1.10.2015

First of October

Joko se syyskuu meni? Siis oikeesti? Mun kalenteri ainakin kehtaa väittää niin, joten päätin tulla jakamaan lokakuun ensimmäisiä kuulumisia.
loka3 Kuinka vaikee voikaan olla taikoo täydellinen sotkunuttura? Vaikeempaa kuin miltä kuulostaa, jos multa kysytään. Mulla on vieläpä niin liukkaat hiukset, että vaikka näitä vääntelis kuinka, niin ei tuu mitään. Jotenkin onnistuin yks päivä taikomaan kuitenkin suhtkivan nutturan. Edistystä. Hah!
loka1 Tää kuva on jo otettu viikko sitten Ikaalisissa. Keskustassa kaikki puut hehku niin kivan värisinä, että oli pakko napata kuva.  Jos mä jotain kaipaan Ikaalisista, niin tota ympäristöö. Kauniita maisemia, järvi ympärillä ja jotenkin tutut kotimaisemat tuo aina onnellisuuden tunteen.
loka6 Mun "nahka" -leggarit oli venähtäny pahasti käytössä, mut Eetun mummu ihanana lahjotti meille ompelukoneen käyttöön ja sain tekaistua näistä taas käyttökelposet. Tykkään!
loka4 Oon himoinnu viimeset kaks päivää kanasalaattia ja eilen oli pakko hakee värkit. Vähän pinaattia, rucolaa, pähkinöitä, paprikaa, viinerypälettä ja tietty sitä kanaa. Niin hyvää! Ja uus Cosmopolitan paransi nautiskeluhetkee entisestään.
loka5 Oonko ainut, joka ei koskaan löydä kirjastosta sitä, mitä hakee? Mulla on aina kauhee lista mukanani kirjastoon mennessä, mut joko mä en löydä niitä mun haluamiani kirjoja tai sit ne ei enää vaikutakaan kiinnostavilta löytäessäni ne ja päätänkin jättää ne hyllyyn. Mut Pulkkinen ei oo ainakaan tähän mennessä vielä pettänyt ja Le Guin tuo kivaa vaihtelua.
loka8 Nää värit! ♥  loka2loka7
Yks päivä hortoilin kaupassa bongaillen halpoja kynttiöitä ja päädyin haistelemaan näitä bolsiuksen uuniomenan tuoksuisia yksilöitä. Ja oooh! Nää tuoksuu niin hyvälle - ihan joululle. Mun jouluintoilu sen kuin vaan kasvaa. Taidanpa vuorata kämpän seuraavaks jouluvaloilla.

Ootteko te kaikki muutkin ihan syysfiiliksissä? Tai jopa joulufiiliksissä niinku minä? Ja miltäs muuten kuulostais uus asuntopostaus? Viimeks oon kunnon postauksen tehnyt aiheesta vuosi sitten tänne muuton jälkeen ja nurkat on saanut uutta tilpehööriä aikalailla sen jälkeen.

12 kommenttia:

  1. Syysfiilis on jo hiiviskellyt muhun kera villasukkien, tuikkujen ja teen ylikuluttamisen. Kun marraskuu alkaa lähestyä, niin eiköhän se jouluintoilukin ala puskea päälle joululahjalistojen laatimisen merkeissä. Ihania kuvia ja mukavan kepeä postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans kuluu teetä ihan tolkuttomasti ja villasukat tuntuu olevan jalassa kokoajan, kun oon kauhee vilukissa. :D Mä taas pyörittelen nyt jo mielessäni koko ajan joululahjatoiveita ja kyselen mun pikkuveljiltä toistamiseen, että mitä ne toivoo lahjaks. :D Hah! Kiitos. :)

      Poista
  2. Nahkalegginsit on hot♥ Pitäis itekkin käydä bongaan jostain sellaset itselleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! ♥ Onneks niitä on nyt kaupat pullollaan toisin kuin pari vuotta sitten, kun mä näitä ettin epätoivosena. :D

      Poista
  3. Mäkään en ikinä saa tehtyä messy bunia ellei hiukset oo valmiiksi likaiset ja takkuiset... Muuten hyvällä tuurilla ja pullollisella hiuslakkaa voi onnistua! :D Sun nuttura näyttää kuitenkin onnistuneelta, ja ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla on yleensä ihan sama juttu. Ja sit vaikka saiskin tehtyä, niin koko ajan saa tarkistaa, että koko systeemi ei oo levinnyt! :D Vaikeeta... Hah! :D Kiitos! :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Voi kiitos! ♥ Kiva kun tykkäät. :)

      Poista
  5. ku näin ton kanasalaattikuvan niin nyt alko itekkin tehdä ihan sikana mieli kanasalaattia :D Se on parhautta ♥ Ps. ihana tuo sun sininen paita :3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä! :D Mut se on kyl niin hyvää! ♥ Kiitos! :)

      Poista
  6. Vau upeita kuvia, sulla on tosi ihana blogi, jään varmasti jatkossakin seurailemaan! :)
    http://aliisannika.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista