19.11.2015

Christmas gift ideas

Enää 35 päivää jouluun (joo, mulla on laskuri puhelimes) ja mun mielestä joululahjojen osto pitää alottaa aina ajoissa, ettei tartte paniikkishoppailla kaks päivää ennen jouluaattoo. Päätinkin kerätä nyt jo joululahjaideoita helpottamaan teiän lahjapähkäilyjä. Ja hei, mä oon ainakin ekat joululahjat hankkinu jo kaks kuukautta sitte ja eilen kävin vielä metsästämässä lahjanaruja, teippiä ja koristeita ja nyt vaan enää puuttuu lahjapaperi, niin ja ne loput lahjat. Hah!

Lahjaideoita äidille Äidille
ehdottomasti kaikkea rentouttavaa eli SPA-tuotteita, rasvoja, kynttilöitä ja ihania tuoksuja. Äidit myös varmastikin arvostaa vähän laadukkaampia materiaaleja eli esimerkiks kunnon kaulahuivi on todellakin ihan huippulahja. Mun äiti ei ainakaan oo tajunnut vielä Spotifyn hienoutta, eikä Youtubessa tietenkään oo kaikkea, joten äidin lempiartistien CD:eet olis hyvä idea. 
   Ifolorilla myydään kuvakirjoja, mutta mun mielestä olis huippua tehdä kuvakirja ihan ite alusta asti esimerkiks perheenjästen ja lemmikkien hassuista kuvista. Niin ja mun äiti on maininnu, kuinka paljon se rakastaa taidepalapelien kokoamista, sillä sellaista kasatessa pääsee tutustumaan maalausten erilaisiin vivahteisiin tarkemmin. Eikä muuten lahjakortti vaatekauppaankaan olis paha idea, sillä hei, kenen äiti muka koskaan kunnolla shoppailis ittellensä kunnolla mitään, joten musta olis hienoa antaa lahjaks shoppailupäivä äitille! Niin ja jokainen aikuinen nainen arvostaa laadukasta teetä ja suklaata - niiden kanssa ei voi mennä ainakaan pieleen.


Isälle joululahjaksi Isälle. Pakko myöntää, että lahjojen keksiminen isille ei ollutkaan mikään helpoin homma. Mitä muka aikuiset miehet tarttee muuta kuin sukkia ja kalsareita? Hah! Ekana tulee mieleen tietenkin perus huumorimukit, suklaa, reinot, lempi-dvd:eet, Peltorit tai lahjakortti vaatekauppaan. Ne on kaikki mun mielestä tooosi hyviä lahjoja, mut mä rupesin miettimään vielä, että mitä iskä oikeesti tarttis ja mistä se tykkäis. Kaikki varmastikin arvostaa hyödyllisiä lahjoja, joten kannattaa miettiä, mitä se iskä tarttis? Ja no, miehethän rakastaa elektroniikkaa ja meillä ainakin kotikotona mikro vetelee viimesiään, joten se olis hyvä lahja, joten kannattaa aatella, että käyttääkö isä edelleenkin sitä 50-vuotta vanhaa partakonetta tai aikansa nähnyttä kahvinkeitintä ja olisko tarvetta uudelle. Ja varma nakki on ainakin lumilapio! Lumilapio muuten kuuluu kuulemma myös mun äitin joululahja toivelistaan, joten se olis ihan hyvin voinu löytyy ylemmästäkin kollaasista! Hah!

joululahjaideoita siskolle ja tyttöystävälle Siskolle tai tyttöystävälle. Miks miehet muuten koskaan valittaa, että naisille olis vaikee ostaa lahjoja? Ei tartte muuta kuin kävellä liikkeeseen, kysyä myyjältä mikä on tällä hetkellä suosittua tyttöjen keskuudessa ja that's it! Mulle ainakin tää kollaasi oli kaikista helpoin koota, sillä tiiän, mitkä asiat on tällä hetkellä pinnalla, Victoria's Secret -tuotteet saa varmasti joka tytön hymyilemään, Bakerin meikkipussi on ainakin joka toisen tytön haavekuvissa, meikkitelineelle nyt löytyy aina varmasti käyttöä, joka tyttö rakastaa tuoksukynttilöitä ja tyttöhömppäkirjoja ja ostamalla jotain pehmeitä ja söpöjä vaatteita onnistuu taatusti ja myönnettäköön, että noi Frends kuulokkeet on ehkä kauneimmat ikinä! Niin ja laadukkaita siveltimiä ei voi koskaan olla liikaa eli Real Techniquesit olis kans täydellinen lahjavalinta.

