12.10.2015

Cozy

Viikonloppu tuli ja meni ja nää kuvat jäi käteen lauantailta. Perjantai meni vaan ilmeisesti jossain sumussa, sillä mulla ei oo mitään mielikuvaa siitä, mitä tein silloin paitsi näköjään väsäsin postauksen. Kuinka voikaan tapahtumat unohtua tai sit mulla on ollut jotenkin niin tavanomanen päivä, et se ei oo erottunut millään tavalla muista. Lauantai hurahti kaverin synttäreillä ja eilinen kuluikin pienen peilinkiinnitysoperaation merkeissä (joka muuten epäonnistui. pöh.) ja pikkuveli haki mut tänne Ikaalisiin, missä aattelinkin loppuviikon viettää kotikotona laiskotellen.
  saturday2saturday7 saturday3saturday4 Niin ja kunka mä julistinkaan mun pihiyttäni pari postausta sitten. Pöh ja pah! Taisinpa onnistua olemaan epäpihi lauantaina, sillä osti L'orealin nude -paletin. Mut hei, minimanissa oli kaikki L'orealin meikin tarjouksessa -30%, joten pakkohan se oli hyödyntää. Oon muutenkin harmitellut sitä, kuinka mä en oikeestaan omista luomivärejä ja nyt sekin asia on korjattu. Eipä muuten ollut ees pöllömpi ostos, sillä tää vaikuttaa ihan hyvälle jopa yhen kokeilukerran jälkeen.

saturday5 On muuten mukavuus noussut vimepäivinä ihan ykkössijalle. Mä tilasin h&m:ltä nää tossut ja arvatkaa oonko kulkenu nää jalassa päivät pitkän sen jälkeen, kun nää hain postista. Ja voi luoja, kuinka mä muuten nauroin näille, kun vetäsin nää ekaa kertaa jalkaan - "liukuesteet" näiden  pohjissa natisee ihan hulvattomasti kävellessä. Mukavuus ja vatsalihastreeni yhdessä paketissa - ei paha. Hahah!
   Huomenna ollaankin suuntaamassa veljen ja äitin kera Ideaparkkiin ja mä vaan haaveilen uusista fleece -pöksyistä ja velour -huppareista! Ehkä vois siihen samaan syssyyn hankkia vielä jonkun uuden torkkupeiton, jotta maksimaalinen mukavuus olis taattu.

saturday6 saturday8 saturday1 Niin ja näissä kuvissa näkyvän peilin kävin ostamassa Jyskistä viimeviikolla. Ja niin kauan, kun tää ei tuu vielä olemaan paikalleen kiinnitettynä, niin aion hyödyntää tätä mun superhypermukavana meikkauspisteenä. Yritettiin tosiaan saada tätä poikittain kiinnitettyä meidän seinään, mut ei porakoneen tehot riittäny. Perhanan kiviseinä... Pitänee raahata järeemmät vehkeet mukana sunnuntaina, kun palaan Seinäjoelle!

Mä taidan nyt jatkaa Vain Elämää:n parissa. Tajusin koko ohjelman hienouden vasta eilen aamulla, kun mun oli pakko kattoo Antti Tuiskun jakso. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Mulla oli kans tollaset tossut joskus ja harmittaa ihan sikana jälkikäteen, että myin ne :( Pakko kai tilata uudet, onhan ne nyt ihan parhaat :3

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää tossut on kyl niin parhautta. Ihanan pehmeet ja lämpöset eli just täydelliset syksyyn ja talveen. :) ♥

      Poista
  2. Oon lukenu pitkää sun blogias ja tää on aivan ihana! :)
    ja haluisitko auttaa yhen probleeman kaa? miten saat ton youtube palkin? kävin kattoo sen kehveliblogin kattoo mut ne ohjeet ei enää toimi. Osaathan auttaa ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Youtubessa, kun meet videoon, niin valitset sieltä jaa ja upota, niin saat sen mustan palkin. :) Mut tosiaan ainakaan toi valkonen palkki ei mullakaan oo toiminut enää. mikä johtunee varmaan kaikenmaailman päivityksistä. Eli sen kanssa en osaa auttaa valitettavasti.

      Poista