31.1.2016

Lazy weekend

Niin mites mun viikonloppu menikään? No, tais olla virhe mennä ylipäänsä kouluun ollenkaan viimetorstaina, vaikka olo oli vähä sen mukanen, että olis pitäny jäädä lepään. Luojan kiitos mulla oli pidennetty viikonloppu ja mä oon nyt nää kolme päivää räkiny, köhiny ja aivastellu. No onneks tänään on tuntunu jo siltä, että voiton puolella ollaa ja huomenna on kuitenkin pakko jaksaa taas mennä normaaliin tahtiin.
  viikonloppu Ensinnäkin mä oon koko viikonlopun kulkenu niin mukavissa vaatteissa kun ikinä mahollista. Oon kulkenu vaan legginsseissä, lämpimissä neuleissa ja vuorautunu fleecehupparin sisään. Välillä mä mietin, että miks mä en oo ostanu toista fleecehupparia - se on kuitenki sellanen vaate jonka mä vetäsen lähes päivittäin päälle ja mun tänhetkinen ainut fleece on palvellut mua tällä hetkellä varmaan yläasteelta saakka eli ainakin viimeset kuus vuotta. Hups. No mut tää on ainakin todiste siitä, että kyllä ne hm-rytkytkin osaa olla ihan kestäviä. Hah!
  nessujajakirja Olo oli onneks tänään jo sen verran ihmismäinen, että jaksoin kipasta kirjastoon palauttamaan kirjoja ja hakemaan kaupasta nessuja - talouspaperi kun nyt ei vaan oo ihan paras mahdollinen niistämiseen. No, kirjastosta tarttu mukaan vamppyyripäiväkirja -sarjan eka osa, koska mä haluun ihan mielenkiinnosta lukee, kuinka erilaisii noi kirjat on verrattuna sarjaan.

lasisuojakalvo Pienenä aamuinspiraationa vaihdoin mun puhelimen suojakalvon lasiseen kalvoon, jonka pitäsi mukamas suojata puhelimen näyttöä rikkoutumiselta eli teoriassa tän pitäs toimia niin, että jos puhelin tipahtaa ja näyttö uhkaa hajota, niin tää lasikalvo hajoo sen näytön sijaan. Se onki sit jo toinen juttu, miten tää toimii käytännössä. Onko jollain kokemusta? 

weekend1 peliää Yks juttu, mitä mä oon tehnyt viimepäivien aikana vähän liikaakin, niin taitaa olla pelaaminen. Aina ihmetellään, miten jätkät jaksaa pelata tuntitolkulla pelejä koko ajan, mut hei, onhan noi nyt koukuttavia!
  nutturaPerjantaiaamuna sutasin päähäni vaan jotain epämäärästä, sillä flunssa ja hiustenlaitto ei nyt vaan oo mitenkään varteenotettava yhtälö. Ja kappas vaa, jotenkin kummasti mä taioin täydellisen nuttura edes yrittämättä. Eilen yritin tehä samanlaista, mut njääh... Eihän se tietenkään onnistunu enää toista kertaa yhtä hyvin.

chilling meikkijuttuj
Jotenkin musta tuntuu, että en oo viikonloppuna saanu mitään aikaseks, mut loppujen lopuks kyllähän mä tein yhen koulutehtävän loppuun, oon väsänny ruokaa joka päivä ja mun snäppiä seuranneet tietääkin, että päädyin leipomaan pullia Eetulle, väsäämään mysliä itelleni ja taioinpa mä taas banaanileivänki. Jotenki on niin vaikee levätä silloin ku sais ja pitäiskin oikeesti vaan olla. Mä en kuitenkaan oo semmosta tyyppiä, joka mielellään makaa päivät pitkät sängyssä tekemättä mitään. 

Mut heii, toivottavasti teil on ollu mukava viikonloppu! Rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

12 kommenttia:

  1. Tälläset kuulumispostaukset on ain kivoja!! Ja pranemisia sulle, mä oon nyt ollut kohta viikon sängynpohjalla ja vieläkään ei näy paranemisen merkkejä.. Ja noi lasiset näytönsuojat on ihan parhaita, nimittäin mun iphone lens suoraan näyttö edellä hiekotetulle jäälle ja kuinka arvata saattaa niin toi lasinen näytönsuoja oli ihan tuhannen pirstaleina ja puhelin ehjänä! :-D Ihanaa sunnuntai iltaa sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mielettömän kiva kuulla, että tykkäät tälläsistä mun turhuushöpinäpostauksista! :D Mulla on onneks ollut tänää jo suht normaali olo, mitä nyt vähän nenä viel vuotaa ja aivastuttaa, mut pahin on onneks ohi. :) Mut paranemisia myös sulle. Ja ei vitsit, vähä hyvä juttu, että noi lasiset suojat oikeesti toimii! Kiitos! ♥ :)

      Poista
  2. Mistä toi harmaa fleecehuppari?:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainittinkin postauksessa ohimennen, että oon sen ostanu h&m:stä varmaan kuus vuotta sitten! :D Mut oon kyl kattellu, että siel on koko ajan fleecehuppareita myynnis. :)

      Poista
  3. Moikka!

    Pääsit linkitä blogisi -postauksen top kahdeksikkoon, käy ihmeessä kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, ihan mahtavaa! Pitääpä käydä kurkkaamassa tarkemmin! :)

      Poista
  4. On ollu kyllä kiva viikonloppu ! Makkaranpaistoa ja chillailua nuotiolla, leffaa ja karkkia ja tänään ystävien kanssa kahvittelua:) Sunki viikonloppu kuulostaa kivalle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et sun viikonloppus on sujunu mukavasti! Pitääpä iteki joku viikonloppu varmaan mennä vaan istuskelee nuotiolle - rupes houkutteleen ajatus nuotioillasta kavereiden kans. :)

      Poista
  5. Hei noi panssarilasit on kyllä käteviä! Mulla on sellainen, koska jostain syystä mun puhelin ei millään pysy mulla käsissä ja lentelee milloin minnekin... Ainakin toistaiseksi on vain se suojalasi hajonnut, oon sitten käynyt vain hakemassa uuden ja puhelimen näyttö on yhtä kuin uusi! Ainut vaan, että jos se suojalasi jossain kohtaa hajoaa, niin siitä lähtee samalla lailla kun puhelimen rikkinäisestä näytöstä sellaisia pieniä siruja sormiin, joten se on otettava irti ja haettava uus asap, vaikka ei olisi kuin pieni naarmu...

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä varmaan ostaa läjäpäin noita varastoo, että on sit varalla, jos sattuu jostain kohtaa hajoomaan. Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  6. Mä en vaan osaa olla kuolaamatta tota sun Ted Bakerin pussukkaa, se on niin söpö! *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl niin ihana munkin mielestä! Ja hei, kannattaa kyl sijottaa tohon meikkipussiin, sillä kun ton ostaa, niin tietää, että sitä tulee käyttämään mooonta vuotta. :)

      Poista