lahjaideoita veljelle ja poikaystävälle Veljelle tai poikaystävälle kelpaa varmastikin niin konsolipeliuutuudet kuin lautapelitkin niin ja mun jalkapallohullu pikkuveli toivoo ainakin tänävuonna vaan pyöreitä lahjoja! Hah! Musta tuntuu myös, että konsolien ohjaimet ottaa joskus vähän jopa osumaa, joten aina on hyvä olla varalle ainakin yks tai hei, onhan se aina kivempaa, jos myös kaverille löytyy ohjain. Mä uskon myös, että Legot kelpaa niin nuoremmille kuin vanhemmillekin, sillä muistan, että jopa Eetu (pian 25-wee) on maininnut, että olis kivaa koota legoja... Jos taas haluaa hankkia jotain vielä arvokkaampaa, niin kello ranteeseen on hyvä valinta ja näin pääsee myös vaikuttamaan siihen miesten ulkonäköön! Hah! Niin ja kalsarit ja puhelimien suojakuoret nyt tulee aina tarpeeseen.

Joko te ootte alottaneet joululahjojen ostelun ja ootteko ihan yhtä täpinöissänne tulevasta joulusta kuin minä? Haluutteko muuten nähdä myös mun joululahjatoivelistaa? Ja hei, mukavaa keskiviikkoaamua - mä oon jotenkin poikkeuksellisen aikasin ylhäällä mun vapaapäivänä!

8 kommenttia:

  1. Mulla on yks lahja ostettuna, mutta lahjaideat on jo jollain tasolla mietittynä, mutta tästä tuli kyllä vielä pari hyvää vinkkiä! Ja ehottomasti oon ihan innoissani joulusta!♥ Ja juu sun toivelista ois kyllä myös kiva. Mä ostin poikaystävälle synttärilahjaks toisen pleikkaohjaimen, kun se toinen oli jo ihan rikki hakattu, ja se ainakin tykkäs. Epäilen, että kelpaa jokaiselle joka jonkun pelikonsolin omistaa, ja sitä pelailee :D lisävinkkejä!
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että joku muukin on yhtä innoissaan joulusta kuin minä. :D Hah! Mut hyvä, että näistä oli jotain apuakin. :) Joo, ja noit ohjaimii ei voi vaan olla koskaan liikaa! :)

      Poista
  2. Olen aloittanut, ja voi kyllä, olen aivan yhtä innoissani! Juu sellainen ois kyllä kiva missä näyttäsit sun toivelistan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ja pitääpä laittaa semmonen postaus toteutukseen täs lähiaikoina. :)

      Poista
  3. Sun toivelista olis kyllä kiva nähdä! Tykkäsin myös tästä postauksesta, vaikka osan lahjoista olenkin jo miettinyt. Kollaasit olit myös tehnyt tosi kivasti :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiii, kiva että teiltä löytyy mielenkiintoo kuulla mun toivelistaa. :) Kiitos! :)

      Poista
  4. Mä alan kans aina hirveen aikasin miettiä joululahjoja, koska on kiva kun ei tarvitse ostaa niitä kiireessä ja tuhlata kerralla irveetä summaa rahaa sitten! Tää postaus oli tosi ihana, ja varmasti ainakin veljen kohdalla tulee käyttöön ;) Tosin yleensä tyydyn ostamaan sille jonkun kivan t-paidan, eikä se ainakaan tähän mennessä oo asiasta valittanut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, paljon parempi ostaa ajoissa. :) Mut hei, jos se t-paita on ollu aina tähän mennessä hyvä lahja, niin mitä sitä nyt hyvää lahjaa vaihtamaan. :D Ja miehet tuntuu olevan aina niin huonoja ite shoppaileen, et niille on iha hyvä antaa lahjaks vaatteita. :D

      Poista