27.12.2015

Year 2k15 in a nutshell #1

Viiden päivän päästä eletään jo vuotta 2016. Ihan uskomatonta, siis välillä musta tuntuu siltä, että vastahan oli vuosi 2007. Niin se aika vaan juoksee. Tää kuitenkin tarkottaa sitä, että on aika panna vuosi pakettiin ja mä päädynki loihtimaan teille koosteen mun vuodestani. Musta tuntuu, että tää vuosi on antanut todella paljon: mä oon kasvanut mielettömästi henkisesti, laittanut elämäntapani remonttiin ja ennenkaikkea kehittynyt bloggaajana todella paljon - siis verratkaa nyt vaikka mun tammikuun postauksia nykysiin. Oli ihan mielettömän hauskaa selata läpitte mun vuoden postauksia. Mutta hei, höpöttelyt sikseen ja aiheeseen!

TAMMIKUUkooste Tammikuussa mä aleshoppailin Ideaparkissa ja ärsyynnyin pitkistä jonoissa, voitin ensimmäistä kertaa blogiarvonnassa, tilailin paljon ebaysta tavaraa, join ihan liikaa kahvia ja zero-colaa, oli parin viikon työharjoittelussa, katsoin True Bloodin viimeisen kauden haikeudella, innostuin wreck this journalista, tein todella usein smoothieita, sain kuulla pääseväni kummitädiksi, olin innoissani talvesta ja lumesta, shoppailin Ikeassa kavereiden kanssa ja olin rakastunut nahkalegginsseihin.
  HELMIKUUkoosteHelmikuussa piirsin paljon, olin innoissani erikoisista asusteista, päätin päättää päiväni blondina ja palasin ruskeisiin hiuksiin - luojan kiitos, luin paljon kirjoja, shoppailin Keskisellä ostamatta mitään, haaveilin leskenlehdistä ja kevätvaatteista, kirosin meidän rappusten eteen ilmestyviä kissankakkakasoja, vietin kummityttöni ristiäisiä, listasin meidän kodin lempiyksityiskohtia, tuunasin shortsit ja taioin ystävänpäiväbrunssin mulle ja Eetulle.
  MAALISKUUkoosteMaaliskuussa laitoin mun 7-vuotiaan pikkuveljen ottamaan musta kuvia, odotin kesää ja tein to do -listan, shoppailin kevätjuttuja, vietin täydellisen vapaapäivän, sisustin paljon, pääsin vihdoinkin kuvaamaan tähtiä, revin mun farkut mukamas hienoiks, kokeilin elämää ilman hiustenpidennyksiä, innostuin ihan täysin treenaamisesta ja opin nauttimaan siitä ja leivoin brookieita. 

HUHTIKUUkooste Huhtikuussa olin todella kiinnostunut avaruudesta, listasin vinkkejä pitkien hiusten kasvatukseen ja aloitin hiustenkasvatusoperaation, otin paljon asukuvia, luovuin kokonaan hiustenpidennyksistä, shoppailin kirjoja, otin kuvia metsässä, päätin lopettaa hiusten lämpökäsittelyn, katsottiin Eetun kanssa Muumit Rivieralla, olin innoissani keväänmerkeistä, hymyilin kesänopeusrajoituksille ja aloitin töyharjoittelun paikassa, jonne pääsin myös kesätöihin. 

TOUKOKUUkooste Toukokuussa leivoin mielettömän hyviä munkkeja vapuks, aloin syömään biotiinia hiustenkasvun edistämiseks, tein rahkalettuja, päädyin pesemään ikkunat vappuna, tein paljon täydellisiä kirppislöytöjä, olin kipeenä, rikoin mun 50 mm objektiivin ja päädyin ostamaan samantien uuden, sillä totesin, että ilman sitä ei pärjää, työskentelin paljon ja postailin hiusaiheisia juttuja.
  KESÄKUUkoosteKesäkuussa innostuin kultaisista tatskoista ja värikkäistä vaatteista, Eetu osti pleikkanelosen ja teki musta "PS4 -lesken", opettelin juomaan teetä, tein paaaljon töitä, nettishoppailin, vietin täydellisen juhannuksen kotona selvinpäin, juhlin mun pikkuveljen ripillepääsyä, piirsin Bambin ja söin luvattoman määrän muurinpohjalettuja.

Näin vierähti mun ensimmäisen puolikas kuluneesta vuodesta. Ja nyt kun asiat näkee näin listattuna, niin mä oon tänä vuonna saanut aikaan paljon enemmän kuin aluks aattelin. Ja hei, ootteko halukkaita näkemään myös toisen osan? Ja jos teidän blogeista löytyy myös tälläsiä postauksia, niin linkkailkaa tänne, niin mä käyn mielelläni kurkkimassa.

8 kommenttia:

  1. Mulla tälläinen tulossa julkaisuun 31.12.! :) Ehdottomasti haluan nähdä sultakin kakkos osan! :) Hei muuten, millä ohjelmalla teet yleensä nämä kollaasit? Ja lisäät esim nuo teksien alle tulleet taustat? Sulla on meinaan aina niin hirmu kivoja kaikki tälläiset!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Kollaasit oon aiemmin tehny adobe photoshop elements 7:lla, mut nyt oon todennu, että picmonkey on paljo kätevämpi niiden tekoon. Taustat ja tekstit teen photoshopilla. :)

      Poista
  2. Hei tosi kiva tää tällänen, tee ihmeessä vielä toinen osa :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Ja joo, toinen osa tästä tulosta ehdottomasti vielä ennen vuoden loppua. :)

      Poista
  3. Olipa kiva lukea tätä ja katsella kuvia! :)) Ja sulle kyllä sopii tuollainen tummempi tukka paljon paremmin<3 Ehdottomasti haluan nähdä toisen osan vuodestasi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, en tiiä mikä päähänpisto toi vaalee tukka aikoinaan oli, sillä hyi. Ei vaan sovi mulle, ei sitten yhtään! :D Niin ja pitääkin laittaa toinen osa tästä tekeille. :)

      Poista
  4. Tosi kivoja kuvia taas ja tykkäsin postauksesta! Haluan kyllä nähdä sen toisen osan. Olitko muuten tänään Ideaparkissa, kun taisin nähdä sut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! :) Ja joo, kyl mä tänään olin Ideaparkis kiertelemäs! :)

      Poista