24.11.2015

Uutuuksia meikkipussissa

Mä en juuri koskaan osta mitään kosmetiikkaa normaalihinnoilla, vaan oon oikee tarjoushaukka ja juoksen kaikkien hyvin tarjouksien peräs. Oon viimeaikoina tehnyt aikamoisia löytyjä, vaikka moni näistä tuotteista on vilahtanu viimesimmissä postauksissa, niin halusin esitellä näitä vielä paremmin ja kertoa näistä mielipiteeni.

kosmetiikkauutuuksia meikkivoide Max Factor Skin Luminizer & L'Oréal Paris True Match -meikkivoiteet

Mun Garnierin luotto-BB-voide veteli viimesiään ja mulla oli ostoslistalla uus samanlainen. Kuitenkin mä aattelin, että jos nyt kuitenkin kokeilis ostaa ihan oikeen meikkivoiteen välillä, vaikka mä vihaankin sitä sävyn valittemista. L'Orealin True Match tarttu mukaan Anttilasta vähän päälle kympin tarjoishintaan. Noh, Amandan ollessa meillä me tutkiskeltiin Minimanissa meikkihyllyjä ja siellä oli "Kaikki Max Factorin meikit -50%" -lappunen! Mä oon aina tykänny Max Factorin meikeistä ja nappasin tän vielä kokeiluun ja hintaa jäi ihan muutama hassu euro. Normaalisti kun nää tuntuu olevan niin  kalliita.
   Mä oon sekotellut näitä kahta sävyä keskenään ja ei vitsit näiden kahden combolla saa ihan mielettömän luonnollisen lopputuloksen. Tykkään molemmista ja eikä muuten tartte vähään aikaan ostaa uutta meikkivoidetta!

real techniques siveltimet elf poskipuna
Real Techniques Core Collection & Sculpting Brush ja E.L.F Baked Blush

Jostain blogista lueskelin, kuinka moni on tilannut ulkomailta Real Techniques siveltimiä paljon Suomen hintoja halvemmalla. Eksyinki sitten iHerbin sivuille ja pitkän pohdinnan jälkeen ja mahdollisten verojen laskeskelun jälkeen mä klikkasin ostoskoriin  Core Collectionin ja Sculpting Brushin sekä E.l.f:in Baked Blushin sävyssä Peachy Cheeky. Hintaa näille kaikille tuli yhteensä noin 20 euroa, sekä noin kolmen euron postikulut siihen päälle. Ei paha vai mitä? Suomessa en olis saanut ees yhtä sivellinsettiä tohon hintaan. Suosittelen siis tutustumaan iHerbin sivustoon, jos haluaa tilailla E.l.f:in meikkejä halvalla tai noita siveltimiä. Eikä muuten postituksessakaan mennyt kuin viikko, vaikka mä ootin paaaljo pidempää toimitusaikaa.
   Pienten testailujen jälkeen en vois tyytyväisempi olla näihin. Noi siveltimet vaikuttaa todella laadukkailta ja ne on tooosi pehmeet, eikä muuten ollut yhtäkään siveltimen karvaa pöydällä meikkaamisen jälkeen, kuten normaalisti. Hah! Ja toi poskipuna - siis mä luulin, että mä oon ihminen, jolle ei vaan poskipuna sovi. Tai jotenkin mulle tulee poskipunasta mieleen 7-wee Sonja poskipunaleikit, kun poskipunaa on "kauniisti" levitettynä puoleen naamaan. E.l.f:in puna kuitenkin yllätti mut täysin. Se antaa ihan mielettömän kauniin hehkun ja ei vois todellakaan uskoo, että maksoin tosta vaan kaks euroa!
 maxfactor Max Factor Clump Defy Extensions Mascara & Creme Puff Pressed Powder

Mulla on tapana sanoo, että se mitä ei Minimanista saa, niin sitä sä et tartte! Hah! Siellä kun tuppaa olemaan aina parhaimmat tarjoukset, kaikkee kivaa sisustustavaraa ja edullista ruokaa. Ja mikä tärkeintä, se ei oo liian iso. Mä meinaa vihaan esim. Prismaa, koska sieltä nyt ei yksinkertasesti löydä mitään sen koon takia.
   Mut siis nää Max Factorin tuotteet oli kans -50% tarjouksella ostettuja Minimanista. Tota ripsiväriä mulla on ollu ennenki ja se on ehkä maailman parasta. Muutenki mulla kuluu ripsivärit aina niin nopsaa, että parempi ostaa aina halvalla saadessa varastoon, koska silloin kun se ripsiväri loppuu, niin se ei ainakaa oo kaupois tarjoukses...
   Puuterikin osottautu todella hyväks tuotteeks. Ainut mikä mua mietityttää on toi kansi, joka tuntuu vähän pysyvän huonosti paikallaan.

