8.10.2015

Opiskelijabudjetin lempikauneustuotteet

Tiettekö, kuinka helpottunut fiilis nyt on. Meillä alko nyt jo syysloma ja tää pidennetty lomaviikko tulee todellakin tarpeeseen. Ensviikolle oli tiedossa vaan pari ruotsin etätehtävää ja rentoutumista Ikaalisissa! Kuulostaa hyvälle, eikö? Jotenkin viime päivinä en oo ees löytäny aikaa bloggaamiselle ja hermot on ollu todella kireellä, kun kaikki aika on mennyt esitelmien, referaattien sun muiden näpertämiseen. Mut hei, mennääs asiaan.

Mä oon ainakin tosi pihi, mitä tulee kaikkiin kauneustuotteisiin. Ja hei, eihän opiskelijabudjetilla voi ostaa kaikkee, mitä mieli tekis. Nimimerkillä "himoinnut Anastasia Beverly Hillsin contour kittiä ikuisuuden." Saatan miettiä uuden ripsivärin ostamista, niin kauan, että vanhasta ei irtoa enää tippaakaan, uuden kivan meikkituotteen löydettyäni himoitten sitä ikuisuuden ja päädyn yleensä harmittelemaan, kun sitä yhtäkkiä ei enää saakaan mistään ja hiuslakasta puristan viimeset ilmatkin pihalle siinä toivossa, että sieltä vielä pieni suihkaus tulis lakkaa.
   Päätinkin koota siis yhteen pihistelijälle sekä opiskelijabudjettiinkin sopivia halvempia meikkituotteita, jotka oon todennu hyväks!

products5 Ripsiväreissä turvaudun yleensä aina Maybellinen ripsiväreihin, koska hei, ne on lähes poikkeuksetta aina tarjouksessa ja ainakaan vielä tähän mennessä ykskään kokeilemani yksilö ei oo ollu huono.
   Kulmakynää ostaessa mukaan tarttuu aina sama Rimmelin eyebrow pencil. Tää tais viimeostokerralla olla kolmella eurolla tarjouksessa ja tää on ehdottomasti yks mun lempikulmatuotteista. Lumenen kulmakarvageelin mä sain lehden tilaajalahjana ja onneks sain, koska tuskinpa olisin ostanut tätä koskaan kokeiluun. Tää osattautukin ihan huipputuotteeks - ei oo kulmat sojottanut tän käytön aikana, eikä hintakaan kaupan hyllyllä huimaa tän tuotteen kohdalla.
   Mainitsinkin edellä, kuinka oon himoinnut sitä Anastasian varjostus-korostuspalettia. Noh, kyllä mä sen vielä joskus ostan ittelleni. Siihen asti varjostuksessa toimikoon Avonin aurinkopuuteri ja tää mun uus ihan ykköslemppari korostuksessa eli Max Factorin CC highlighter -kynä!
   Ihon rasvauksessa kannattaa unohtaa kaikki Victoria Secretin rasvat, sillä Nivean perusvoide vie 6-0. Tällä saa täydellisen pehmeän ihon.
   Kaikki varmaan onkin kuullu viimeaikoina kauppoihin ilmestyneestä essence -merkistä. Mä olin todella epäileväinen kyseistä merkkiä kohtaa, koska eihän mikään niin halpa voi olla hyvää. Vai voiko? No mä ostin kolmella eurolla Essencen peitevoiteen ja parilla eurolla kajaalin ja ei, en pettynyt. Siis ihan älyttömän hyviä hinta-laatusuhteeltaan. Tän peitevoiteen kanssa voi heittää hyvästit tummille silmänalusille.

products1 Hiusjuttuja ei edes kannata harkita ostavansa kauppojen hyllyltä. Miks pitäis maksaa muutamasta pinnistä montaa euroo, kun ne on kuitenkin kaikki viikon päästä hukas. Ponnareiden kanssa ihan sama juttu. Kannattaa siis opetella Ebayn käyttö! Näillä kuvan pinneillä oli hintaa noin 80 senttiä, ponnareilla ehkä 70, senttiä, eikä mikään muu kuvassa näkyvä maksanut yli paria euroa.
   Myös tekoripsien kanssa kannattaa turvautua Ebayhin. Sieltä saa tommosen kymmenen parin ripsipaketin parilla eurolla, kun taas kaupassa tommosella köydyttäis itteensä vähintään sen kymmenen euroo. Eli Ebay on ratkaisu säästämiseen kaikkien juttujen kanssa!

