7.1.2016

Sale HAUL

Mä oon pyörähtänyt alennusmyynneissä pariki kertaa - viimeviikolla Ideaparkissa ja maanantaina vielä Elossa. Muutamat kivat jutut tarttu mukaan todella edullisesti ja ajattelinkin nyt esitellä ne. Ja luojankiitos mä en erehtynyt menemään alennusmyynteihin tänä vuonna heti ensimmäisenä mahdollisena päivänä vaan maltoin odottaa vähän pidempää. Shoppailu on tarpeeks vaikeeta ilman niitä suuria ihmismassojakin. Haha!

ostos3hame: bik bok 

Paljettihameet - mun suuri rakkaus tällä hetkellä! Usein tälläset vartalonmyötäset hameet tuppaa olemaan epämukavia ja nousemaan kohti korvia, mut tää on kyl täys kymppi mukavuudessaan. Tää yksilö näkykin jo viimesimmissä asukuvissakin ja ei voi sanoa muuta kuin, että tää oli ehkä yks parhaimmista alelöydöistä.
  ostos1korut: h&m 

H&M:llä kierrellessä mun silmiin osu -50% lisäalea jo alennetuista korujen hinnoista, eikä sitä voinut jättää käyttämättä. Mukaan lähti nää pari ihanan simppeliä kaulakorua. 
  ostos4college: bik bok 

Collegepaidat on jotenkin tylsiä vaatteita, mut mulla on tällä hetkellä menossa joku "haluan käyttää tylsiä vaatteita" -kausi. Hah! Mut mun huomion täs paidas kiinnitti kaula-aukon v-muoto. Se antaa kivan säväyksen ja ihan erilaisen ilmeen tälle paidalle.
  ostos2kynät & vihkot: tiger 

Nää mä ostin normaalihinnalla, mut vihkoilla tais silti olla hintaa vaan pari euroa kappale, eikä kynilläkään yhtään sen enempää. Ei yhtään paha, kun miettii, mitä kovakantiset vihkot yleensä maksaa. Niin ja kynillekin taitaa löytyä käyttöä nyt kun koulu taas alkaa. Terveisin nimimerkki käytän kokeissa aina ikean ilmaisnysäkyniä. Niin ja hei, kattokaa nyt noita kynien tekstejä - niin ihanat!
  ostos6lehtialusta: h&m

Oon pikkuhiljaa alkanut panostaa siihen, miten mun korut on esillä. Ennen ne on ollut kauheessa sotkussa ja hyvä kun mä oon aamull löytänyt niitä lempparikoruja sieltä miljoonien muiden seasta. Tää olis siis pakko napata h&m:n home-osastolta mukaan vitosella.

ostos7 alusvaatteet: cubus

Oonko ainut, joka on tykästynyt Cubuksen alusvaatteisiin? Nykyään aina, kun tarttee löytää uudet rintsikat, niin mä suuntaan heti ensimmäisenä Cubukselle - tuskin ees omistan nykyään edes minkään muun kaupan rintaliivejä.
   ostos5toppi: bikbok

Koskaan ei oo liian aikasta ostaa kesävaatteita - eihän? Tälle hintaa jäi vaan 4,95e alennuksen jälkeen. Kuva ei ihan päästä tätä off-shoulder -toppia oikeuksiinsa, mut etsin tän tyylistä jo viimekesänä löytämättä tarpeeks kivaa yksilöä, joten kotiutin tän oottamaan ensikesää. Ja eiköhän tän vois vetää päällensä myös talven juhliin mustien farkkujen ja korkojen kera.

Mitä mieltä ootte näistä ostoksista? Ootteko te ehtineet vielä käydä alennusmyynneissä tekemässä löytöjä?

18 kommenttia:

  1. Ihania juttuja oot ostanut! <3 Musta tuntuu etten ikinä löydä aleista mitään :D jos löytyy jotain kivaa niin omaa kokoa ei enää oo.. Sen takia en oo vaivautunut oikein kaupoille nyt alejen aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta kans yleensä tuntuu, että aleissa ei oo ikinä yhtään mitään, eikä juurikaan niitä omia kokoja mut kumma kyllä, tänä vuonna oli aika hyvä saalis! :) Eli kannattaa lähtee kierteleen, voi vaikka yllättyä! :)

      Poista
  2. Et ole yksin, minäkin ostan nykyään lähes kaikki alusvaatteeni Cubuksesta! Varmuudella löytyy aina oikea koko ja tyylejä ja värejäkin on mistä valita, eikä ole kallista :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Ja siellä on aina se ota 3, maksa 2 ale! :D

      Poista
  3. Tosi ihania juttuja oot ostanut! Itsekin jätin suurimman ihmismassa-alennuskeikan välistä ja suuntasin kaupoille vasta huomattavasti myöhemmin itse asiassa ihan vahingossa :'D Onneks löytyi vielä muutamia alelapuilla varustettuja yksilöitä ja peräti vielä omassa koossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kiva kuulla, että säki oot onnistunut löytään jotain kivaa vaikka oot suunnannu aleihin vähän vyöhemmin niinku minä. :)

      Poista
  4. Ihanasti oot taas kuvaillut ostoksia! Ja täällä ihan sama juttu Cubuksen alusvaatteiden kanssa, nimittäin mun vaatekaapista ei taida enää pahemmin muuta löytyäkään :-D

    http://miramarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Haha! Cubuksen alusvaatteet on vaan parhaita! ♥ :D

      Poista
  5. Ihania löytöjä oot tehnyt, varsinkin nuo kynät on kyllä ihan tosi suloiset ♥ Itsekkin ostan muuten melkein aina mun alusvaatteet cubukselta! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja noi kynät on kyl niiin ihanat! :D Näyttää siltä, että moni muukin on huomannu Cubuksen alusvaatteiden loistavuuden. :)

      Poista
  6. Ihania juttuja, varsinkin toi bikbokin paita!! Ja ei todellakaan tullut kalliiksi sulle toi :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei todellakaan ollu paha hinta ja tolle tulee kesällä varmasti paaaljon käyttöä! :)

      Poista
  7. En uskaltautunut aleihin tänä vuonna ollenkaan, tiedän nimittäin, että mun hermot repeisi siellä tungoksessa :D Joten suoritin shoppailut netin kautta, nyt vain odottelen että vaatteet joskus tulisivat haha :D Mä olen käyttänyt Cubuksen alushousuja, mutta en koskaan rintaliivejä. Nyt tän sun postauksen jälkeen tiedän mihin marssia seuraavan kerran kun uudet liivit on hakusessa! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin meinas hermot pariin otteeseen mennä ja ekalla kartaa kun oltiin lähetty ideaparkkiin asti, niin pakko se oli jaksaa shoppailla, kun sinne asti oltiin ajettu. Mut heei, hyvä että sä oot netin kautta sentää löytänyt jotain kivaa. :) Ja kannattaa todellakin testailla Cubuksen alusvaatteita - niitä ei voi muuta ku rakastaa! :D

      Poista
  8. Oi tuo lehtialusta on ihana, mäkin tahdon!

    VastaaPoista
  9. Aivan ihania löytöjä oot tehnyt <3! Ihana tuo kultainen lehti :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyl niin nätti kieltämättä! :)

      Poista