21.10.2015

Sisustushankintoja

Syksyllä on kiva uudistaa niin sisustusta kuin vaatekaappiakin. Oon kuitenkin todennut, kuinka paljon helpompaa sisutuksen uudistaminen on verrattuna vaatteisiin - ne kun ei ikinä tunnut istuvan päälle ja jotenkin tällä hetkellä kaupoissa ei tunnu olevan mun tyylisiä vaatteita tai sit mä oon vaan sokee. Viimeaikoina oonkin tehnyt muutamia sisustushankintoja pitkästä aikaa eli luvassa nyt siis sisustusostospostaus.
homelately1 Keittiöpyyheet Hemtexistä n. 1,50e/kpl. Yks niistä harvoista ostoksista, jotka tarttu ideaparkista mun mukaan oli nää keittiöpyyheet ja nää oli alennettu kolmeen euroon kipale, mutta tadaa - jo alennetuista tuotteista sai vielä puolet hinnasta pois. Nää ei pahemmin päässeet siis houkuttelemaan Mattia mun kukkaroon. Ja onhan toi kuosi todella ihana!
homelately5 Kukkakuosinen tyynypäällinen tarttu kuudella eurolla mun mukaan Halpa-hallista. Voi kuinka kauan mä oonkaan ettiny jotain kivaa kukkakuosista tyynynypäällistä ja vihdoinkin tärppäs.
homelately7 Kukkakuosiset verhot löytyi myös Hemtexistä  ja myös näiden alennetusta hinnasta lähti vielä puolet pois, joten hintaa jäi noin kymmenen euroa, mikä on mun mielestä todella vähän verhoista. Aluks vähän epäilin, miten nää istuu meidän sisustukseen, mut pakko myöntää, että tykkään näistä päivä päivältä aina vaan enemmän.
homelately4 Servettitelineen ostin jo pari kuukautta sitten Minimanin sisutusalehyllystä parilla hassulla eurolla. Tykkään etenkin noista sydänjutuista ihan mielettömästi. Tosin en tiiä, onko ihan fiksuinta säilyttää servettejä kokoajan esillä - terveisin nimimerkki: kaadoin kaljat sun servetties päälle, kun ne oli tossa pöydällä. Hups! Mut onhan toi nätti. 
homelately3 Tyynynpäällisiä on tullut viimeaikoina haalittua vissiin vähä enemmänkin. Aiemmin meillä oli pari jättityynyä tossa sohvalla ja totesin, että meidän valmiiks pieni sohva  pienenee entisestään möhköfantin kokosten tyynyjen takia. Noh, ratkaisuks osottautu tietenkin pienemmät tyynyt. Vasemmalta oikealla: (ensimmäinen karvanen on vanha), h&m, h&m ja Halpa-halli.
homelately6 Tv-taso onkin vilahdellut varmaan blogissa aiemminkin, mutta en oo sen paremmin tätä esitellyt. Meidän vanha tv-taso oli rikkinäinen ja monta kuukautta mietittiin uuden ostoa. Kesän lopulla tartuttiin tuumasta toimeen, kipastiin Jyskiin ja kotiutettiin tämä korkeakiiltonen tv-taso. Ja voi luoja mä sanon, että mä vihaan huonekalujen kokoomista - miljoona pikkuruuvia, ohjeiden lukemiseen tarttis olla oma opas ja kun ei omista porakonetta, niin rannelihakset kasvaa ruuvimeisselin vääntämisellä varmaan tuhatkertaseks. Haha! Mut nyt on ainakin enemmän säilytystilaa, sillä noi laatikot on jättiläismäiset. 
   Ja kyllä, Eetukin kanto oman kortensa kekoon ja teki "sisustusostoksen". Nimittäin pleikkarin seisomatuen, koska hei, eihän sitä pleikkaria voi tuolla välissä säilyttää, kun se ylikuumenee siellä ja pitäähän se rakkain pitää esillä...
homelately2 Taljan kävin ostamassa Jyskistä 35e:lla. Ja vinkki kaikille, jotka taljanostoa suunnittelee: älkää sortuko niihin tekotaljoihin. Ne menee ruman näköseks alta aikayksikön ja kerää kaikki maailman roskat, jotka ei muuten lähde kirveelläkään. Tän paikkaa oon siirrelly vähän paikasta toiseen, sillä taljat nyt yksinkertasesti näyttää kaikkialla niin kivalta. Pakko varmaan hakee pian toinen lammas tän kaveriks! Hah.

Mitäs tykkäsitte mun ostoksista? Voi, kun tää koti vielä tulis sisustuksen osalta valmiiks. Tuskinpa kuitenka koskaan tulee olemaan niin. Aina, kun nurkat rupee näyttämään valmiilta, niin kappas vaan mun pää rupee tulvimaan uusia sisustusideoita. Onko kellään muulla samanlaisia ongelmia?

10 kommenttia:

  1. Tosi kivoja sisustus hankintoja ja vielä edullisesti:) Minä oon sortunut siihen tekotaljaan ikävä kyllä :( Tarkoitus olisi hankkia aito talja tilalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon itekki ihan yllättyny kuinka halvalla oon löytäny näinki kivoja juttuja. :) Tekotaljat on kyl niin kamalia... Onhan ne aluks ihan nättejä, mut auta armias kun kuluu pari viikkoa... Aaargh! :D Kannattaa kyl panostaa siihen aitoon, sillä ne kestääkin paljon kauemmin hyvinä. :)

      Poista
  2. Noi verhot kyl sopii sun sisustukseen täydellisesti :) Hitsi sentää, pitää varmaa mennä katsomaan Hemtexin valikoimaa jos sieltä noin hienoja ja halpoja juttuja saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä! :) Ja kannattaa käydä tsekkaamassa, jos siellä olis vielä kivoja alejuttuja jäljellä. :)

      Poista
  3. Meillä on myös sisustus aivan kesken! Se oli jo hyvällä mallilla about puoli vuotta sitten, muttakun uusittiin sohva niin halusin uudistaa paljon muutakin..Täältä uupuu uusi televisiopöytä, joku lipasto eteiseen ja sitten verhoja, matto jajaja lista vois jatkua vaikka kuinka! :D Odotan sitä että pääsen Ikeaan hamstraamaan kaikkea mitä siellä on ja sitten voin täydentää muiden putiikkien jutuilla tän loppuun..No, ehkä ennen joulua :D. Hyvä muutenkun mainitsit tosta talja-asiasta.. Oon meinaan harkinnut juurikin sen ikean halvan taljan ostamista, mutta turha siihen on rahaa laittaa jos se menee heti pilalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Ei sisustuksen kanssa voi ikinä olla valmis. Ja aina jossain vaiheessa kuitenkin rupee himoittemaan vanhojen kalusteiden tilalle uusi. Mäkin haaveilen tällä hetkellä uudesta sohvapöydästä ton Ikean halppiksen tilalle. :D Mä kans haluaisin niin paljon Ikeaan! Pakko varmaan mennä lähipäivinä. :) Ja joo, tekotaljan ostoa ei kannata ees harkita eli panosta vaan samantien siihen aitoon. :)

      Poista
  4. oii mitä ihania sisustusjuttuja :3 Taljat on ihania ♥ Itekkin omistan niitä kaksi ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Ja niin on! ♥ Ne antaa jotenki tosi kotoisan tunnelman. :)

      Poista
  5. Kommentoin näinki vanhaan postaukseen mut mistä toi peili on? Ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa yhtään. :) Tarkotat varmaankin tota pikkupeiliä? Se on Ikeasta ostettu. :)

      Poista