8.12.2015

Paloja mun snapchatista

Usein blogissa tulee esiteltyä vaan niitä täydellisimpiä kuvia ja mä ainakin oon välillä niin tarkka, että saatan välillä asetella kuvia moneen kertaan, niin että ne on just eikä melkein. Aattelinki siis, että olis kiva jakaa välillä tämmösiäkin kuvia, joiden ottamista en oo oikeestaan millään tavalla miettiny sen kummemmin. Luvassa siis snäppi-postausta!

UntitledInkiväärishotista höpöttelin tääl blogin puolella jo aikasemminkin. Ja toi muuten oikeesti jopa maistuu hyvälle mun mielestä! // Meikkeileikejä. // Leivon pari viikkoo sit pipareita. Enää onki vaan muruset rasian pohjalla. Pitääpä laittaa varmaan pian uus satsi tulemaan.

Jos mä jostain oon viimeaikoina saanu virtaa niin treenaamisesta. Kunnon hikijumppa, niin johan tulee tuplasti lisää virtaa ja jaksaa paremmin // Iltasin paras hetki on se, kun istahtaa hetkeks aikaa rauhassa alas teekupposen kera ja sytyttää kynttilän palamaan. Niin rentouttavaa.

UntitledMun uus lemppariruoka taitaa olla munakasrulla. Miks mä en oo aiemmin keksiny tehä sitä? Niin täyttävää ja hyvää. // Raahasin kotoo iskän tekemän tikkaat ja noi on niin nätit noiden valojen kera! // Ykssarvisia!! Niin ja minä... Hah!

UntitledMun snapchatin mystory muistuttaa useimmiten ruokapäiväkirjaa ja sen perusteella mä en mitään muuta tekään kun vaan syö, syö ja syö. // Viikonloppusin on niin ihana päästä kattomaan mun kisuvauvoja Ikaalisiin. Nami ja Laku ♥
 UntitledLuojan kiitos mun koulutehtävälista ei enää näytä näin pahalle. Tossa vaihees kyl tuli vähän toivoton olo. // Voi lumi, miksi sulit pois? Kaipaan sinua! // Se tunne, kun sun tehtävälista on loputon ja opettaja keksii antaa kolme muuta "kivaa" tehtävää lisää.

UntitledMun iltojen suurimmat ongelmat perustuu kirjoihin. Haluisin lukee kaikkee ja mul menee ikuisuus aina valita, mitä lukisin. // Nää siveltimet on vaan niin parhautta! // Mä teen nykyään todella harvoin smoothieta, mut silloin kun teen, niin omnomnom. 

Mitäs tykkäsitte tälläsestä postauksesta? Toteutetaanko jatkossakin vai heitetäänkö roskiin ja annetaan snäppien pysyä ihan vaan siellä snäpin puolella? Niin ja muahan voi snapchatissa seurata nimellä @sonjatuuliak

4 kommenttia:

  1. Juu nää postaukset on kivoja ;> lisää vain! Täytyypä seurailla suakin Snapissä. Koukuttava sovellus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! Näitä pitää toteuttaa siis jatkossakin. :) Ja toi sovellus on kyl tavallaan niin turha, mut silti tooosi koukuttava. :D

      Poista
  2. Tää oli tosi kiva postaus! Itse en tuolla Snpachatissa ole, joten kiva päästä blogin kautta kurkkaamaan sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kaikkihan ei snäpissä oo ja näitä kuvia on kiva päästä jakamaan niillekin, jotka ei kyseistä sovellusta käytä. :)

      Poista