26.11.2015

Things I'm happy about today

teepiparihetki ♥ Ensimmäisten joululahjojen paketointi. Voi kuinka mä rakastankaan pakettien kauniisti pakkaamista.

♥ Auringon vilahtaminen ja sinisen taivaan kurkistelu pilvien välistä. Mulla on jopa toditusaineistoo siitä. Hah!

♥ Mun h&m:n lempparikotitossut. Niin ihanat päivä toisensa jälkeen.
  tossut♥ Kunnon treeni heti aamulla. Voiko ees olla parempaa? Päivä lähtee niin hyvin käyntiin tunnin jumpan jälkeen ja ei varmastikaan oo muuta keinoa saada niin paljon puhtia päivään.

♥ Koulutehtävien edistyminen. Vihdoin ja viimein oon saanu otettua itteeni niskasta kunnolla kiinni. Mut pikkuhiljaa alkaa hommat viimeinkin eteneen, vaikka aluks näytti epätoivoselta.

♥ Piparien koristelu. Maanantaina väsäsin taikinan alusta asti ite, tiistaina leivoin piparit ja tänään päätin laittaa viimesetkin luovuuden rippeeni kekoon ja koristella ne - niin koristeluunkin taion sen pikeerin ihan ite. Alusta asti ite tehtyjä pipareita siis! Namnam!
  real techniques♥ Kaupoissa kiertely. Kaupoissa haahuilu saa mut aina rentoutumaan jostain syystä. Tykkään tutkiskella kauppojen ruokahyllyjen valikoimaa ja etsiä kaikkee uutta kokeiltavaks.

♥ Joululaulujen kuunteleminen!

♥ Sivellinkipon koristelu jouluiseksi. Vähän kultaista lahjanarua ja tadaa!
  jeetnetn♥ Vapaapäivä, kotona oleminen valoisaan aikaan ja valokuvaaminen - ehdottomasti paras tapa viettää aikaa. 

♥ T-paidat. Siis oikeesti, mä vihasin ennen t-paitoja. Tällä hetkellä kuitenki tuntuu parhaimmalta vaihtoehdolta vetää lököteeppari päälle aamulla ja olla panostamatta sen kummemmin pukeutumiseen. Useimmiten alaosana on vieläpä kaikista mukavimmat jumppatrikoot.

♥ Kuuma kuppi teetä ja sohvan nurkassa rentoutuminen blogeja lukien.
  kynnet
♥ Huominen Black Friday!!! Pitää metsästää ainakin talvitakki, saapikkaat, ehkä parit joululahjat, alusvaatteita ja jos oikein halvalla saa meikkejä niin myös uus aurinkopuuteri.

♥ Tuleva viikonloppu. Otetaan huomenna suunta kohti Ikaalista ja pääsen kattomaan meidän pikkukisuleita pitkästä aikaa. Ja kyllä - meillä kotikotona on tällä hetkellä kissanpentuja kaksin kappalein! Awwww!

♥ Riisinuudelikanawokki. Hyvää ruokaa ei voita mikään!

lahjojen paketointi ♥ Kinsellan kirjan lukeminen. Niin täydellistä aivot narikkaan lukemista koulutehtävien välissä. 

♥ Uudet treenipöksyt. Vaikka mun treenimotivaatio on muutenki tosi korkeella, niin uudet treenivaatteet entisestään vaan lisää innostusta. 

♥ Joulukoristeiden hypistely kaupoissa. Pakko joka kauppareissuilla haaveilla kaikista ihanista koristeista. Päätettiin, että ensviikolla, kun vihdoin ja viimein on joulukuu, niin haetaan se mun haaveilema valkonen tekokuusi. Ootan niin paljo, että pääsen koristelemaan sitä!

IMG_8921 ♥ Terveenä pysyminen. Oon niin onnellinen siitä, että oon pysynyt suhteellisen terveenä koko syksyn.

♥ Uuden lempivloggaajan videoiden katsominen. Eksyin kattomaan Aspyn Ovardin youtube -kanavalle ja sitä kautta kattomaan Aspynin ja Parkerin videoita muutama päivä sitten ja mitään muuta en oo sen jälkeen kattonutkaan. Niin parhaita!