products4 Hiustuotteiden lempparit halvassa kategoriassa on ehdottomasti Batisten kuivashampoo, Herbinan letitys- ja rakennesuihke sekä KC:n Four Reasons Moisture Mist. Batisten  shampoosta on turha varmaan kertoa mitään tarkemmin, sillä sitä on muutenkin hehkutettu kaikissa blogeissa. Four Reasonin hoitosuihkeen mä ostin Keskiseltä tarjouksesta noin kuudella eurolla ja oi vitsit tolla tulee niin ihanan pehmeet hiukset, eikä tartte pelätä aamulla herätessä, et olis joku linnunpesä päälaella keikkumas.
   Herbinan suihketta oon kehunut täällä blogin puolella joskus aiemminkin. Se on pelastustuote ainakin mun liukkaille hiuksille, sillä se antaa kivasti rakennett, tuuheutta ja helpottaa hiusten käsittelyä oikeastikin paljon!

products2 Kynsilakoissa kannattaa unohtaa ne Essiet ja Opit sun muut opiskelijan rahapussille olevat liian kalliit merkit. Mä suosittelen ainakin Avonin kynsilakkoja. Nää on parhaimmillaan tarjouksessa välillä parilla eurolla kappale ja ainakaan vielä en  oo törmännyt toiseen kynsilakkaan, joka kestäis yhtä hyvin kuin nää. Viimeks tais toi tummin kynsilakka kestää mun kynsissä lohkeilematta viikon.

products3
Tuskinpa oon ainut, joka on todella laiska ihonhoidon suhteen ja meikitkin pitäis saada iltasin mahdollisimman nopeesti ja helposti pois, eikä yleensä tee mieli laittaa koko rahapussin sisältöä tuotteisiin, joilla hinkataan meikit pois. Avonin 3in1 putsari sisältää puhdistusaineen, kasvoveden sekä meikinpoistoaineen yhessä samassa pullossa, eikä hintaakaan oo paria euroa enempää. Eikä siitäkään mitään haittaa oo, että tää jättää ihon ihanan pehmeeks.
   Ja jälleen tuote, jota tuskin tarttee paremin esitellä eli Garnierin Miselli-vesi. Tätä ei oo ainakaan turhaan kehuttu ja mulla tää purkki on nyt ollut maaliskuusta lähtien eli tää on myös todella riittoisaa, vaikka oonkin lotraillut tällä lähes jokailta, joten se noin 6-8 euroo tästä ei todellakaan oo paha.

Onko teillä jotain lempparikauneustuotteita, jotka hinnaltaan sopis tän postauksen jatkoks? Entä löytykö näistä jotain kivaa teidän ostoslistalle? 

18 kommenttia:

  1. tällaset opiskelija-postaukset on tosi kivoja, koska itse tulen pian myös olemaan opiskelija! en tiedä haluatko vastata mutta pärjäätkö tukien kanssa ihan hyvin vai käytkö lisäksi jossain töissä tai nostat opintolainaa? jännittää hieman miten tulen pärjäämään kun asuntojen vuokrat ei isommissa kaupungeissa ole halpoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun tykkäät! :) Mä asun mun poikaystävän kans, joka käy töissä, niin tullaan hyvin toimeen, kun asumiskulut menee puoliks ja tietty olin koko kesän töissä ja oon niitä kesätyörahoja yrittänyt käyttää mahollisimman harkiten. Eli jos yksin tuut asumaan, niin en osaa paremmin vastata tähän kymykseen.

