18.11.2015

iPhone 6s Rose Gold

Mä hankin maanantaina jotain, mistä oon haaveillut jo pidemmän aikaa ja tässä se on - iPhone 6s! Mun Huaweini oli puhelimen iässä saavuttanut jo hyvinkin kunnioitettavan iän ja päätin päästää sen eläkkeelle. Akku ei kestänyt enää paria tuntia kauempaa, puhelin sammuili, sovellukset pysähteli, netissä surffailu alko käymään täysin mahdottomaks ja hermoja raastavaks, eikä sen kameralla otettuja kuvia kehdannut julkasta missään.
   Mä mietin läpitte eri merkkivaihtoehtoja ja Huaweit on koettu, Sonyt nähty, Nokiaa en ees harkinnu ja Samsungit on ollut mun mustalla listalla siitä lähtien, kun joskus erehdyin sellasen hankkimaan. Noh, mä joskus aikoja sitten heitin ihan läpällä, että sit ku mun rakas Huaweini hajoo, niin seuraava puhelin tulee kantamaan takakannessaan omenaa, josta on purastu pala pois. Ja jep, mä poistuin maanantaina DNA:lta onnellisena iPhone 6s:n omistajana ja sainpas vielä mun Huaweista lähes 50 euroa hyvitystä! 

iphone 6s ruusukulta Mun ainut ennen tätä omistama Applen tuote on iPod, joka valehtelematta on ainakin 6 vuotta vanha ja toimii edelleenkin ihan moiteettomasti, joten luotto kyseisen merkin tuotteiden kestävyyteen on aika kova, joten tää tulee todellakin maksamaan hintansa takasin ja mä oon myös huomannut, että oon todella varovainen nykyään puhelimien kanssa, enkä edellistäkään tainnut tiputtaa koskaan.
   Alkuvaikutelmat oli voi helvetti mä en osaa käyttää tätä! Haha! Mut kas kummaa mä saman päivän iltana osasin jo peruskäytön, vaikka olikin ihan mielettömän outoa, että sitä varsinaista paluunäppäintä ei oo. Ja eilen kaveri näytti vielä pari kikkaa ja pakko todeta, että tää on ihan mielettömän loistava laite. Kameran laatu on ainakin kuus kautta viis, 3D-kosketusnäyttö on osottaunutu todella käteväks ominaisuudeks nopeen selailun kannalta, akku kestää helposti koko päivän ja nykyään mä pystyn vastaamaan jopa blogin kommentteihin puhelimella ongelmitta.

iphone 6s ruusukulta2 iphone 6s iphone 6s ruusukulta1 Värin valitteminen puolestaan oli astetta haasteellisempi tehtävä. Aattelin, että otan joka kultasen tai ruusukultasen, mutta kumman, sitä en osannu päättää. No, onneks Eetu tuli hakemaan tätä mun kans ja myyjän esitellessä sävyjä Eetu sano, että ota ruusukulta ja niinhän mä tein. On noista miehistä jotain hyötyäkin joskus! Hah!

iphone 6s rose gold ruusukulta iphone Mä oon tätä nyt kolme päivää käyttänyt ja tuskin tulee olemaan paluuta enää mihinkään muuhun merkkiin. Mun Huaweini oli toki hyvä ja rakas, mutta kyl tää syrjäyttää sen mennen tullen. Vielä, kun saapuis ebaysta tilatut suojakuoret ja panssarisuojalasi, niin ei tarttis enää pelätä, että mä rikon tän.

Mut iPhone 6s tiivistettynä: taidan olla rakastunu ja onhan tää ihan älyttömän nättikin!

12 kommenttia:

  1. eikää mä oon suunnitellut ostavani ihan saman puhelimen! heti vaan kun iphone 5c sanoo ittensä irti :D toi on niin nätti puhelin ja iphoneihin rakastuneena en vois enää kuvitellakkaan muuta merkkiä. en kuitenkaan haluis ostaa seuraavaks 5s:ää vaan jonkun noista kutosen malleista ♥ onnea uudelle omistajalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kattelin eka noita vitosia, mut njääh, se neljän tuuman näyttö on vaan liian pieni, kun on tottunu isompaan. Mut voin kyl suositella ihan ehdottomasti tätä. :) Niin ihana ja täydellinen! ♥ :)

      Poista
  2. Voi miten nätti tuo väri! :> Paljonko tuo maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Ihan jumalattomasti liikaa... :D Hah! No mut googlaamalla löytyy varmastikin tarkempia hintatietoja. :)

      Poista
  3. Miten opiskelijalla on vara tuollaiseen ;o toi on kuitenkin halvimmillaan sen 750€ vai otokseen tän sillä osamaksulla? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin suunnitellulla ja budjetoidulla rahankäytöllä tietenkin. Mut en halua raha-asioita tuoda blogissa sen enempää esille. :)

      Poista
    2. Eipä se nyt ole mitenkään noloa sitä myöntää :-) Se nyt kuitenkin on aika selvää että DNAlta tän hakiessa se on se maksuvaihtoehto. Ei siis mitenkään pahalla tässä kirjoitella, ärsyttää vaan kun sitä pidetään niin mukamas negatiivisena ettei sitä kehata myöntää. :D

      Poista
    3. Siis ei, ei tietenkään oo. :) Ja jos nyt välttämättä haluut tietää niin en aio tätä kertaheitolla maksaakaan. Mut tää kuitenkin kuuluu mun raha-asioihin, jotka ei mun blogiini kuulu. :)

      Poista
  4. Toi on kyllä niiiiiiiiin nätti puhelin! Kiinnostais vaihtaa samsung iphoneen mut hmmm ... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Mulla on sen verran kokemusta Samsungeista, että jos mulla olis semmonen niin kävelisin pikimmiten elektroniikka ostoksille. :D Hah! Mut voin kyl suositella ainakin tätä. :)

      Poista
  5. Ostin itsekin tan just hiljattain, mietin kans pitkään kultaisen ja ruusukultaisen välillä mut mulla kultainen vei voiton! Vaikka ihana tuo Ruusukultainenkin on! :) Eikä kyllä yhtään oo ikävä vanhaa 4S:sää! :)
    Otiks sä muuten tän minkä kokoisella muistilla? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tää 64 GB:n muistilla. :) Mut hyvä et on kunnolla muistia, koska kyl vähän vois ärsyttää jos tajuis ettei se 16 GB riittäis, eikä tähän kuitenkaa saa mitää muistikorttia. :D Mut tää on kyl niin loistopuhelin, että huh huh! :)

      Poista