5.11.2015

Thursday feelings

Torstai ja mun viikonloppu alko nyt! Miljoona tehtävää olis rästis, mut hei onneks on blogi ja kämppä hoidettavana, niin voi keksiä mahollisimman paljo tekemistä, joilla vältellä kaikkee olennaista. Alkuviikosta mä esimerkiks siivosin ja pesin paikat lattiasta kattoon, järjestin suunnilleen kaikki kaapit uudelleen, tein hyvää ruokaa, leikkasin mun hiukset, purin mun vaaterekin sisustusinspiraation johdosta, kävin kaupoilla, pesin pyykkiä ja hinkkasin lieden putipuhtaaks - ihan vaan siks, että voisin sanoo, että mulla on parempaaki tekemistä kuin tehä koulutehtäviä. Hah. Ehkä pakko ottaa itteensä niskasta kii. Onneks muhun ei kuitenkaan oo ainakaan vielä iskenyt mitään syyskoomaa, että makailisin vaan sohvalla netflixin parissa kuten kaikille muille näyttää käyneen.

glitterkynnet jouluvalot Raahasin sunnuntaina iskän tekemät seivästikkaat tänne Seinäjoelle ja ei voi muuta kuin huokailla kuinka kivalle ne näyttää!

halpojameikkeijä Cittarissa ihan liikaa kaikkia kivoja meikkitajouksia ja pakko oli napata muutama tuote mukaan, koska hei , pitää ostaa silloin kun saa halvalla! Vähä sama juttu ku se, että pitää tankata silloin kun bensa on halpaa, vaikka oliskin vielä neljäsosa tankista täynnä... Mut rakastuin ainakin ihan täysin tohon hilekynsilakkaan!

viininpunanenhame Ei muuten tartte kahta kertaa miettiä mikä on mun tän hetken lempivaatekappale. Tää hame. ♥
minäminä banaaniproteiiniletut Ei päivääkään ilman protskulettuja. Tällä kertaa laitoin vielä kanelia mausteeks antamaan pientä jouluvivahdetta.

tuikkuja selfieJotenkin ihana muuten huomata kuinka näissä kuvissa on jotenkin joulunen fiilis - jouluvaloja, kimallusta, kynttilöitä ja punasta. Monettakohan kertaa mä hehkutan lähestyvää joulua. En mä sentään onneks oo ihan vielä ruvennut päiviä laskemaan. Hah. Mä en edes odota mun noin viikon päästä olevia synttäreitä, mut joulu tule jo!

12 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus ja nää kuvat on jotenkin poikkeuksellisen tunnelmallisia ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tämmösiä kuvia on ihana katella! Tosi upeita :) Sait täältä uuden lukijan, todella kivan oloinen blogi sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tooosi kiva kuulla, että tykkäät. :)

      Poista
  3. Onks toi ripsari hyvä? Oon miettiny sitä nyt seuraavaksi ostavani ? :)

    http://janitaqq.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on nyt toinen hylsy minkä ostan eli joo, on hyvä ainakin mun mielestä! :) Erottelee ja pidentää just sopivasti ja lopputulos on luonnollinen. :)

      Poista
  4. Oi, ihanan jouluista, sinä kuin tunnelmakin :) Toi hame on muuten tosi kiva, saakos udella mistä se on hommattu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisit selannu yhen postauksen taaksepäin niin ois selvinnyt. :D Hah. Mut siis se on New yorkerista ja hintaakin oli vaan 7 euroa. :)

      Poista
  5. Oi miten ihania kuvia taas ♥ Itse ostin vasta tuon saman kimaltelevan tuikkukupin Pentikistä :) Tuo Maybellinen ripsari on muuten hyvää, itselläni on ollut se käytössä jo useamman kuukauden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Mä oon saanut ton kaverilta lahjaks ja se on kyl kieltämätä niin ihana - heijastaa kivasti valoa. :) Ja kiva et säki oot tykänny tosta ripsarista. :)

      Poista