24.10.2015

Fall in love with kimono

Asukriisi iskee, enkä tiiä, mitä pukis päälle. Kelloki juoksee pahasti ja aargh. Kappas vaan, nyt mä keksin! Kimono pelastaa päivän!

Mun pahimpien asukriisien pelastaja on viimeaikoina ollut tää Tukholmasta ostettu kimono. Moni päivä on pelastunut tän ansioista. Ja hei, kuka väitti, että kimonot olis vaan kesää varten - mä ainakin tykkään käyttää tätä myös näin syksyllä. Kimono yhdistettynä näihin mun h&m:ltä ostettuihin housuihin, niin johan on täydellinen asu kasassa. Tää asuyhdistelmä on eksynyt mun päälle niin monena päivänä, että pakkohan tää oli jakaa tänne bloginkin puolelle.

kimono1 kimono7 kimono: hollister | toppi: kirppis (gina tricot) | housut ja kengät: h&m | takki: nelly (sisters point)

kimono2 kimono11 kimono3 kimono9 Ja nää mun h&m:ltä ostetut popot - silkkaa rakkautta! Niin täydelliset syksykengät.
kimono6 kimono4 kimono12 kimono10 Mua pistää, niin pahasti silmään aina ulkona otetuissa kuvissa mun hiusten väri. Eihän nää nyt oikeesti oo näin punaset? Tietty kuvien muokkaus saattaa vaikuttaa himpun verran asiaan, mutta silti. Pöh. Tyvestä erottuu selvästi mun oma luonnollinen väri, jota mä tavottelen tällä hetkellä. Näitä on kuitenkin turha lähtee värjäilemään, sillä punasuus puskee kuitenkin taas muutaman viikon päästä läpi, eikä se edistäis todellakaan mun oman hiusvärin saavuttamista koko pituudelle. Mut toisaalta, onhan nää ihan kivat näinkin!

kimono5 Mitäs tykkäsitte tästä asusta? Kuuluuko teidän mielestä kimonot ehdottomasti kesään vai onko ne teidänkin mielestä superkivoja vielä syksykäytössäkin?

8 kommenttia:

  1. Ihan mielettömän ihana tuo kimono! Mua harmittaa itseäni, kun ostin kimonon ulkomailta ja se on niin hirmu pitkä, ettei sitä oikein voi pukea kuin kesäisin, jolloin ei tule takkia päälle.. Kimonot on kyllä vaan niin ihania *.* Ja niin ihanan syksyisiä kuvia olit lisäillyt joukkoon, noi kurpitsat oli kyllä hauskat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon niin samaa mieltä! :) No höh! Mut ainahan voi hankkia pidemmän takin. ;D Hah! Mä tykkään ainakin siitä, kun asukuvapostaukset ei koostu pelkistä asukuvista vaan sinne on ripoteltu pari aiheeseen sopivaa muuta kuvaa joukkoon. :) Antaa selvästi lisämaustetta postauksille. :)

      Poista
  2. Ihanan värikkäitä kuvia!<3 tosi hyvin soppii toi kimono ton takin kans:) tuo vähän erilaisemman ilmeen nahkatakille/rotsille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Totta muuten. :) Antaa kyl jotenkin tosi kivan säväyksen. :D

      Poista
  3. Oi söpö kurpitsa ^_^ Ja kimonokin on upea! Tykkään näistä kuvista hirmu paljon, kun tulee niin syksyinen fiilis. Ja punainen tukka on just jees, älä turhaan sitä kauhistele (etenkään jos ne ei luonnossa ees oo nnoin punertavat) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, jep! :D Ja kiitos. :) Punanen tukka on jees, mut ei silloin kun tavottelee ei-punertavia hiuksia. :D No, mut näillä mennään niin kauan kunnes mun oma väri joskus saavuttaa halutun pituuden eli ehkä pitäs vaan opetella tykkäämään näistä. :D

      Poista