      Poista
  2. Mä ostin ton anastasian paletin hetki sitten enkä ainakaan vielä oo palavasti rakastunut...Ei se huono oo, kyllä sillä saa kivoja juttuja aikaan mutta hintaansa nähden odotin kyllä enemmän. Voi olla että sitä tässä käyttäessä alan tykkäämään siitä enemmän, mutta tuskinpa ostan uutta kun vanha loppuu.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eli ehkä mä vaan tilaan ebaysta jonkun halppisversion! :D Hah! Mut sitä on niin paljo hehkutettu, et kiva kuulla vähän eriäviäkin mielipiteitä. :)

      Poista
  3. Ootko kokeillut Essien kynsilakkoja? Tottakai vähän hintavampiakin, mutta älyttömän hyviä! :-)

    http://matildanieminenmusic.blogspot.se/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja totta kai niitäkin tekis mieli ostaa, mut ei kyl tee mieli yhestä kynsilakasta maksaa reilusti yli kymppiä, kun samalla hinnalla saa pari vähintäänkin yhtä hyvää lakkaa. :D

      Poista
  4. Sairaan hyvä postaus! :-D täällä toinen pihi haha...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Pakko olla vähän pihi, ettei tulis aina tuhlattua kaikkea. :D Hah!

      Poista
  5. Olipa kiva ja hyödyllinen postaus! Itekin jaksan aina hehkuttaa Batisten kuivashampoita, ne on vaan yksinkertaisesti parhaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun tykkäsit! :) Mun aiemmat kokemukset kuivashampoosta rajottu vaan klipoteketin yksilöön ja sillä tuli vaan semmoset tahmeet ja entistä likasemman tuntuset hiukset. Batiste on kyl avannu ihan uuden välilehden kuivashampoiden maailmassa ainakin mun mielestä. :) Niin ja se niiden tuoksu! ♥

      Poista
  6. Mä opin kanssa opiskeluaikana, että ripsiväriä kannattaa ostaa sillon kun se on tarjouksessa! Melkein aina niitä kuitenkin on, paitsi joskus taisin olla hädässä just ennen joulua ja harmitti kun en ollu hoksannu alennuksesta ostaa varastoon... Nykyään mulla on tarjoustuotevarasto kylppärissä valmiina :D Oon nyt vissiin vähän pimennossa ollu, kun oo kuullukaan tollasesta Essencesta aiemmin! Mutta, peitevoide on ainoo asia jota mulla ei oo tällä hetkellä varastossa, joten taidan kokeilla sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! Niin ja jos ripsiväri sattuu loppumaan ja pitäis ostaa uus, niin silloin ne ei ainakaan oo enää tarjouksessa! :D Ja kannattaa kyl essenceen tutustua! Mä ainakin yllätyin siitä ihan täysin. :)

      Poista
  7. Itse kanssa mahdollisimman pihi kaikkien ostoksien suhteen ja monet halvemmatkin tuotteet on todella hyviä! Tää oli tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuullu, että en oo ainut pihi tässä maailmassa! :D Kiitos. :)

      Poista
  8. Ihan huippu postaus! Ite huomasin noista monta omaa suosikkiani, mutta on vielä muitakin; H&M:ltä ostamani luomiväri paletti sisältää neljä väriä, ja oon käyttänyt sitä joka päivä arkimeikissäni (http://classyschoolgirl.blogspot.fi/2015/07/arkimeikki.html ) . Myös pakko mainita Lidlin meikit ( Cien) ! Löysin sieltä mahtavia huulipunia esim. halloweenia varten, sekä useat kynsilakkani ovat sieltä. 3 euroa per tuote on kyllä erittäin hyvä hinta, ottaen huomioon yllättävän monipuolisen meikkivalikoiman. Myös Cienin meikin- ja kynsilakan poistoaineet ja kasvorasvat ovat erittäin tehokkaita ja edullisia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että moni on tykännyt tästä postauksesta. :) Ja hei, kiitos tosta lidl -vinkistä. Pakko päästä kokeilemaan, sillä jotenkin oon ollu aiemmin tosi epäluulonen lidlin tuotteita kohtaan. :)

      Poista
  9. Huippu kiva postaus♥ Nää postaukset tulee kyllä aina tarpeen! :)

    VastaaPoista