27.10.2015

IN / OUT part. 5

Voi kuinka paljo kaikkia kivoja juttuja sekä ei-niin-kivoja on noussut viimeaikoina esiin. Nyt siis vuorossa in/out -postausta. Ja hei, nää on edelleenkin vaan mun mielipiteitä kyseisistä asioista.

INOUTJEEE outin4

Calvin Klein -alusvaatteet
Melkein klikkailin jo yks ilta Calvinit mun ostoskoriin, mutta pihiys iski. Niin kivan simppelit alusvaatteet ja samalla silti niin hyvän näköset. Aluks mä en ymmärtänyt näitten hienoutta, mut jotenkin se, kuinka näistä ponnahtelee kuvia ympäri nettiä, on saanut mut himoittemaan näitä.

outin5

Avonaiset selkämykset
Mä tykkään paljon simppeleistä vaatteista, mut liika yksinkertasuus on joskus tylsää ja voi vitsit, kuinka kivalta mun silmiin näyttää, kun johonkin perusvaatteeseen on lisätty jokin mielenkiintonen yksityiskohta. Etenkin avonaiset selkämykset on viimeaikoina noussut mun hot -listalla kärkeen.

outin6

Nyörit paidoissa
Nyöriballeriinat... Hyi! En tiiä, mikä niissä kiehtoo, sillä jotenkin ne saa mun mielestä jalat näyttämään rumilta, mutta nyöripaidat - ne on jotain niin täydellistä. 


INOUTJJEJEJJ outin1

Leveät lahkeet
Viimeaikoina paljon mielipiteitä aiheuttanut vaatekappale on leveälahkeiset housut. Joko niitä rakastaa tai sit niitä vihaa. Noh, myönnettäköön, että mä kuulun niihin ihmisiin, jotka ei käsitä niiden hienoutta, vaikka noin kymmenen vuotta sitten mun lempifarkut olikin soljilla koristetut leveelahkeiset farkut. Mut jotenkin nää ei vaan imartele jalkoja ja nää tuo mulle mieleen My little ponyjen jalat. Siis kattokaa nyt!

outin2

Ylipolven saappaat
Miks kenkien pitää hipoa haaroväliä. Ei mee mun järkeen. Tää tosin saattaa olla yks niistä jutuista, joihin mä tuun rakastumaan siinä vaiheessa, kun ne menee pois muodista. Hah.

outin3

Tuubihuivit
Kaks vuotta sitten mä himoittin miljoonia eri tuubihuiveja täyttämään mun vaatekaappeja. Loppujen lopuks kiikutin niitä kassan kautta kotiin noin neljä kappaletta ja en voi muuta kuin miettiä, että mitä mä silloin ajattelin. Ei, ei vaan näytä hyvälle. 

Tällä kertaa olisin voinut jatkaa tätä postausta loputtomiin. Olis tehnyt mieli listata useampiakin juttuja, mut ei saa hotkia kaikkee kerralla, eihän. Löytykö näistä jotain juttuja, joita on myös teidän in tai out-listalla?

6 kommenttia:

  1. Ei vitsit, mä oon niin samaa mieltä sun kanssas näissä! Tosin nyöripaidat eivät oo päässy ihan vielä mun in -listalle :-D

    Ja noi calvinit, niitä voin vaan suositella lämpimästi! Ne on niin super pehmeetä ja laadukasta kangasta, eikä noi "resorit" oo yhtään karheet vaan sellaset silkkiset *.* Oon ostanut varmaan 10 alaosat ja muutamat yläosat ensimmäisten jälkeen, haha :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja mulla oli kans aluks noitten nyöripaitojen suhteen, että en oikein tienny tykätäkkö vai ei... :D Mut lopulta ihastuin niihin ihan täysin.
      Ja ei vitsit, pakko varmaan laittaa pian calvinit oikeesti tilaukseen. :D

      Poista
  2. Oon kyllä niin samaa mieltä sun kanssa, haha ! Ja hei noita Calvin klein- alusvaatteita voin kyllä suositella ♥ ihan parhaita !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voivoi... Nää teiän kommentit saa mut entistä enemmän himoittemaan Calvin Klein -alusvaatteita! :D Hah! Mut kiva kuulla, et noi oikeesti on myös hyvät, eikä pelkästään näytä kivalle. :)

      Poista
  3. Mä taas rakastan tuubihuiveja! :D ne on helppo pukee päälle ennen pihalle lähtöä, ja mä oon selvinny rahanmenoilta ku kummitätini on mulle niitä kaksi kappaletta tehnyt :) jos tänä syksynä sais viel aikaseks tehtyä ihan itse harmaan värisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että jollain on myös eriäviä mielipiteitä. :) Mä en tiiä mikä noissa tuubihuiveissa nykyään on vaan niin kammottavaa... Ehkä se, että mun tuubihuivit ei oikeastaan lämmittäneet kaulaa, vaan oli semmosia "koristeita" pelkästään. :D

      Poista