä ootan viikonloppua, että näen tän pienen rakkauspallon taas! Oottakaa vaan, niin tää mun blogini muuttuu pian salakavalasti kissablogiks...

hereagain1 hereagain3 Kuinka musta tuntuu, että joka toinen postaus sisältää kirjoja? Mut syksyllähän ei voi olla liikaa lukemista, jonka kanssa käpertyä sohvan nurkkaan, eihän? Etenkin suomalaiset kirjailijat on yllättäneet mut viimeaikoina.

hereagainn Nami ♥
  hereagain9hereagain4
Pieni sisustuskärpänenkin on iskeny muhun viimeaikoina ja pakko päästä esittelemään mun viimesimpiä löytyjä jossain vaiheessa.

Ja uuden postausinpiraation kera mä toivottelen mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Muistakaa nauttia jokaisesta sekunnista!

6 kommenttia:

  1. Täällä kanssa valmiina yksi jouluintoilija! Se vois tulla mun puolesta vaikka heti! :) Ja voi apua kuinka ihana kissa, mäkin haluan..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, et en oo ainut joka intoilee joulusta näin kaks kuukautta etukäteen. :D Mä en oo ees ennen tykänny joulusta sen kummemmin, mut jotenkin se on saanut ihan erilaisen ja tärkeemmän merkityksen sen jälkeen, kun muutti pois kotoo. :) Nami on kyl yks söpöimmistä asioista ikinä! ♥ Mäki voisin tänne Seinäjoelle ottaa kissan, jos sais, mut onneks tota söpöläistä pääseen näkemään viikonloppusin, niin hellittää kissakuume vähäks aikaa. :D

      Poista
  2. Kissakuvat sitten rajotukseen jatkossa! Voi herraje miten kissakuume just taas tuplaantu! :) Tuo on niiin suloinen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai... Ei vaan! Tuun varmaan täyttämään koko blogin kissakuvilla jatkossa! Kissat on kyl yks söpöimmistä asioista maailmassa! ♥

      Poista