4.12.2015

Current Favorites

Pihalla tupruttaa lunta ja mä toivon, että se ei muutu vielä vedeks niinku on luvattu. Pieni lumikerros maassa tuntuu piristävän kummasti. Mä en oo pitkiin aikoihin listannu mun suosikkeja ja taisin viimeks neljä kuukautta sitten luetella niitä. Aattelinkin siis kertoo vähän mun tän hetken suosikeista paremmin.
  tämän hetken suosikitFour Reasons Moisture Mist & Doven Pure Care Dry Oil conditioner

Mun hiukset tuntuu talvella tuottavan enemmän sähköä kuin paikalliset sähköntuottajan yhteensä. Talvella on tärkee muistaa hiusten kosteutus ja näiden kahden combo on saanu mun hiukset pidettyä hyvin kurissa tähän mennessä. 

joulutuoksusuosikki Joulutuoksu

Ei olla kertaakaan saunottu ilman tätä joulutuoksua moneen viikkoon. Mmmm! Tää tuo niin ihanan jouluisen tuoksun saunaan, joten tätä on pakko joka ikinen saunomiskerta laittaa löylyveden sekaan. Luojan kiitos mä oon onnellinen siitä näin talvisaikaan, että meidän kämpässä ylipäänsä on sauna!

Aspyn + Parker 

Kuinka jonkun elämää jaksaa tuijottaa tuntikausia ja seurata, kun täysin tuntemattomat käy kaupassa, koristelee kuusta, juhlii synttäreita ja höpöttää tyhjänpäiväsiä? En tiiä, mut mä oon ainakin täysin koukussa Aspynin ja Parkeri videoihin. Aamu lähtee niin hyvin käyntiin, kun saa laittaa youtubesta pyörimään yön aikana ilmestyneen videon. Eikä muuten Aspyn oma lifestyle -kanavakaan oo hullumpi - myös sieltä tulee tuijoteltua usein video jos toinenkin. Ja noiden kahden häävideo - niin ihana! ♥

favs1 Paljetit ja kaikki kimaltava

Musta on kuoriutunut viimeaikoina harakka. Oon kaivanut kaiken kimaltavan viimeaikoina kaappien pohjilta esiin ja kaupassa kuljen sydänsilmäemoji naamalla, kun näänkin vähä jotain glitteriä.

suosikit Clipperin teet 

Siis miten mä oon voinut missata kokonaan näiden teiden olemassaolon? Nää on parhaimpia teitä, mitä mä oon koskaan maistanut. Toi karpalo-vadelma -tee maistuu ihan joltain kuumalta mehulta, eikä se silti oo mikään ällömakea, niin kuin jotkut marjateet, mitä oon maistanu. Ja toi sleep easy -tee on löytänyt paikkansa lopullisesti mun iltarutiineista. Pakko saada sitä aina kupillinen ennen nukkumaanmenoa.

nivea creme Nivea Creme 

Jos etsitte jotain kohtuuhintaista rasvaa, joka myös hoitaa hommansa kunnialla, niin valitkaa tämä. Valehtelematta paras rasva, mitä oon koskaan käyttänyt! Ainut miinus siitä, että menin ostamaan tästä sen pienemmän purkin ja oon käyttänyt tän nyt jo tyhjäks. Hah! Pakko käydä ostamassa tästä se isompi yksilö. Ei voi muuta kuin ihmetelle, kuinka joku rasva voikaan kosteuttaa niin hyvin. Ei oo tietookaan kuivista sääristä tai kyynärpäistä tän käytön jälkeen.

current favs
E.l.f Baked blush & Real Techniques -siveltimet

Nää näkykin jo pari postausta takaperin mun blogissa, mut eihän näitä voinut millään jättää pois tän hetken suosikeista. Oon niin vakuuttunut noiden mun Real Techniques -siveltimien loistavuudesta. Ne on niin pehmeet ja mun päivittäiset meikkausrutiinit on todellakin helpottuneet noiden myötä. Niin ja toi poskipuna - ihan täydellisyys!

Tiettekö... Toi lumisade muuttu vesisateeks tän postauksen naputtelun aikana. Höh! Nyt mun pitäs ruveta pakkaamaan, sillä tiedossa olis taas viikonloppu Ikaalisissa ja sunnuntaina suunnataan vielä Kankaanpäähän mun vaarin 70-vuotis -synttäreille. Mutta hei, löysittekö jotain kiinnostavaa näiden suosikkien joukosta? Niin ja mukavaa viikonloppua kaikile!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti