23.12.2015

Christmassy x 7

Huomenna on jouluaatto! Siis mitä? Vastahan oli joulukuun ensimmäinen päivä. Mä en tänä vuonna edes hankkinut kalenteria, joten päivät on kulunut nopsaan ilman, että olisin mitenkään erityisemmin sitä huomioinut. Ehkä sitä vanhempana osaa vaan paremmin nauttia joka hetkestä, eikä vaan odota sitä itse jouluaattoa. Mä oon kuitenkin ihan mielettömän innoissani huomisesta ja aion varmastikin pompata aamulla sängystä ylös kukonlaulunaikaan.

Maanantaina mä alotin jouluvalmisteluita piparkakkutaikinan teolla, tiistaina leivoin piparkakkutalon palaset, eilen koristelin ne ja tänään kokosin vihdoin ja viimein koko komeuden valmiiksi - selviydyin jopa ilman palovammoja. Hyvä minä!
   Tänään oon vieläpä leiponut torttuja ja taisinpa kokeilla muutamaa uutta torttumalliakin. Parina viimepäivänä ollaan pidetty myös jouluvideomaratooni ja virittäydytty tunnelmaan katsomalla vanhoja jouluja - ei voi muuta kuin nauraa, kuinka hassuja me ollaan aina oltu, sillä joku on aina laukomassa tyhmiä vitsejä koko ajan! Haha! 
   Ja tiettekö, mä luulin, että multa jää se tekokuusi ostamatta tänävuonna, mut kyllä mä kuitenkin eilen Halpa-Hallista nappasin pienen valkosen kuusen mukaani koristamaan mun huonetta kotikotona.
  joulu2015piparkakkutalo2015 joulu2015.. joulukynnet2015 joulukynnet joulu2015... joulukynnet2015.

Rentouttavia viimeisiä joulunodotushetkiä kaikille! ♥

8 kommenttia:

  1. Jep, aamulla on kyllä herättävä aikasemmin ku yleensä. Ootpa panostanut tohon piparitaloon, just hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. Aikasin herääminen vaan kuuluu jouluun. :) Musta taas tuntu, että toi piparkakkutalo oli aika hutasu. :D Hah!

      Poista
  2. Tosi ihana tuo piparkakkutalo! :) Itsekin yritin sellaista tehdä, mutta kun seinät vaan katkeili ja ei millään tarttuneet toisiinsa kiinni, oli pakko luovuttaa... Mutta sainkin juuri äsken kaverilta joululahjaksi piparkakkutalon! :D
    Hienoja kuvia muutenkin tässä postauksessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :) No höh, mut ehkä parempi onni enskerralla ja hei, tekemällähän sitä oppii. :) Mut hyvä tuuri kävi kun sait sit lahjaks. :)

      Poista
  3. Sulla on aina niin kivoja kuvia, että tuli mieleen millä kameralla kuvaat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Mulla on käytössä Canon EOS 600D. :)

      Poista