13.11.2015

20th birthday

Täällä kirjoittelee tällä hetkellä neitokainen, joka vihdoin ja viimein saavutti sen maagisen viinanostoiän! Hyvää syntymäpäivää siis minä! Mä oon nauttinu mun juhlapäivästä laittautumalla rauhassa, syömällä superherkullista aamupalaa, kuuntelemalla mun lempparibiisejä ja muuten vaan rentoutumalla. 

minä Mä bongasin tän paidan Cubuksen instagramista ja tää jäi pahasti kummittelemaan mun mieleen. Kävinkin pari kertaa tätä haeskelemassa sieltä, mut vasta viimeviikolla tärppäs. Niin ihana ja pääsipä mun Brandy Melvillenkin "alustoppi" vihdoin ja viimein käyttöön tän kanssa.

synttäripäivä chiavadelmapudding Aamupalaks mä tein eilenillalla ittelleni chiavanukasta jääkaappiin valmistumaan. Ja voi  että tää on hyvää! Kuinka joku niin terveellinen voiki maistua näin taivaalliselta? Omnomnom. Tätä mä syön tästälähtien varmastikin joka aamu. Ja toi mun ittetehty mysli vieläpä tuolla välissä - vielä kerran nam.

20wee kuvitettu harry potter ja viisasten kivi kuvitettu harry potter Eetu anto mulle jo keskiviikkona pari päivää etukäteen tän synttärilahjaks, kun se ei tienny missä olis piilotellu tätä. Mut kyllä se mun kulta tietää, mitä nainen haluaa - kuvitetun Potterin tietenkin. Mä oon tästä haaveillu siitä lähtien, kun näin tän ekaa kertaa kaupassa ja pakko todeta, että noi kuvat on ihan mielettömiä.

hiustenpidennysten värjäys Päädyin alkuviikosta värjäilemään mun hiustenpidennykset. Yhteen osioon ei riittänyt väri ja siks tuolla menee toi vaalee raita. Ajatuksena mulla oli, että olisin käyttäny näitä tuuhennoksena omien hiusten seas. Tiistaina pidinkin yhtä lisäosioo päivän mun päässä ja totesin illalla, että tykkään mun hiuksista ihan ilman mitään lisähärpäkkeitä - Hair Goals! Ei enää ikinä pidennyksiä.

nopeasti kuivuva hiuslakka Ja vielä hiuksiin liittyen: mun oli pakko ostaa uus hiuslakka ja tää sattu olemaan tarjouksessa. Kaupassa kattelin, että purkissa lukee "nopeasti kuivuva." Joo no ei se mitään, aattelin että varmaan ihan peruslakkaa. Mut tää yllätti mut täysin. Suihkaus ja tää on heti kuivaa! Kiireisten aamujen pelastaja todellakin!

diy mysli Voisin vetää tätä loputtomiin. Siis oikeesti.
  avoselkäinen paita cubus
Mun pitää varmaankin ruveta seuraavaks pakkailemaan, sillä tiedossa on lähtö Ikaalisiin heti kun Eetu vaan pääsee töistä. Viikonloppu sit meneekin leipoessa sukulaisia varten. 

Ja hei, mun touhuja voi nykyään seurata myös snapchatissa: sonjatuuliak. Päivittelen sinne aika turhaan tahtiin kaikkia turhuuksia. Hah! Mut hei, mahtavaa viikonlopun alkua kaikille!

20 kommenttia:

  1. Jeij, paljon onnea! <3 Repesin ääneen tuosta viinanostoiästä :'D Viettäkää mukava viikonloppu! Ps. Ihania kuvia ja tuo paita on vielä ihanampi ! :)

    VastaaPoista
  2. Oi toi cubuksen paita tollasen alustopin kanssa näyttää ihan superkivalle! :)

    18 / Espanja --> http://palmujenmaassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon ihan rakastunu siihen! :) Ja mietin kyl aluks, että minkä kans tota paitaa voi pitää, mut onneks muistin ton alustopin! :)

      Poista
  3. Paljon onnea synttärisankarille! :) Vitsi toi Harry Potter -kirja näyttää hienolta! :D ihania kuvia jälleen kerran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi kirja on kyl niin mahtava. Kuvat on toinen toistaan upeempia. :)

      Poista
  4. Paljon onnea! Oletpa kaunis! *_*
    Ja ää toi Ted Bakerin meikkipussi on megasöpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitoksia! :) Se on kyl ihana ja niin kätevä ainakin kooltaan! :)

      Poista
  5. Vautsi miten kivoja kuvia ja muutenkin ihanalta vaikuttava blogi!

    VastaaPoista
  6. Onneksi olkoon! Tuo paita näyttää tosi kivalta ja mysli ihanan raikkaalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tää paita nousi kyl heti mun lempivaatteiden joukkoon. Ja tota myslin tekemistä ite kannattaa testata - niin paljon parempaa kuin kaupan. :)

      Poista
  7. Ihastuin heti tähän sun blogiin kun tän avasin! Just niin jotenkin mun mieleen ja vaaleanpunaista ei koskaan voi olla liikaa, rakastan sitä <3 Liityin ehdottomasti lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) ♥ Hah! Vaaleenpunanen on vaan niin ihana väri! :D

      Poista
  8. Eksyin puolestani blogiisi, tosi upea kuvineen kaikkineen! Mukavaa sunnuntaita sinne :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, todella kiva kuulla! :) Kiitos miljoonasti ja mukavaa sunnuntaita sullekin. :)

      Poista