new
Schwarzkopf Got2b Mindblowing -hiuslakka & Batiste kirsikan tuoksuinen kuivashampoo

Tää hiuslakka näkykin täällä blogissa muutama postaus takaperin ja taisin sitä jo silloin kehuskella. Eli tiivistettynä: kuivuu todella nopeasti, loistava pito ja täyttää kaikki mun vaatimukset. Batisten kuivashampoo on on osottautunu ihan korvaamattomaks tuotteeks ja edellisen kukkaisversion loputtua mä ostin tän kirsikan tuoksusen yksilön ja eihän tästäkään voi olla tykkäämättä. Jos ette oo vielä Batisten tuotteita kokeillu, niin kokeilkaa, ette voi pettyä! Nää molemmat tuotteet taitaa muuten olla vielä tän kuun loppuun sekä Anttilassa että Citymarketissa tarjouksessa, joten kaikki tarjoushaukat nyt liikkeelle. Haha!

Tällaisia juttuja on tarttunu viimeviikkojen aikana mukaan. Löytykö näistä teille testaukseen jotain tai haluisitteko kuulla esimerksiks noista Real Techniquesin siveltimistä tarkemmin?

8 kommenttia:

  1. Mä kävin just tänään ostamassa Batisten kuivashampoon sen kukkaisversion! Ja mä ainakin haluaisin kuulla noista siveltimistä tarkemmin vielä. Tykkään muuten sun blogista paljon, koska täällä on aina hyvälaatusia ja valosia kuvia ja hyvät aiheet postauksilla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kukkaisversio on tooosi hyvän tuoksunen ainaki! Mun poikaystäväki kerran kyseli, mitä hajuvettä oon laittanu, kun olin suihkutellu sitä mun päähän. :D Pitää harkita, jos tekisin noista siveltimistä viel ihan oman postauksen ja kertoisin, mitä käytän mihinkin. :) Ja kiitos mielettömästi! ♥

      Poista
  2. oihh näyttää niin täydellisen väriseltä tuo poskipuna :3 Just tollanen sopivan vaalea! Tää oli kiva postaus <3!
    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl ihan täydellinen! Se ei oo semmonen perinteinen punanen poskipuna vaan se antaa just sellasen sopivan hehkun, mistä mä tykkään! :) Kiitos! ♥

      Poista
  3. Oi että RTn siveltimet on niin parhautta♥

    VastaaPoista
  4. Mä vihaan kanssa meikkivoiteiden ostamista, se sävyn valitseminen on oikeasti liian hankalaa :D Teen myös samoin, että sekoitan paria eri sävyä niin syntyy paljon parempi. Mukava kuulla, että olet tyytyväinen noihin siveltimiin, ne ovat niiiiin pehmeitä.. kuin vauvan pylly haha :'D Ehkä mä uskaltaudun hankkimaan tuollaisen ripsarin myös itselleni ;) JA hei niimpä! Minimanista löytyy aina kaikki tarpeellinen ja se on monesti paljon edullisempi kuin muut kaupat. Se minimanin sisustuspuoli vai mikä onkaan on sellainen paikka missä voi viettää aikaa vähän liiankin kauan. Jään aina hypistelemään niitä purkkeja ja purnukoita :D Ps. kiitti vinkistä siihen lumisprayhin! Kävin hommaamassa sitä tänään ja huomenna pääsee kokeiluun ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja sit ku mulla ainakin on tapana testailla niitä sävyjä kaupassa kaulaan, niin voin vaan kuvitella kuinka kirjavalta mun kaula näyttää aina meikkivoiteiden kokeilujen jälkeen. :D Ja joo, noi siveltimet on vaan parhautta ja vauvan pylly on kyl hyvä vertauskuva niille. :D Hah! Mä teen yleensä kaikki ruokaostokset Minimanissa ja aina on pakko Eetulle sanoo, et hei käydään eka tuola toises pääs vähä haaveilemas. :D Se sisustusosasto on kyl niin ihana! Ja ole hyvä vaan. :) Kiva kun mun höpinöistä on jollekin hyötyä joskus. :D

      Poista