♥ Laittautuminen rauhassa. Siinä, et mulla on aina vaan alkuviikko koulua ja loppuviikko vapaata on kyl etunsa. Saan monena aamuna laittautua ihan rauhassa ilman minkäänlaista kiirettä. Pieni meikkituokio tuo ihanan hengähdystauon koulujuttujen kanssa puurtamisen lomaan.

piparien koristelu Tän kaiken harmauden keskellä pitää vaan ajatella niitä pienimpiäkin ilonaiheita, niin jaksaa paljon paremmin. Musta tuntuu, että aika vierähtää vaan koulujuttujen kanssa stressatessa, mut hetken pohdiskelun jälkeen tajusinkin, että ehkä tääkään päivä ei oo ollut niin kamala kuin mitä mä aluks ajattelin. Kyllä niistä huonoimmista ja tylsimmistäkin päivistä löytyy aina jotain hyvää, kun hetkeks pysähtyy ajattelemaan! 

12 kommenttia:

  1. Nää sun sivut bugii tosi pahasti meidän kaikilla koneilla ja kännyköillä.. Onks sulla jotain koodeja tai isoja tiedostoja sivulla, jotka saa nää bugimaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh! :( Kyl nää mulla ainakin on kaikilla laitteilla toiminu ihan moitteettomasti, että en osaa sanoo.

      Poista
    2. mullakin toimii hyvin! :)

      Poista
    3. Hyvä kuulla, että toimii ainakin joillakin hyvin. :)

      Poista
  2. Miksi tekokuusi ettei aito? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kuitenkaan olla tääl Seinäjoella jouluna ja muutenkaan en tiiän, mistä täältä sais aitoja kuusia. Mut parempi vaihtoehto siis ottaa tänne tekokuusi, joka kestää sit monta vuotta eikä varise! :D Mut Ikaalisissa kotikotona on sit jouluna aito kuusi, joka haetaan itte mettästä. :)

      Poista
  3. Mulla kans tää sun blogi lagaa tosi paljon, nytkin teksti ilmestyy tähän kommenttikenttään hemmetisti jäljessä ja rullaaminen on haastavaa. En tiedä johtuuko koodaukssesta vai mistä lie, koska muut blogit toimii ihan hyvin ja kone on uusi, joten ei pitäisi olla ongelmaa pyörittämisen kanssa... Kuitenkin - ihana postaus, toi hymyn huulille. Alkoi tehdä mieli pipareita... :D En tiedä millä koristelet, mutta me tehdään koristelumömmö aina itse sekoittamalla tomusokeriin sitruunamehua. Jos et oo ite kokeillut vielä, niin kannattaa - tulee aivan tosipaljon parempaa kuin kaupan mömmöistä! Ja mun mielestä myös helpommin käsiteltävää :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii eli pitää alkuviikosta, kun on aikaa niin paneutua tähän ulkoasuun kunnolla ja korjailla mahdollisia jumituksen aiheita. Mut kiitos! :) Ja mä koristelin ihan ite tehdyllä pikeerillä eli kananmunanvalkuaista sekotettuna tomusokeriin ja pari tippaa sitruunamehua antamaan lisämakua. :) Mä en oo koskaan ees tainnu ostaa kaupasta valmiita koristelutuupeja - kuulostaa niin turhilta kun voi tehä itekin. :D

      Poista
  4. Mullakin lagaa tosi paljon joka laitteella :/ Itsekin tein eilen pipareita ja ne ovat niin hyviä ❤️
    jenzkusmile.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh. :( Pakko varmaan nollata koko alkuasu ja laittaa uusiks, sillä oon tätä aikoinaan niin paljon muokkaillu html-koodeista, niin en tiiä mikä siel olis se jumituksenaiheuttaja, vaikka mulla kyl toimiikin kaikilla koneilla hyvin. Ja piparit on kyl niin parhautta! ♥ :)

      Poista
  5. Tää oli tosi ihana postaus ja ihania kuvia taas! Mulla ei ainakaan koneella, eikä puhelimella ole koskaan sun blogi lagannut! Mikä kamera sulla muuten on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä muokkailin koko ulkoasun uudestaan ja varmistin, ettei tää enää jumita millään, joten toivottavasti toimii nyt kaikilla hyvin. :) Mulla on Canon EOS 600D, joka on mun käyttöön ollu ainakin ihan huippuvehje! :)

      Poista