29.11.2015

My Christmas Wish List

Mä kirjoittelin jo aiemmin täällä mun joululahjaideoista muille ja pakko myöntää, että noi tyttöystävälle/siskolle ideat pätee myös muhun ja ilahtuisin niistä kaikista. Yritin kuitenkin vielä miettiä, mitä mä oikeesti tarttisin ja haluaisin tällä hetkellä, joten luvassa mun joululahjatoivelistaa!

lahjatoiveet
Kirjoja: Etenkin Jamie Oliverin uus Arjen Superruokaa on osottaunut todella mielenkiintoseks - käyn varmaan joka Cittarireissulla selailemas sitä ja kaikki ohjeet on sellasia pakko-päästä-kokeilemaan -ohjeita! Jutan Voimakirjasta mä oon haaveillu siitä lähtien, kun syksyllä näin sen ekaa kertaa. Niin ja Harry Potter -kirjoja ei tietenkään saa unohtaa. Multa puuttuu ainakin Maaginen maailma ja Suuri Otuskirja.

Calvin Kleinin -alusvaatteita. Mä oon noista Calvin Kleineistä tainnut aiemminkin höpöttää täällä blogin puolella ja edelleenkin tekis niin mieli hankkia ne. Ainut vaan, että se parikymppiä pikkuhousuista tuntuu kovin kalliilta, joten nää olis tooodella kiva joululahja.

Blenderi. Mä sain perjantaina meiän sauvasekottimesta melkein sen metallisen terän irtoomaan kokonaan paikoiltaa, joten mä en oo enää niinkään varma sen kestävyydestä. Sen tilalle olis ihana saada kunnon blenderi, josta oon haaveillut kauan. Kriteereinä olis ainakin se, että sillä vois myös survoo kaikkee jäistä, mihin ei ainakaan meidän sauvasekotin oo pystynyt.

Lompakko. Mun lompakko alkaa olemaan eläkeiässä - vetoketju lähtenyt kolikko-osastosta kokonaan irti ja sitä koristava rusetti on mennyt ihan ihmeellisen väriseks. Uus tulis todellakin tarpeeseen. Tällä hetkellä eniten mun silmiä miellyttää Ted Bakerin ja Korsin mustat peruslompakot.

Valkoisia teemalautasia. Meillä on tällä hetkellä käytössä äitin jostain kaapeista kaivetut vanhat mustat lautaset, joissa näkyy ihan kaikki maailman naarmut pahasti ja en mitenkään erityisemmin tykkää niistä. Olis kiva alkaa keräämään vihdoinkin ihan omaa lautassarjaa. 

Kaikkea pehmoista ja pörröistä: Varma nappivalinta mulle on ainakin kaiken pehmeen ja pörrösen ostaminen. Pörrösukkia, pehmeitä tossuja, fleece-yöhousut, pörröset torkkupeitot, jne. Niin ihania! Viimeks taisin seppäläs käydä hiplailemas fleece -shortseja sydämenkuvat silmissä.

Jumppamatto. Mun jumppamatto kirjaimellisesti hajoo käsiin. Siitä irtoo palasia kokoajan, mut en vaan raaski ostaa uutta, koska kyllähän se vanha on "ihan hyvä." 

Anastasia Dipbrow Pomade & Contour Kit. Näähän on varmasti jokatytön toivelistalla tänävuonna. Vaikuttaa niin hyviltä, että näitä olis ihana itekin päästä käyttämään. Ja muutenkin kaikki meikit kelpaa ja ostoslistalla onki mulla ollut viimeset puolvuotta ainakin uus aurinkopuuteri. 

Nahkahanskat. Vaikka mikään ei voitakaan mummun kutomia tumppuja, niin nahkahanskat olis silti todella kiva olla olemassa ja näitä vois käyttää vähän parempina hanskoina. 

Lahjakortit. Mä kelpuutan lahjakortit oikeestaan ihan kaikkialle - Citymarkettiin, vaatekauppoihin, huonekaluliikeisiin. Niille löytyis varmastikin käyttöä ja noi on just sellasia, joilla voi ostaa jotain hyödyllistä, mitä ei muuten raaskis ostaa. Viimevuonnakin saatiin Eetun kans Halpa-Hallin lahjakortti ja hyödynnettiin se ostamalla silitysrauta- ja lauta, jotka olis ilman lahjakorttia jäänyt varmasti ostamatta.

+ Kaikkien tässä lueteltujen lisäks olis kiva saada kaikkia pikkujuttuja, kuten teetä, laadukasta suklaata ja vaikka superfoodeja, jotka muuten on niin kalliita.

Mä oon tänäjouluna hankkinut entistä enemmän joululahjoja muille, sillä musta on kiva nähdä kuinka se lahjansaaja ilahtuu niistä, vaikka ne lahjat ei tärkeintä joulussa ookaan. Joululta mä kuitenkin odotan eniten sitä rauhallisuutta ja yhdessäoloa. Ja hei, enää 25 päivää jouluun!! 

7 kommenttia:

  1. Tee linkkaa blogisi postaus, vaikka alle 200 lukijan blogeille?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä harkita. :) Voin laittaa jossain vaiheessa toteutukseen. :)

      Poista
  2. Oii voisin laittaa vaikka nuo kaikki omalle toivelistalle! Ja anon ehdotus ei ollut yhtään huono! :)

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ja heii, pitääpä miettiä, jos josain vaiheessa toteuttaisin sellasen postauksen. :)

      Poista
  3. Ootko huomannu et kaupoissa myydään Harry Potter värityskirjaa :p

    VastaaPoista
  4. Tulit meinaan heti mieleen kun bongasin sen tänään kirjakaupassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon itseasias huomannu ja olin eka ihan innoissani siitä. Mut sitä ku pääsin selailemaan sitä kauppaan asti, niin vähä petyin niihin kuviin. Ei ne ollu niin hienoja ku odotin ja taitaa piirtäminen olla enemmän se mun juttu. :) Tuskin jaksaisin kovin kauaa keskittyä vaan värittämiseen. :D Mut kiitos kuitenki vinkistä. :)

      Poista