26.12.2015

Christmas snaps

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut ihana joulu! Mä oon nauttinut ruuasta, pelannu kymmeniä kertoja uudelleen ja uudelleen samoja lautapelejä ja nauranut iskän huijausyrityksille, kattellu telkkarista Tonttu Toljanteria ihan innoissani perjantaiaamuna (mua niin harmitti, kun en ehtiny kaupoista metsästään sitä joulukalenteri dvd:tä, ennen ku se oliki jo loppu jokapaikasta), ihastellut muutamaa taivaalta putoavaa lumihiutaletta, viettänyt aikaa perheen kanssa lähes kyllästymiseen asti (hah, ei vaan!) ja taisin mä parit jumpatkin vetästä, koska siitä nyt sattuu tulemaan niin hyvä fiilis. 

Jouluaattona kohokohtana oli ehdottomasti lahjojen avaaminen. Tällä mä en kuitenkaan tarkota sitä lahjojen saamista, vaan sitä kuinka muut avas mun niille hankkimat lahjat. Oli niin ihana huomata, kuinka mun pikkuveljet oli ihan onnesta soikeena, kun olin hankkinut niille pelin, jota ne oli toivonut monta kuukautta, kuinka äiti ilahtu mun sille hankkimasta talolyhdystä, jota se oli toivonut niin kauan ja miten iskä kehu mun sille hankkimaa juomaa. En mäkään ilman lahjoja jäänyt, vaikka toisaalta, mulle kelpais joulu ilman lahjojakin. Niiden antaminen on miljoona kertaa parempaa!

joulu1 joulu4 Vaikka me vietetäänkin jouluaatto aina kotosalla lähtemättä minnekään, niin silti musta on kiva silloin pukeutua nätisti ja laittautua. Tänä vuonna päälle pääty mun iki-ihana paljettihame oliivinvihreän paidan kera. Tykkään!

joulu5 Jouluna vähän jännitti miten meidän pikkukisut suhtautuu joulukuuseen - repiikö ne kaikki koristeet alas tai kaatakohan ne koko kuusen. Noh, loppujen lopuks meidän vauvelit tyyty vaan haistelemaan kuusen tuoksua.

IMG_9885 joulu3 Joulusaunassa mun fiilikset tais kävästä vähän juhannuksenkin puolella. Meillä oli kesällä säilötty vihta joulusaunassa käytössä, pihalla palo iskän virittämä pieni roihu ja ulkona tais olla lämpöasteitakin samanverran kuin toissajuhannuksena. Haha!

joulu2 Nyt mä ootan kuitenki innolla jo arkeen palaamista, jotain muuta kuin jouluruokaa sekä alennusmyyntejä, joihin toivottavasti suunnataan vielä ensviikolla.

Rentouttavaa tapaninpäivää kaikille, joka on muuten wikipedian mukaan "joulunseudun kirkkopyhä, ensimmäisen marttyyrin Stefanoksen ja hänen myötään kaikkien marttyyrien muistopäivä. Tapaninpäivä, 26. joulukuuta on aina ollut myös hevosten ja hevosmiesten päivä." Oli pakko googlettaa ja jakaa tää tieto muillekin, sillä mä en tätä tiennyt! Heh!

5 kommenttia:

  1. Voi vitsit mikä asu!!♥ Mistä toi hame on? :) Muutenkin ihania kuvia :>
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iteki oon sitä mieltä, että toi asu oli vaan niin ihana, että pakko saada sama kokonaisuus taas piakkoin päälle! :) Toi hame on ostettu vähän aikaa sitten h&m:stä. :) Kiitos! :)

      Poista
  2. Oii, mikä ihana jouluasu ♥ ja kynnet!! Ja toi kisu on todella suloinen tapaus :'3

    VastaaPoista