11.11.2015

Hurraw! - My new addiction

Mä en oo koskaan ollut varsinaisesti huulirasvojen suurkuluttaja. Onhan sitä joskus tullut ostettua muutama uutuus testattavaks, mut laatikoiden nurkkiin ne on aina loppujen lopuks jääneet. Huulien rohtuessakin oon useimmiten todennut, että ei se huulirasva siihen auta. Nyt pääsin kuitenkin testailemaan Hurraw!:n huulirasvoja ja sanottakoon, että mun epäilykset siitä, että hyviä huulirasvoja ei oo olemassa, on kumottu!

Hurraw! Nää on vegaanisia tuotteita, jotka on valmistettu luonnonmukaisista raaka-aineista, eikä näitä oo testattu eläimillä. Kuulostaa hyvälle, eikö.

hurraw Sain valita testaukseen viisi eri makua  ja ei vitsit sitä valinnanvaikeutta... Hurraw!:lla on 22 eri makuvaihtoehtoja ja meni pieni ikuisuus ennen kuin osasin päättää, mitkä haluan. Päädyin kuitenkin valitsemaan loppujen lopuks seuraavat: Liquorice, Chocolate, Pitta, Grapefruit ja Black Cherry.

hurraw!! Hurraww! Arvatkaa  oonko mä varmaan ekaa kertaa elämässäni rakastunut huulirasvoihin! Ensinnäkin mä ihastuin näiden tuoksuun - nytkin oon tääl huulet melkein nenässä kiinni törröttäen ihan vaan siks, että nää tuoksuu niin taivaallisilta. Etenkin toi lakritsa aiheuttaa lievää lakuhimoa. Hah.
   Ja nää muuten oikeastikin kosteuttaa kunnolla ja pitkään. Eilen tajusin, että en ollut muistanut ottaa näitä kouluun mukaan,  mutta iltapäivällä kuitenkin oli pakko todeta, että vielä iltapäivällä huulissa oli todella kosteutettu olo aamun huulirasvan levityksen jäljiltä.
   Luin myös, että nää ei sula, joten näitä voi huoletta käyttää kesähelteilläkin tai säilyttää taskussa. Ja näiden muotoilu on kivaa vaihtelua niihin tavallisiin pyöreisiin huulirasvoihin ja näiden korkitkin vaikutti normaalia kestävämmiltä.

Hurraw1 Pakko myöntää, että nää tuotteet lisäs yhden uuden addiktin huulirasva-addiktoituneiden listoille. Hah! Hurraw!:n huulirasvat ei tuu todellakaan jäämään mun laatikon nurkkien syövereihin!

4 kommenttia:

  1. Näitä on hehkutettu niin monessa eri paikassa, että tekisi mieli hankkia omatkin! Mulla on talvisin todella kuivat huulet, mutta ehkä tälläisestä olisi apua? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos aikoo talveks hankkia jonkun huulirasvan, niin mä voin kyl suositella jotain näistä! Nää on todellakin yllättävän kosteuttavia ja kaiken sen hehkutuksen arvosia. :)

      Poista
  2. Hurraw! huulivoiteet on parhautta♥

    VastaaPoista