21.11.2015

Snowy feelings

Aamulla mä heti kirjasin ylös listan kaikista koulujutuista ja päätin, että joka päivä listalta on rastitettava vähintään yks juttu. Sain kun sainkin jo merkattua yhen kohdan valmiiks! Hyvä minä! Mikähän siinä on niin vaikeeta alottaa niitä koulutehtäviä, mut sit ku pääsee vauhtiin, niin ei mee ku hujaus ja tadaa, se on siinä. 

Niin ja hei, mä oon snäpissä (@sonjatuuliak) hehkuttanu varmaan tuhat kertaa lunta, mut pakko hehkuttaa vielä täälläkin. Mä oikeesti oon oottanu lumen tuloo ihan älyttömästi. Mä jo marraskuun alussa taisin sanoo ennen mun synttäreitä kaikille, että mä haluun synttärilahjaks vaan lunta. Hah! No, mut nyt sitä sit on tupruttanu eilisillasta lähtien ja oon tääl ihan joulufiiliksis ja kuuntelen Antti Tuiskun joululevyjä. 

lazy morning Yleensä mä en vapaapäivinä jaksa meikkailla, mut oli pakko päästä testailemaan paria uutuutta luonnonvalossa. Mun uusimmista kosmetiikkalöydöistä onkin tulos postausta lähipäivinä.

IMG_8664 aamupala Oon todennu, että vadelmainen chiavanukas on ihan mielettömän täyttävä aamupala! Hyvä kun tota jaksaa vetästä koko kulhollista naamaan. Erityisen hyvää tää on kouluaamusin - ei meinaan enää kurni maha heti ekoilla tunneilla, vaan tällä satsilla jaksaa lounaaseen asti!

lumispray diy joulukoriste Viimesunnuntaina mun mukaan tarttu Minimanista lumispray ja mun päässä välähti heti idea lumisesta jouluasetelmasta. Luojan kiitos mä olin keränny käpyjä viikonloppuna kotikotoo ja  niiden auettua mä pääsin heti toteuttamaan mun visiota ja tästä tuli niin ihana! Mä jopa taisin muuten torstaina uhata vetästä tätä lumisprayta pihan täyteen ellei sitä lunta ala kuulumaan. Hah!

inkiväärishotti Annika O oli blogissaan vinkannut kelvon flunssankarkotusvinkin ja mun oli pakko kans testailla inkiväärishottia. Onneks en oo ainakaan vielä saanut mitään pahempaa flunssaa ja ehkä tän avulla se pysyy jopa toivottavasti poissa kokonaan.

bralette iherb IMG_8654 Tälläsissä tunnelmissa tänään. Suunnitelmis olis vielä raapustaa yks pahasti myöhässä oleva koulutehtävä valmiiks ja sit mä aattelin vaan ottaa rennosti loppuillan ja vedellä todennäkösesti inkiväärishotteja. Hah! Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

16 kommenttia:

  1. Saako tohon chiavanukkaaseen jotain ohjetta? Vai onko sitä valmiina kaupassa? :o

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei saa valmiina kaupasta! :) Mut googlettamalla löytyy varmasti ohjetta ja voisinhan mä tehä siitä ihan oman postauksenki ja jakaa sen reseptin, jolla mä teen tätä. :)

      Poista
  2. Tuo jouluasetelma on todella kaunis ♥ Ihana idea laittaa lumisprayta käpyihin! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihanan valoisia kuvia! :) Osaatko muuten vinkata, mistä voisin löytää tollasen rintsikkatsydeemin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Eli braleten? Mun omani on ostettu Cubukselta, mut nää on alkanu jostain syystä nukkaantuun aika nopeesti, mut muuten oon tykänny. Ja oon nähny näitä ihan Ginassa ja H&M:ssäkin. :) Varmaan löytyy nykyään lähes jokasesta alusvaatteita myyvästä vaatekaaupasta. :)

      Poista
  4. Aivan ihania kuvia ja mielenkiintoinen postaus! Oot tosi kaunis :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihan mielettömästi tästä kommentista! :) ♥

      Poista
  5. Sun blogin kuvat on aina niin ihania <3

    VastaaPoista
  6. Kiva idea toi käpyjen värjääminen! pitää itsekin kokeilla niin saa tänne kämppään vähän joulusempaa tunnelmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, eikä toi lumispray maksanut paria euroa enempää, joten tosi edullinen ja kiva tapa tuoda tunnelmaa. :)

      Poista
  7. Nyt on vähän hassu kysymys, mutta millaisella kameralla/asetuksilla otat näitä sisäkuviasi?

    Mulla on laadukas kamera ja taitoakin pitäisi olla riittämiin, mutta silti sisällä pimeässä kuvaaminen tuottaa harmaita hiuksia, onko mitään keinoja miten saa tuollaisia yksinkertaisia ja selkeitä kuvia sisällä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä saa kysyä kaikkee maan ja taivaan väliltä! Mä vastailen mielelläni. :)

      Mutta siis kannattaa ottaa ne kuvat valosaan aikaan ja mä ainakin säädän kameran asetuksista vielä lisää kirkkautta kuviin. Mut jos hämärä pääsee yllättämään, niin oon todennu kameranjalan olevan silloin paras apuväline. Kamera jalkaan kiinni ja asetukset kohdilleen, niin pitäis onnistua vähän hämärämmässäkin vielä. :)

      Poista
  8. Ooo tota tekolunta on pakko saada!! :) Ja hei, eikös nuo siveltimet olekkin hyviä! Tai itse ainakin tykkän kovasti. Olin unohtanut jo, että tilasin niitä ja viime viikolla tulikin sitten iloinen yllätys postissa haha.. Mut miten oon voinut unohtaa koko tilauksen xD Innolla jään odottamaan kosmetiikkapostausta! etenkin kiinnostaa tuo ensimmäisessä kuvassa näkyvä ripsari. Sitä on kehuttu monessa blogissa ja olisi kiva kuulla sunkin mielipide siitä! :) ps. Ihania kuvia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi tekolumi on niin ihanaa, että tekis meilkein mieli suihkii sitä koko kämppä täyteen! :D Hah! Ja kyllä, noi siveltimet on jotain niin parasta - yks parhaimmista kosmetiikkaostoksista vähään aikaan! :) Niin ja hei, kosmetiikkapostausta tulossa tänään, mut toi ripsari on jo vanhempia ostoksia, eikä sitä tuu siinä postauksessa olemaan, mut voin suositella - yks mun ehdottomista lempiripsareista! ;) Kiitos! ♥

      Poista