20.12.2015

New parka

Perjantaina ajeltiin Seinäjoelta Ikaalisiin ja lauantaina jatkettiin matkaa Kankaanpäähän käymään mun mummulassa ja Eetun kotikotona sekä sukulaisilla. Kiireinen viikonloppu siis takana. Nyt oon taas Ikaalisissa ja voi vitsit, miten ihanaa, kun ympärillä on koko ajan jotain hälinää ja pikkuveljet seurana - niin ja meidän vauvakisulit. 

Lauantaina mä halusin ehdottomasti päästä ottamaan ulos muutamat kuvat, koska aurinko ja mun uus rakkaustakki! Kierreltiin torstaina Seinäjoella joululahjaostoksilla ja h&m:llä oli jo alkanu alet. Mä oon pidemmän aikaa ettinyt jotain hupullista vähän lyhyemmän mallista takkia. Ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, että ostanko tän takin vai en, kun tää riippu -50% aletangossa! Ja jokanen joka mut tuntee, niin tietää kuinka mä vihaan vihreetä väriä, mut ah, tämmönen armeijanvihreä on niin ihana. 

IMG_9575 Toinen juttu, mistä tykkään tässä takissa mielettömästi on karvahuppu. Tää takki on mun silmissä jotain niin täydellistä. Tää on vieläpä vähän sellanen ohkasempi, joten eipähän tartte enää miettiä, mitä vedän niinä talviaamuina päälle, kun pitää kävellä kouluun, eikä halua kuolla kuumuuteen. Paksummat takit meinaa aiheuttaa mulle jonkun lämpöhalvauksen siinä vaiheessa, kun oon päässy puoleenmatkaan.

parkatakki1 takki: h&m | housut: dr. denim | huivi: gina tricot | kengät: h&m | laukku: nelly

Eniten mä ihmettelen sitä, kuinka Eetu kerrankin lähti mukisematta ottamaan kuvia mun kans. Tai no, ehkä siihen saatto vaikuttaa se, kuinka mä totesin, että musta tulee kiukkunen, kun en pääse koskaan kuvailemaan. Haha!
   Käykö kellään muulla muuten koskaan niin, että kun pyytää kokematonta kuvaajaa ottamaan kuvan, jossa näkyy myös jalat, niin kuvat katkee aina niin, että kenkiä ei vahingossakaan näy? Näidenkin kuvien joukossa oli just ja just kaks kuvaa, jossa mä näin oikeesti kokonaan. Pointsit siitä Eetulle... Hyvähyvä...!

IMG_9610 qqqqqq details venesjärvi1 Mä yritin vieläpä tähdätä tän kuvaussession auringonlaskun aikaan, sillä valo on mun mielestä silloin kaikkein parhaimmillaan ja taisinpa mä haaveilla upeesta auringonlaskustakin, mutta njääh...

wwwwwwww parka-asu
Mites teidän muiden viikonloppu on sujunut ja mitä tykkäätte mun uudesta takista? Ihastuitteko siihen yhtä paljon kuin minä?

16 kommenttia:

  1. Olipa ihanan pirtee postaus :-) Ihanat kuvat ja joo, tiedän tunteen tosta kokemattomasta kuvaajasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) On niin hauska yrittää aina neuvoo kokematonta kuvaajaa, kun tuntuu, että yksinkertasemmatkin selitykset ei tuntuu uppoovan. :D

      Poista
  2. Oi miten kiva takki♥ Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Söpö takki:) Viikonloppu suju tosi kivasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja kiva kuulla, että sunkin viikonloppu sujui hyvin. :)

      Poista
  4. Kiva postaus ja ihana blogi! :)
    Ja tuo kuvaajan kokemattomuus on aika tuttua :D
    Käy kurkkaan jos kiinnostaa:
    sallimaista.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :) Jep, kokemattomalle kuvaajalle, kun yrittää selittää jotain, niin sieltä kameran kortilta loppujen lopuks löytyy kaikke muuta kuin piti... :D Hah! :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos! Tää on kyllä niin ihana! ♥ :)

      Poista
  6. Ihana takki ja ihastuin muutenkin sun blogiin ! :)

    Käy toki kurkkaamassa;

    http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käyn kurkkaamassa sunkin blogiin. :)

      Poista
  7. Tuo takki, nää kuvat, sinä ja sun hiukset! Voiko hehkuttaa lisää haha ;D<3 Ei vaan kaikki toimii ja tuo karvahuppu on oikeasti iso plussa. Ite tykkään kanssa sellaisista takeissa missä on iso huppu, mihin voi piiloutua :D Ps. Tuttu tunne, kun kuvat katkee nilkoista tai otsasta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitoksia! :) ♥ On kyl niin ehdotonta omistaa takki, jossa on iso huppu, jonka voi vetästä tuulensuojaks ja jonka sisään voi tosiaanki piiloutua vaikka huonon hiuspäivän sattuessa. Haha! :D Ja kiva kuulla, että en oo ainut, jolla on kuvaajien kans rajausongelmia. :D Hah!

      Poista