12.12.2015

Lately

Kiireet tuntuu painavan päälle välillä vähän liikaakin, eikä ajatuksetkaan tunnu enää oikein pysyvän mukana. Eilen esimerkiks käytiin illalla saunas ja mä levittelin sen jälkee ihan normaalisti päähäni hoitsikan ja pesin itteni ja noin pari tuntia sen jälkeen rupesin järkeileen, että unohdin käyttää kokonaan shampoota! Siis ihan oikeesti, miten ihminen voi pesulla käydessään unohtaa shampoon!?    Ensviikolla olis vielä pari päivää koulua ja tarttis selviytyä markkinoinnin ja ravitsemuksen erityiskysymysten tenteistä ja siihen päälle pitäs vielä väsätä yks esitelmä, markkinointisuunnitelma ja jonkinmoinen raportti. Ei paha vai mitä. Hah!

IMG_9332 Onnistuin yks päivä taikomaan lähes täydellisyyttä hipovan sotkunutturan. Kumma juttu, sillä yleensä mun hiuksiin sotkunuttura on ollu yleensä lähes mahdotonta saada aikaan ainakaan mitenkään järkevästi.
  protskuletutMaapähkinävoi protskulettujen päällä - niin hyvää! 

tyttö joka muuttui lasiksi Mä mietin pitkään, mitä mieltä mä oon tästä kirjasta, sillä tää on samalla niin surullinen ja kaunis. Mä harvoin löydän kirjoja, jotka jaksaa pitää mut koukussa loppuun asti, mut tästä oon tykkännyt. Tää kertoo tytöstä, joka alkaa pikkuhiljaa muuttumaan lasiksi sekä pojasta, joka rakastuu tähän tyttöön. Voin suositella! 

antti tuisku Mä kaivoin viimeviikonloppuna kotikotoo mun huoneen nurkista Antti Tuiskun joululevyn, sillä mua rupes ärsyttämään joululaulujen kuuntelu Spotifystä, koska mainokset! Aaargh! Mut tää on nyt pyörinyt valehtematta varmaan 20 kertaa viikon aikana.
    kuoret ebaystaTilasin ebaysta kuoret mun puhelimeen ja nyt ne viimein tuli perille. Tykkään ihan mielettömästi etenkin noista norsuista! 

IMG_9375 Leivoin myös ekaa kertaa torttuja tänä vuonna ja niistä tuli rumia. Haha! Mut joulutorttu + tee + pari hömppälehti on aika hyvä combo iltaisin.

sotkunuttura punaset kynnet
Mulle ei mun mielestä sovi yhtään punaset vaatteet, enkä muutenkaan sen kummemmin tykkää punasesta. Vaikuttaiskohan tää joulunodotus kuitenki siihen, että tätä väriä pääty pitkästä aikaa mun kynsiin? Viimeks taisin käyttää punasta lakkaa viimejouluna. 

Nyt mä kuitenkin taidan jatkaa dialyysipotilaiden ravitsemuksen opettelun parissa ja paistaa parit protskuletut motivaatioruuaks!

8 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten onnistunut toi sotkunuttura! Mulla se ei onnistu ikinä :(
    http://jenicaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan onnistu lähes koskaan sillä mun hiukset on niin liukkaat. Mut hei, onneks joskus onistuu ihan sattumalta lähes täydellisesti. Ongelmana on vaan, että tuskin tuun onnistumaan toista kertaa. :D

      Poista
  2. Haha ei vitsit, mullekin kävi joku kesä sitten niin, että pesin hiukset pelkästään vedellä. :D Mulla ei ollut edes sitä hoitoainetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Siis kuinka voikaan joskus ajatukset olla joskus niin hukassa, että unohtaa tämmöset simppeleimmätkin jutut. :D

      Poista
  3. No on kyllä upea sotkunuttura! :D Ei onnistu multa KOSKAAN.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja kuten sanoinki jo, että eipä onnistu oikein koskaan mullakaan, joten ehkä teil muillaki on toivoo onnistua joskus tulevaisuudessa edes kerran! :D

      Poista
  4. Sotkunuttara<3 Oon huomannut, että sotkunuttara onnistuu parhaiten kun sen oikeasti vain hutasee päähän, mutta jos sitä yrittää alkaa vääntämään kunnolla niin ehei silloin ei ole toivoakaan :DD Ps. Sonja, mä tykkään tosi paljon sun blogista! Täältä löytyy aina hyviä kuvia ja juttuja laidasta laitaan- jatka samalla tavalla<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin näin - silloin kun ei ees yritä saada aikaan mitään hienoo nutturaa niin pääsee parhaimpaan lopputulokseen. Ratkasu sotkunutturan tekoon taitaakin olla, että ei saa miettiä sen kummemmin mitä tekee. :D Ja voi vitsit sä sait oikeesti hymyn mun huulille! ♥ Ihana kuulla, että tykkäät mun höpinöistä ja kuvista. Tälläset kommentit inspiroi mua niin paljon ja saa mut innostumaan bloggaamisesta aina entistä enemmän! :) ♥

      Poista