17.1.2016

My outfits 2015

Jotenkin mä palaan vaan kerta toisensa jälkeen viimevuoden kuvien pariin ja tällä kertaa kahlasin läpi viimevuonna kertyneet asukuvat. Ihana huomata kuinka kehitystä on tapahtunut niin kuvien laadun kuin asujenkin suhteen. Mä yritin laittaa nää kuvat suurinpiirtein järjestykseen ja etenkin noi alkuvuoden kuvat tuntuu siltä, että oon vaan yrittäny pukeutua jotenkin erikoisesti huonoin tuloksin ja vuoden ekojen asukuvien aikana en oo ees jaksanu ajatella raahautuvani pihalle ottamaan niitä.
   Huimaa määrää näitä kuvia ei oo tuntunut kertyneen, mutta mä ainakin huomaan mun tyylin menneen paljon parempaan suuntaan, vaikka kehittymisen varaa tuntuu olevan niin kuvien laadun kuin tyylinkin suhteen edelleenkin. Mutta hei, ainakin mulla on ollut hauskaa näitä kuvia ottaessa ja aina on hauska nauraa näin jälkeenpäin sille, kuinka tyhmästi oon joskus pukeutunut.
   asut1ja2asut3ja4 asut5ja6 asut7ja8 asut9ja10 asut11ja12 asut13ja14 Mun lempparit näistä on 8, 12, 13 ja 14, joiden kohdalla on pakko myöntää, että less is more. Haha! Mut ehdoton ykköslemppari näistä kuitenkin on 13, sillä toi paita on edelleenkin silkkaa rakkautta. Saas nähdä kattelenko näitä kuvia vuoden päästä silmiä pyöritellen ja ajatellen, kuinka oon ikinä voinu pukeutua noin tyhmästi. Tuntuhan esimerkiks 3-kuvassa esiintyvä farkkupaita tuolloin tosi kivalle - tällä hetkellä se on ehdoton nou nou...

Mut hei, nousko joku näistä asuista teidän mielestä ylitse muiden?

16 kommenttia:

  1. Tykkään 10 tosi paljon! :) Oot kyl niin nätti kaikis kuvis et huhhuh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 10 miellyttää kyl kans mun silmää, vaikka ei ihan lemppariks pääsykään. Mut todennäkösesti on pakko vetästä enskesänä sama asukokonaisuus taas päälle. :)

      Poista
  2. Ihania asuja!! Suosikkini on nro 5, ihana toi hame :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vitosen hame kyl lukeutuu ehdottomasti vuoden käytetyimpiin vaatteisiin! :) Kiitos! :)

      Poista
  3. Mä rakastuin tohon asuun numero 7! Beige mustavalkosen kanssa sopii niin hienosti, ja asu on suht simppeli mutta ei kuitenkaan tylsä. Muutenkin kyllä oikein kivoja asuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että seiska oli sun lemppari! Ja oon muute just samaa mieltä siitä, että se on ihanan simppeli olematta tylsä! :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiva, että oot löytäny lempparis! :)

      Poista
  5. 2 & 7 on ihan ehdottomat suosikit! Tyylikkäitä asuja. :-)


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumma, kuinka toi kakkonen ei enää miellytä enää mun silmää, mut ehkä se vaan johtuu siitä, että en enää tykkää noista legginsseistä. :D Hah! Kiitos! :)

      Poista
  6. Oi mä voisin pukea jokaisen noista suista päälle! Aivan upeita! ♥

    heidikauremaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Loppupään asut on kyllä upeita, vaikka alussakin oli monta kivaa :) Voisin hyvin vetää itsekin päälle esimerkiksi asut 11 ja 13.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tuol alkupääs on kans semmosia ihan kivoja asuja, mut nää loppupään asukokonaisuudet on vaan jotenki enemmän mun tyyliä. :)

      Poista
  8. Toi 2 oli mun lemppari! :)

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Ohh kaikki tosi ihania, milläs näistä nyt päättää.. :D 5, 7, 8, 11, 13 iski kuitenkin ehkä eniten omaan tyyliin. :) Löysin vasta sun blogin ja pitääpä selailla vähän pidemmällekkin!! Hurjan kaunis olet!

    - Pauliina / allthelittleroyals.blogspot.fi

    VastaaPoista